zamek93 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Witam po wymianie uszczelki pod glowica w mojej a4 caly czas ubywa mi plynu, nie jakos drastycznie ale raz na ok 1,5 miesiaca musze uzupelnic poziom w zbiorniku (poziom troche ponizej minimum) prawdopodnie plyn ucieka zaworem ze zbiorniczka, nie mam pewnosci, wnioskuje to tylko po tym ze zaworek jest caly czas "spocony", nie grzeje sie, caly czas trzyma 90 stopni, przy predkosci 160 i wiecej tez jest ok, czytalem kilka tematow ale byly glownie byly przypadki ze plyn bardzo szybko ubywal, moze ktos ma taki przypadek jak ja, bylbym wdzieczny za pomoc
lukirks83 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 a na ciepłym silniku sprawdzałeś czy się nie podnosi poziom, w zimie płyn się kurczy i poziom może się obniżyć
Piotrek2602 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 sprawdź czy wszystkie przewody są właściwie podpięte po naprawie
wesz82 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Z tyłu miedzy silnikiem a grodzią wychodzi trójnik,czesto z niego leci płyn spływa na skrzynie i nie idzie tego zobaczyć. Rozgrzej grata i szukaj wycieków jak nie znajdziesz jedz do warsztatu pod ciśnieniem na bank wyjdzie.
Kwinto69 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Z tyłu miedzy silnikiem a grodzią wychodzi trójnik,czesto z niego leci płyn spływa na skrzynie i nie idzie tego zobaczyć. Rozgrzej grata i szukaj wycieków jak nie znajdziesz jedz do warsztatu pod ciśnieniem na bank wyjdzie. dokładnie jak piszesz u mnie się tam pojawił ubytek na króćcu
matush101 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Standardowa usterka tez tam miałem nieszczelność. A najgorsze że tego nie widać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się