szogun0 Opublikowano 13 Lutego 2007 Opublikowano 13 Lutego 2007 Powinno być już dobrze, ale kasowanie błędów na pewno nie zaszkodzi. PS: same się wykasują po jakimś czasie, jeśli nie będą się wracać.
spanky Opublikowano 15 Lutego 2007 Opublikowano 15 Lutego 2007 Aha jeszcze jedno,Czy po wymianie zaworka/ku należy podłączyć się pod kompa i skasować błędy czy wszystko powinno być już OK, przyjmując, że jest to jedyna awaria?? powinno sie sprawdzic w celu sprawdzenia czy to była wina zaworka ..... jezeli masz 100% pewnosc to nie musisz,bład bedzie tylko zapisany w sterowniku ale nie bedzie mial wplywu na poprawna prace Twojego TDI .... :twisted:
yater1 Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 Jeszcze jeden mały problem byłem w sklepie z częściami i powiedzieli mi, że N75 jest dokupienia telko w serwisie, widziałem takie na allegro ale jakoś nie mam pewnosci czy te ktore tam widzialem bedą pasować do mojego silnika.
Sprinter Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 Szukaj po numerze części, w twoim przypadku 028 906 283F.
yater1 Opublikowano 19 Lutego 2007 Autor Opublikowano 19 Lutego 2007 http://moto.allegro.pl/item166422774_zawor_egr_czujnik_turbiny_pierburg_vw_1_9tdi_nowy.html Czy to będzie taki jak ten ale ten ma w numerze F
Sprinter Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 To jest zawór od silnika AGR, nie wiem na ile jest podobny do tego z 1Z/AHU/AFF.
Piotrek98igo Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 yater1, na czym chcesz oszczędzac?na niunce?jedz do serwisu i kup koszt 170zl
spanky Opublikowano 19 Lutego 2007 Opublikowano 19 Lutego 2007 http://moto.allegro.pl/item166422774_zawor_egr_czujnik_turbiny_pierburg_vw_1_9tdi_nowy.htmlCzy to będzie taki jak ten ale ten ma w numerze F nie kombinuj tylko jedz do ASO koszt ponizej 200 zł .... a masz pewnosc ze bedzie taki jak nalezy ....
yater1 Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Opublikowano 17 Maja 2007 Nie kombinuje tylko tak się zastanawiam bo z tego co tam zaglądałem to ten akurat jest wyjątkowo podobny do tego który mam pod maską. W sumie to chciałbym po prostu obciąć koszty montażu, sam tego się nie podejmę bo nie mam takich zdolności. Któryś z kolegów jest związany z ASO we wrocku także zapytam się jaki jest koszt takiej usługi, pewnie wyższy niż średnia ale to chyba najłatwiejsze rozwiązanie i najbezpieczniejsze. Dużo wcześniej miałem R19 i serwisiwałem je w ASO było by tak dalej aż w pewnym momencie zażyczyli sobie za durną część 20x więcej niż kosztowała w sklepie ale może AUDI w tym temacie prowadzi lekko inną politykę. Zobaczy się.[br]Dopisany: 20 Luty 2007, 01:06 _________________________________________________ Sorrki za odkopanie tematu ale wkońcu uporałem się z problemem. Z racji, że byłem ostatnio zajęty zawodowo i rodzinnie cały czas muliłem po drogach aż miło. Dzisiaj udałem się wkońcu do serwisu i na kompa z nadzieją, że wkońcu coś da się zrobić. Rozwiązanie było baaaardzo proste. Że też sam tego nie sprawdziłem. Okazało się, że problemem był przerwany kabelek sterujący zaworkiem N75. Teraz śmiga aż miło. Pozostało jescze kilka innych problemów do rozwiązania ale ten bolał mnie najbardziej. Żeby nie było miło do końca teraz muszę poszukać wiązki przewodów bo orginalne nie wyglądają najlepiej i mechanicy poradzili poszukać czegoś co można by podmienić (najlepiej kawałek od jakiegoś dawcy). Z tego co widziałem w ETCE to nie będzie łatwe gdyż te przewody od kompa idą razem i później się rozchodzą. Ma ktoś jakiś pomysł??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się