nitro20 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Panowie, mam s4 b5 3 dni temu auto nie odpaliło, dzien wczesniej nim jeździłem i wszystko było ok. Teraz odpala na sekundę zapali i gaśnie. Po wielkich bojach udało mi sie odpalić VAGa i zczytać błędy poniżej screen. Sprawdziłem te błędy i jak pierwszy jest opisany tak kolejne: Błąd czujnika prędkości 16885 18010-terminal 30 zródła zasilania- niskie napiecie 16501 - czujnik temperatury płynu chłodzacego ECT Niskie napięcie, to pewnie przez ten biedny katowany aku od 3 dni... nie dziwie się mu... Reszta może ktoś podpowie co i jak... Aha wyjąłem i przeczyściłem szmatką przepływkę, wypiąłem z niej kabel przetarłem styki, ale i tak gaśnie zatrzęsie się chwilę i gaśnie. Wyjąłem świece jest ładna i sucha. Chodzi mi jeszcze po głowie immobiliser, niestety nie mam drugiego kluczyka... Gdzieś go wsiąkło...., więc nie mam jak sprawdzić czy inny by zadziałał. Czy wyrzucało by błąd immoblizera jeśli to by była jego wina ? Dziękuję za pomoc.
manfred19 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Moim zdaniem coś jest nie tak z immo. Sprawdź vagiem czy nie ma błędów w immobiliserze.
nitro20 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2016 Sprawdzałem komplet błędów. Zrobiłem autosan, immo nie wyrzuci ?
Tom A4 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 gdyby blokowało immo to wywaliło by błąd blokady silnika przez immo. Oraz migała by kontrolka od immo
nitro20 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2016 Panowie, jakieś pomysły w takim razie ?
motor144 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Odłączyć akum i naładować go na maxa. Po ponownym podłączeniu spróbować odpalić (ECU będzie po resecie więc może to już coś pomoże). Jak nie to podpiąć VAGa i sprawdzić jakie są teraz błędy (te co były wcześniej powinny się wykasować ). W zależności od tego ,które się pojawią dalsze sprawdzanie (wtyczki , kable i same czujniki których ewentualne błędy dotyczą). Z tych błędów które podałeś to najbardziej takie objawy może dawać ten dotyczący czujnika temp płynu G62 (on decyduje o dawce startowej w zależności od temp. jaką podaje na ECU). W najprostszym przypadku G62 ma złe połączenie z wtyczką albo padł i jest do wymiany.
nitro20 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2016 Czujnik wymieniony auto śmiga, bardzo dziękuje za pomoc ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się