X18XET Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Panowie, w moim AVJ ostatnio gdzieś uciekło pokaźne stado "rumaków". Auto zdecydowanie nie jedzie, tak jak wcześniej. Wrzucam podstawowe logi do oceny. PB: 002+033 - http://vaglog.pl/log_246013.html 003+020 - http://vaglog.pl/log_246014.html 115+118 - http://vaglog.pl/log_246015.html LPG: 002+033 - http://vaglog.pl/log_246016.html 003+020 - http://vaglog.pl/log_246017.html 115+118 - http://vaglog.pl/log_246018.html Wiem, że mam sondę do wymiany, ale to raczej nie ma wpływu. Widzicie jakieś anomalie?
krzysiekml Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 jak nie ma dziury w dolocie to przepływka za mało pokazuje a w 032 jakie wartości?
X18XET Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) 032 nie sprawdzałem, ale potem obadam. Co do przepływki, to rzuciłem okiem na poprzednie logi, gdy auto jeździło zdecydowanie żwawiej i odczyty były podobne : http://vaglog.pl/log_246036.html Mam też resztę grup : http://vaglog.pl/log_246037.html http://vaglog.pl/log_246038.html Z tego co widzę, to turbo jakby teraz trochę słabiej dmuchało. Chyba muszę znaleźć kogoś z kompresorem i poszukać nieszczelności... Edytowane 7 Stycznia 2016 przez X18XET
krzysiekml Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 od 2400 turbo ładuje tyle ile komp zadał wymień sondę i dopiero trzeba działać
X18XET Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2016 Fakt, ładuje tyle, ile ma zadane, ale porównując logi, widać drobne różnice. Polecasz jakiś specyfik penetrujący, żeby trochę ruszyć tę sondę przed próbą odkręcenia?
krzysiekml Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 zdejmiesz obudowę filtra dla lepszego podejścia kluczem i pójdzie
Łukasz13 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Sonda stoi więc dobrze to nie będzie jechać, możesz nagrzać auto przed odkreceniem powinno łatwiej pójść.
X18XET Opublikowano 22 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Mały update . Pb: 002+033 http://vaglog.pl/log_247298.html 003+020 http://vaglog.pl/log_247300.html(niedokręcone, bo był tłok na obwodnicy i brakło mi miejsca ) 115+118 http://vaglog.pl/log_247299.html LPG: 002+033 http://vaglog.pl/log_247302.html 003+020 http://vaglog.pl/log_247303.html 115+118 http://vaglog.pl/log_247304.html Logi na "podtlenku" robione jeszcze przed poprawieniem map, albowiem po wymianie sondy wywaliło mi błędy składu mieszanki . Po samej wymianie sondy było lepiej, po ogarnięciu eLPiGi jest jeszcze lepiej. Według mojej "dupohamowni" jest prawie idealnie, choć nie wykluczam, że mogę szukać dziury w całym, bo przyzwyczaiłem się do osiągów auta ^^. Ciekawostka: http://vaglog.pl/log_247301.html Ktoś wie na ile miarodajny jest ten moment? Edytowane 22 Stycznia 2016 przez X18XET
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się