Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o sprawdzenie logów Autko wchodzi w trym awaryjny


range6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kolegów forumowiczów

Proszę o poradę specjalistów

mam problem z audi a4 b7 1.9 tdi BRB przy predkosci ok 100 km odcina moc dopiero po ponownym włączeniu i wyłączeniu można jechać normalnie

zrobiłem logi proszę o sprawdzenie

LOGI TUTAJ :

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs

kod błędu:

000564 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110000
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 4
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 259213 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2064.00.00
Czas: 00:00:00
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2688 /min
Prędkość: 96.0 km/h
Obciążenie: 66.3 %
Napięcie: 14.36 V
Bity binarnie: 00101000
Ciśnienie rzecz.: 2142.0 mbar
Ciśnienie rzecz.: 2499.0 mbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem wyskakiwał mi bład: regulacja cisnienia doładowania przeładowanie . Znalazłem pewne forum gdzie wyczytałem ze jeżeli przeładowuje czyli przekracza granice odpowiedzialne sa za to : turbina i zawór n75. Posprawdzałem przewody podcisnieniowe. Nic to nie dało wymieniłem zawór n75 i samochód wrócił do dawnej mocy. Jest na youtube pokazane jak w prosty sposób za pomocą wakuometra mozna sprawdzic czy ten zawór jest sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs Nowe logi



Fachowiec co regeneruje turbiny patrzył i twierdził że kierownica działa (ale mało posuwającym się ruchem) więc zawór będzie sprawny Zaleca przeczyszczenie turbiny.



Co wy na to z kolei inny że przyczyna zaworu lecz nie patrzył na silnik.




Tez mi się wydaje że turbo teraz ok.



Wydaje mi się że było zamulone po jeździe miejskiej przez żonę.



Dziś testowałem autko do 5 tyś obrotach na 3 biegu i w ogóle nie weszło w tryb awaryjny.



Jedynie co mnie jeszcze martwi to EGR zobaczcie na logi proszę jest za duże przeładowanie czyżby zawór n18 albo n239?


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...