Konradgiee Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Proba Dynamiczna 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f2f1a5218b040280.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/30520d2383ae4bb2.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e219dcf9ee6463c7.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f25b28654e1931fd.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5f8f42dd5e5f1d38.html Wyskoczyl mi tez blad: 17965- Charge Presure Controle Positiv Deviation P 1557-35-00-- Jutro zrobie i dodam logi statyczne. Jesli ktos to przegladnie to bedzie super i dzieki z gory !
spanky Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 wywal katalizator jak masz ... psiknij wd40 na sztange i przegon fure po autobanie ...
Konradgiee Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 wywal katalizator jak masz ... psiknij wd40 na sztange i przegon fure po autobanie ... No wlasnie niedlugo przegonie prawie 2tys km, a jak wyglada sprawa z przeplywka no i o co chodzi z tym bledem Wielkie dzieki ze popatrzyles
spanky Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 wywal katalizator jak masz ... psiknij wd40 na sztange i przegon fure po autobanie ... No wlasnie niedlugo przegonie prawie 2tys km, a jak wyglada sprawa z przeplywka no i o co chodzi z tym bledem Wielkie dzieki ze popatrzyles ja doladowanie lata jak zyd po pustym sklepie to i gnoj bedzie dawkowany w podobny sposob ... osobiscie przezornie wymienil bym filtr powietrza i przemyl druta [wysokie obroty o tym mowia ] ... ale najpierw masowanie prawa stopa ... p.s co do bledu .. to pewnie kiedys trafil sie notlauf jak turbo jebnelo do 2570 mbar ... i zostal zapisany blad ...
Konradgiee Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Opublikowano 18 Listopada 2008 Oki, kata juz niedlugo wywale, a o co chodzilo ci z tym przeczyszczeniem druta? Chodzi o ta sztange od turbiny ? Dzieki.
spanky Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Oki, kata juz niedlugo wywale, a o co chodzilo ci z tym przeczyszczeniem druta? Chodzi o ta sztange od turbiny ? Dzieki. przeplywomierz ...
Konradgiee Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Opublikowano 22 Listopada 2008 Panowie odświeżę temat, mam pytanko. Sprawdzałem na VAGu jak pracuje sztanga od turbo noi patrzyłem w 011 BS i ladnie pokazuje ON/OFF co kilkanaście sekund, ale co mnie zdziwiło to jak patrzyłem na sztangę to w ogole sie nierusza. Jak to jest ze na vagu pokazuje ze sie porusza a w rzeczywistości ani drgnie. Popsikalem WD40 i później pojadę przegonić auto na autostradzie. Zaczalem tam zaglądać bo nietak dawno turbo mi ciągło ladnie od 1700-1800 obr a teraz to dopiero tak od 2000-2100. Czy to przesuniecie w mocy to tylko wina kata (niedługo go wytnę) czy zapieczone kierownice w turbo bo o tym by świadczyla nieruszająca sie sztanga tak? Co wy na to?
przemik Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 ECU wymusza w trybie BS - zmiane polozenia sztangi ale poniewaz jest zapieczona nie moze sie poruszyc. Wyczyscisz turbawe i bedzie OK
Konradgiee Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Opublikowano 22 Listopada 2008 To zeby ja rozruszac tak bez rozbiereania tego to tylko WD40 i pocisnac? Juz tak robilem i ruszylo ale moze z jakies 0,5 centymetra ja teraz rusza. Jeszcze raz popsikam i moze ruszy ja do konca.A to ze nierusza sie ta sztanga to swiadczy o tym ze kierowniczki sa zapieczone-tak? Dziwne bo nigdy nie cisnalem na zimnym silniku, po trasce zawsze go chwile studzilem na wolnych obrotach, no i czesto jezdze dluzsze szybkie traski i raczej niezamulam turba, wiec z czego to sie zapieklo ? A i jeszcze pytanko nadmiar WD40 chyba niczemu tam niezaszkodzi w tym miejscu? Dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam. Troszke zszedlem z tematu bo mialo byc o diagnostyce Vag ale niebede juz nowego watku zakladal.Sorki
spanky Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 To zeby ja rozruszac tak bez rozbiereania tego to tylko WD40 i pocisnac? Juz tak robilem i ruszylo ale moze z jakies 0,5 centymetra ja teraz rusza. Jeszcze raz popsikam i moze ruszy ja do konca.A to ze nierusza sie ta sztanga to swiadczy o tym ze kierowniczki sa zapieczone-tak? Dziwne bo nigdy nie cisnalem na zimnym silniku, po trasce zawsze go chwile studzilem na wolnych obrotach, no i czesto jezdze dluzsze szybkie traski i raczej niezamulam turba, wiec z czego to sie zapieklo ? A i jeszcze pytanko nadmiar WD40 chyba niczemu tam niezaszkodzi w tym miejscu? Dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam. psiknij WD40 i sprobuj rozruszac recznie [uzywajac do pomocy klucza] ... oraz pojezdzij troszke w pelnym zakresie obrotów .....
Konradgiee Opublikowano 24 Listopada 2008 Autor Opublikowano 24 Listopada 2008 Jak będę probował to rozruszać to przy wylaczonym silniku? Dzięki za odpowiedzi ! To zeby ja rozruszac tak bez rozbiereania tego to tylko WD40 i pocisnac? Juz tak robilem i ruszylo ale moze z jakies 0,5 centymetra ja teraz rusza. Jeszcze raz popsikam i moze ruszy ja do konca.A to ze nierusza sie ta sztanga to swiadczy o tym ze kierowniczki sa zapieczone-tak? Dziwne bo nigdy nie cisnalem na zimnym silniku, po trasce zawsze go chwile studzilem na wolnych obrotach, no i czesto jezdze dluzsze szybkie traski i raczej niezamulam turba, wiec z czego to sie zapieklo ? A i jeszcze pytanko nadmiar WD40 chyba niczemu tam niezaszkodzi w tym miejscu? Dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam. psiknij WD40 i sprobuj rozruszac recznie [uzywajac do pomocy klucza] ... oraz pojezdzij troszke w pelnym zakresie obrotów .....
spanky Opublikowano 25 Listopada 2008 Opublikowano 25 Listopada 2008 Jak będę probował to rozruszać to przy wylaczonym silniku? Dzięki za odpowiedzi ! To zeby ja rozruszac tak bez rozbiereania tego to tylko WD40 i pocisnac? Juz tak robilem i ruszylo ale moze z jakies 0,5 centymetra ja teraz rusza. Jeszcze raz popsikam i moze ruszy ja do konca.A to ze nierusza sie ta sztanga to swiadczy o tym ze kierowniczki sa zapieczone-tak? Dziwne bo nigdy nie cisnalem na zimnym silniku, po trasce zawsze go chwile studzilem na wolnych obrotach, no i czesto jezdze dluzsze szybkie traski i raczej niezamulam turba, wiec z czego to sie zapieklo ? A i jeszcze pytanko nadmiar WD40 chyba niczemu tam niezaszkodzi w tym miejscu? Dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam. psiknij WD40 i sprobuj rozruszac recznie [uzywajac do pomocy klucza] ... oraz pojezdzij troszke w pelnym zakresie obrotów ..... tak ... przy wylaczonym silniku ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się