pono11 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 witam, jestem nowy na forum, mam do was pytanie: posiadam audi a4 b7 2.0 tdi. 2005/2006r. martwi mnie ze na wolnych obrotach sa drgania, obroty skacza wtedy miedzy 856 a 912. gdy go przegonie to to ustaje, wystarczy przeciagnac go na 1 i 2 biegu i juz jest wszystko ok. nie kopci na czarno ma moc nie muli go podczas jazdy nie wyczuwam zadnych spadkow. podpinalem pod vag to nie wykryto zadnego problemu, stąd moje pytanie mial ktos podobny problem, co by to moglo byc gdzie szukać, z góry dziękuje i pozdrawiam Damian
SotoM Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 podepnij raz jeszcze pod waga i podaj wartosci w gr 004 (2,3,4 okienko) potem bedziemy isc dalej...
szwarcu1 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Podepnę się pod temat. Mam dokładnie to samo - wibracje na wolnych obrotach, których wcześniej nie było. Najbardziej wyczuwalne na kierownicy. Moc jest. Po podpięciu pod VAGa, brak błędów - wszystkie sterowniki OK. Po diagnozie pompowtryskiwaczy, od ok 3000obr/min w grupie 18, wszędzie wartości "4". Czy to oznacza koniec pompowtryskiwaczy? Silnik BLB Z góry dziękuję za odpowiedź. Edytowane 23 Stycznia 2016 przez szwarcu1
FABAFCB10 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Nieraz wystarczy wyczyścić popmowtryski i dać nowe uszczelki ja bym zaczął od tego
Sedrak Dan Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Nijak to ma się do obrotów silnika, ale ja miałem drgania, bo poduszki silnika były źle zamontowane :/
szwarcu1 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Nowe uszczelki były zamontowane jakiś rok temu. Poduszki są najwyżej pół roku temu wymienione - drgania pojawiły się jakiś tydzień temu. Wcześniej na 100% nie było "4" w diagnostyce. Czy same "4" w kanale 18 przy 3000obr o czymś konkretnym świadczą?
FABAFCB10 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Ja u siebie też miałem jakiś czas temu drgania wyjąłem dokładnie pierwszy wtrysk i okazało się że nie było podkładki
SotoM Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 No i co z tym zrobiłeś....? Bo nigdy nie spotkałem się aby w 16V pod wtryskiem była podkładka...
Musashi Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Ja u siebie też miałem jakiś czas temu drgania wyjąłem dokładnie pierwszy wtrysk i okazało się że nie było podkładki gratuluje, pozostały więc do uzupełnienia jeszcze 3 swoją drogą ciekawy jestem co jeszcze mnie zadziwi
FABAFCB10 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Dzieki za odpowiedz w takim razie mechanik wprowadził mnie w błąd ale przy okazji wymieniłem wtrysk na nowy Wyjął przy mnie tylko pierwszy wtrysk nie kazałem mu dawać podkładki skoro w moim nie było to stwierdziłem że nie musi być
szwarcu1 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Panowie, czy może ktoś podpowiedzieć co może oznaczać poniższe? Czy same "4" w kanale 18 przy 3000obr i wyżej o czymś konkretnym świadczą? Z góry dziękuję
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Czy same "4" w kanale 18 przy 3000obr i wyżej o czymś konkretnym świadczą? dotyczy wszystkich PD? podczas jazdy ze stałą prędkością, przyspieszania, hamowania silnikiem?
szwarcu1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Witam i dziękuję za zainteresowanie tematem. "4" pokazują się na rozgrzanym silniku, na postoju, obroty od ok 2800 - 3000obr/min i wyżej. Dotyczy wszystkich PD. Z tego co pamiętam jak bawiłem się diagnostyką wcześniej, "4" pokazywały się tylko w przypadku schodzenia silnika z obrotów / hamowania silnikiem. Przy sytuacji opisanej powyżej, na pewno wcześniej miałem same "0". Pozdrawiam Edytowane 26 Stycznia 2016 przez szwarcu1
Musashi Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 4 to niska dawka, lub problemy z wysterowaniem. mysle ze musialbys sprawdzic wskazania w czasie jazdy.
szwarcu1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Dziękuję. Postaram się zrobić logi i wrócę z dodatkowymi informacjami. Raz jeszcze dziękuję za zainteresowanie tematem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się