artur1983 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 ok zarobie tak jak napisałeś kupie w ASO skody[br]Dopisany: 07 Grudzień 2008, 12:51_________________________________________________witam dziś wymieniłem DV i N75 i zauważyłem poprawę to znaczy po przegazowaniu już nie ma nierównomiernego przepływu powietrza przez przewód idący od inter kolera do przepustnicy o którym pisałem wcześniej teraz po przegazowaniu przewód twardnieje i po chwili robi sie miękki,jeszcze jedno sprawdziłem kompresorem przy jakim ciśnieniu uchyla się klapka w turbinie noi zauważyłem że zaczyna się otwierać przy ciśnieniu 0.3/0.4 czy to oznacza że siłownik który uchyla klapkę jest do regulacji i jak on się nazywa ?[br]Dopisany: 22 Styczeń 2009, 16:46_________________________________________________ ok zarobie tak jak napisałeś kupie w ASO skody[br]Dopisany: 07 Grudzień 2008, 12:51_________________________________________________witam dziś wymieniłem DV i N75 i zauważyłem poprawę to znaczy po przegazowaniu już nie ma nierównomiernego przepływu powietrza przez przewód idący od inter kolera do przepustnicy o którym pisałem wcześniej teraz po przegazowaniu przewód twardnieje i po chwili robi sie miękki,jeszcze jedno sprawdziłem kompresorem przy jakim ciśnieniu uchyla się klapka w turbinie noi zauważyłem że zaczyna się otwierać przy ciśnieniu 0.3/0.4 czy to oznacza że siłownik który uchyla klapkę jest do regulacji i jak on się nazywa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Cięgno Wastegate, jest do regulacji jesli uchyla sie przy 0.3 bara bądź jest wybite http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_wyciagniecie_turbiny_oraz_ustawienie_sztangi_wastegate_18_t-t47279.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moro99 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 taki off topic Artur1983 pls korzystaj z słownika. Ja robie błędy ortograficzne ale sporo mi brakuje do Ciebie. Co do problemów z Turbawką oddaj autko do jakiegoś polecanego warsztatu (na pewno ktoś coś poleca w twoich rejonach) poszukaj tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/polecane-b63.0/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 taki off topic Artur1983 pls korzystaj z słownika. Ja robie błędy ortograficzne ale sporo mi brakuje do Ciebie. Co do problemów z Turbawką oddaj autko do jakiegoś polecanego warsztatu (na pewno ktoś coś poleca w twoich rejonach) poszukaj tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/polecane-b63.0/ przeciez moze sam to zrobic, po to pyta zeby obeszło się po kosztach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moro99 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 przeciez moze sam to zrobic, po to pyta zeby obeszło się po kosztach Jak widze temat ciagnie sie i ciagnie sa zadawane podobne pytania Ja tylko zasugerowalem - jedna wizyta i po bolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur1983 0 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 moro 99 myślisz że nie byłem u mechanika ,myślę że najlepiej samemu coś zrobić bynajmniej wiem na czym stoje a nie domyślać sie czy zrobione czy nie. [br]Dopisany: 23 Styczeń 2009, 00:54_________________________________________________na tym forum można się wiele dowiedzieć nauczyć i zrobić samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Mam Audi a4 1.8T ABE problem tkwi w tym ze czuje ze nie przyspiesza tak jak powinno. Zrobilem dosłownie wszystko :żadnych błedów na WAG,turbo sprawdzone(żadnych luzów),przepływomierz ok, cisnienie na cylindrach po 10, kata nie ma,wszystkie węże sprawdzone nie ma grama oleju,przepustnica czysta, jedynie czego nie sprawdzalem to zaworów dv i n75. A i jeszcze jedno czasami ma przeblyski ze chodzi dobrze czuć ze zalacza sie turbo. Co jest grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 mozliwe ze przycinajace sie wastegate. Padniete N75 i Dv to powod braku mocy wiec tez sprawdz podmieniajac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Gdzie sie te zawory znajduja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 poszukaj na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adams78 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 poszukaj na forum No nie ma to jak pomocna dłoń... DV znajdziesz wpięty w wąż przy turbinie - od głównego przewodu od turbo wychodzi do góry cieńszy, ok 30mm średnicy, do grzybka zaworu jest podłączony cienki wężyk biegnący do kolektora ssącego. N75 jest nad turbiną, wpięty w cienki wężyk ok 10mm średnicy, szukaj po przewodzie biegnącym znad filtra powierza w dół, obok gumowej rury, będzie wpięta kostka. WG jest pod turbiną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr19q 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Wielkie dzięki adams78 w weekend napewno posprawdzam to wszystko.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się