Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem szarpania przy ruszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukalem czegos zwiazanego z tematem mojego problemu i niedzie nie moge znalesc wiec postanowilem dodac temat jesli pominelem watek istniejacy juz przeprasza.

Wiec problem twki w tym szarpie mi autem. opisze to w taki sposob.

jadac w korku wiadomo jedynka dwojka hamulec i od nowa jedynka dwojka hamulec, podczas zmiany biegu szarpnie buda tak jak by auto sie dlawilo tak samo jest gdzy jade powiedzmy 10km/h i dodam gwaltownie gazu i odpuszcze auto szarpie nie ma plynnego przejscia, wymienilem juz sprzegło komplet z dwumasa luka poduszki silnika dwie sztuki orginal z serwisu a problem jak byl tak jest na wiekszych biegach problemu nie ma jest plynne przechodzenie. a i jeszcze jedno co jakis czas przy ruszaniu pojawia sie efekt szarpania tak jak by dwumasa byla rozsypana.

Opublikowano

wszystko wskazuje na dwumas lub sprzęgło ... pompki sprawdzic trzeba

Opublikowano

wszystko wskazuje na dwumas lub sprzęgło ... pompki sprawdzic trzeba

sprzegło i dwumas wymienialem we wrzesniu raczej mala szansa ze sie rozsypal w przeciagu 4 miesiecy

Opublikowano

Różnie bywa z tymi sprzęgłami ... oblukaj na vagu błędy ja bym wskazywał na pompki

Opublikowano

Różnie bywa z tymi sprzęgłami ... oblukaj na vagu błędy ja bym wskazywał na pompki

ktore i w jaki sposob sprawdzic te pompki bo ja slabo te rzeczy ogarniam :]

Opublikowano

Ja standardowo już mam alergie na egr. Jak coś mi szarpie przerywa itp to zaczynam od niego, wezykow podcisnienia i później przeplywka i wtryski.

Opublikowano

Różnie bywa z tymi sprzęgłami ... oblukaj na vagu błędy ja bym wskazywał na pompki

ktore i w jaki sposob sprawdzic te pompki bo ja slabo te rzeczy ogarniam :]

Na Vagu kolego sobie oblukaj błędy bedziesz wiedział co sie dzieje z twoją bryką . Może to egr może pompki najpierw na kompa a później cała reszta

Opublikowano

Jak nie masz Vaga to zapodaj na układ liqui moly 5154 i zobacz czy będzie poprawa. Koszt do 60zl za wszystko a będziesz wiedział co się dzieje.

Opublikowano

Logi grup 13 18 23. Kiedy pojawił sie problem? Po wymianie dwumasa? Później? Wcześniej? Poduszke pod skrzynią obejrzyj. Nie wymieniaj tylko próbuj podnosić i ciągnąć za skrzynie powinna sie ruszaćokoło 1cm dosyć dużej siły trzeba użyć. Następna sprawa niema żadnych pisków skrzypienia od dwumasy? Telepie budą przy gasżeniu? 70km/h piąty bieg i gaz w podłoge i nipisz jak sie zebrało.

A i zaślep egr na próbe tylko nie całkiem blaszka i dziura na 10mm jak całkiem zaślepisz wywali błąd.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/ przeczytaj to.

Opublikowano

Logi grup 13 18 23. Kiedy pojawił sie problem? Po wymianie dwumasa? Później? Wcześniej? Poduszke pod skrzynią obejrzyj. Nie wymieniaj tylko próbuj podnosić i ciągnąć za skrzynie powinna sie ruszaćokoło 1cm dosyć dużej siły trzeba użyć. Następna sprawa niema żadnych pisków skrzypienia od dwumasy? Telepie budą przy gasżeniu? 70km/h piąty bieg i gaz w podłoge i nipisz jak sie zebrało.

A i zaślep egr na próbe tylko nie całkiem blaszka i dziura na 10mm jak całkiem zaślepisz wywali błąd.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/ przeczytaj to.

problem byl juz przed wymiana dwumasy i poduszek silnika myslalem ze jak to wymienie to problem zniknie lecz sie mylilem, ustalo jedynie talepanie buda przy gaszeniu, pisków lub skrzypienia nie ma. jesli chodzi o 5 bieg przy 70km/h sprobuje i opisze wieczorem ale przy silniku 1,9 116koni rewelacji nie bedzie. EGR mi sie pocil po czyszczeniu pocenie ustalo czyscilem w pazdzierniku. logi mozna sprawdzic przy pomocy podpiecia komputera do auta u magika czy trzeba miec jakis specjalny program??

Logi grup 13 18 23. Kiedy pojawił sie problem? Po wymianie dwumasa? Później? Wcześniej? Poduszke pod skrzynią obejrzyj. Nie wymieniaj tylko próbuj podnosić i ciągnąć za skrzynie powinna sie ruszaćokoło 1cm dosyć dużej siły trzeba użyć. Następna sprawa niema żadnych pisków skrzypienia od dwumasy? Telepie budą przy gasżeniu? 70km/h piąty bieg i gaz w podłoge i nipisz jak sie zebrało.

A i zaślep egr na próbe tylko nie całkiem blaszka i dziura na 10mm jak całkiem zaślepisz wywali błąd.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/ przeczytaj to.

problem byl juz przed wymiana dwumasy i poduszek silnika myslalem ze jak to wymienie to problem zniknie lecz sie mylilem, ustalo jedynie talepanie buda przy gaszeniu, pisków lub skrzypienia nie ma. jesli chodzi o 5 bieg przy 70km/h sprobuje i opisze wieczorem ale przy silniku 1,9 116koni rewelacji nie bedzie. EGR mi sie pocil po czyszczeniu pocenie ustalo czyscilem w pazdzierniku. logi mozna sprawdzic przy pomocy podpiecia komputera do auta u magika czy trzeba miec jakis specjalny program??

wiec zrobilem tak jak pisales do 70km/h i 5 bieg i gaz w podloge. zbiera sie normalnie tak mi sie wydaje lekki muł ale przy takiej prektosci nie mozna oczekiwac f1

Opublikowano

Z piątym biegiem chodziło mi czy zatelepie budą przy wciśnięciu pedału w podłoge, ogólnie chodziło mi o obciążenie sprZęgła. Przeczytałeś wątek co link podałem? Najprawdopodobniej egr, czy pomczyszczeniu egr była poprawa? mogą też być pompki. Ale tu musisz jakieś logi zrobić.

A co do logów to musisz miec interfejs kkl obd2 w skrócie kabel do kupienia na allegro za okolo 30 zl w góre (ja mam od viakena) i z neta program vag401 albo vcds.

W programiku wybierasz 1engine - 08 m.blocks i wpisujesz 13 niżej 18 niżej 23 i ok i na dole log i przez około minute to sie zapisuje na komp. Potem odszukujesz plik i wklejasz na www.vaglog.pl tylko trzeba się tam zarejestrowac. A potem wklejasz albo tutaj albo w odpowiednim dziale z prośbą do kolegów o analize. I to na tyle.

Jezeli pokręciłem coś to poprawcie bo z pamięci pisałem ukradkiem w pracy. :-)

Opublikowano (edytowane)

Nie loguje się wszystkich gr na raz bo wychodzi nie czytelnie :) w pierwszym bloku wpisujesz 013 i wtedy logujesz i trzeba tak dla każdego z osobna.

Następnie otrzymane pliki wrzucamy na vaglog i mamy czytelnie.

Edytowane przez Ralen
Opublikowano

Wole mieć wszystkie w jednym logu jestem wtedy w stanie jako tako zauważyć jak zmienia sie bip zależnie od korekcji. Ale to już drobnostka niema co czepiać sie szczegułów i drobnostek. Ważne by te logi były

Opublikowano

Wole mieć wszystkie w jednym logu jestem wtedy w stanie jako tako zauważyć jak zmienia sie bip zależnie od korekcji. Ale to już drobnostka niema co czepiać sie szczegułów i drobnostek. Ważne by te logi były

nie zatalepało buda. podjade do mechanika u ktorego ogarniam auto zeby podpiol pod kompa i zobaczymy co wyjdzie.

Opublikowano

U mnie telepanie przy ruszaniu ustalo po wymianie turbiny, a wcześniej tak jak Ty wymieniłem 2 masę, sprzęgło, poduszki, logi były wyśmienite, przeguby wewnętrzne sprawdzone. Kiedy Ci się przycina delikatnie Vnt w pewnym zakresie obrotów to nawet na logach Ci to nie wyjdzie

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...