marcin4x4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Witam Auto jak w profilu, tylne amorki wyzionęły ducha co słychać i czuć (na SKP 96% i 98% ). W sklepie okazało się że do wszystkiego są jedne i te same więc powstał problem. Nie wiem jakie mam zawieszanie, amortyzatory są czerwone więc raczej nie 1BA (amory czarne), jeśli miałbym wybierać między 1BV (amory czerwone) a 1BE (amory czerwone) to wolałbym bardziej komfortowe czyli z tego co się orientuje 1BE. Ktoś na forum pisał że cechą charakterystyczną 1BE jest niższy prześwit na tylnej osi, tak jak u mnie. Co mam kupić ? jak szukać ? w katalog zero informacji, wszystko w jednym worku. Edytowane 7 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Krzysztof27 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ja mam ten sam problem wiec jak ktoś ma juz cos sprawdzonego i chetnie poleci byłbym wdzięczny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
marcin4x4 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Na wlepie masz typ zawszenia i wagę, na tej podstawie i wątku obok bez problemu ustalisz numery amorów. Jak masz 1 BA czyli standard to problemu nie masz, zamienników od groma. Jak masz 1 BE/BV to masz problem bo zamienniki są tylko w teorii a ASO woła 600 zł za sztukę. Opcjonalnie Bilek B8, Koni ale twardo się robi. Zamienniki nie uwzględniają przedziału wagowego. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Sedrak Dan Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Na wlepie masz typ zawszenia i wagę, na tej podstawie i wątku obok bez problemu ustalisz numery amorów. Jak masz 1 BA czyli standard to problemu nie masz, zamienników od groma. Jak masz 1 BE/BV to masz problem bo zamienniki są tylko w teorii a ASO woła 600 zł za sztukę. Opcjonalnie Bilek B8, Koni i podobne ale to jeszcze większa kasa a i twardo się robi. Zamienniki nie uwzględniają przedziału wagowego. A amorki B6 + Eibach ?
marcin4x4 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) A amorki B6 + Eibach ? B6 są utwardzone nie mają krótszego skoku ale ludzie na takich kompletach latają. To masz przemaglowane w temacie obok. Spring 1BE jest twardszy. Mi pod 1 BE (8E0 513 036 T) wychodzą amory typu: SACHS Super Touring czyli o normalnym skoku, montowane w BMW przy normalnym nie obniżonym zawieszeniu. Pytanie czy ten zawias wogle jest obniżony... Edytowane 8 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się