Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

drgania silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, jestem nowy na forum, mam do was pytanie:

posiadam audi a4 b7 2.0 tdi. 2005/2006r. martwi mnie ze na wolnych obrotach sa drgania, obroty skacza wtedy miedzy 856 a 912. gdy go przegonie to to ustaje, wystarczy przeciagnac go na 1 i 2 biegu i juz jest wszystko ok. nie kopci na czarno ma moc nie muli go podczas jazdy nie wyczuwam zadnych spadkow. podpinalem pod vag to nie wykryto zadnego problemu, stąd moje pytanie mial ktos podobny problem, co by to moglo byc gdzie szukać, z góry dziękuje i pozdrawiam :) Damian

Opublikowano

podepnij raz jeszcze pod waga i podaj wartosci w gr 004 (2,3,4 okienko) potem bedziemy isc dalej...

Opublikowano (edytowane)

Podepnę się pod temat. Mam dokładnie to samo - wibracje na wolnych obrotach, których wcześniej nie było. Najbardziej wyczuwalne na kierownicy. Moc jest.

Po podpięciu pod VAGa, brak błędów - wszystkie sterowniki OK. Po diagnozie pompowtryskiwaczy, od ok 3000obr/min w grupie 18, wszędzie wartości "4". Czy to oznacza koniec pompowtryskiwaczy?

Silnik BLB

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Edytowane przez szwarcu1
Opublikowano

Nieraz wystarczy wyczyścić popmowtryski i dać nowe uszczelki ja bym zaczął od tego

Opublikowano

Nijak to ma się do obrotów silnika, ale ja miałem drgania, bo poduszki silnika były źle zamontowane :/

Opublikowano

Nowe uszczelki były zamontowane jakiś rok temu. Poduszki są najwyżej pół roku temu wymienione - drgania pojawiły się jakiś tydzień temu. Wcześniej na 100% nie było "4" w diagnostyce.

Czy same "4" w kanale 18 przy 3000obr o czymś konkretnym świadczą?

Opublikowano

Ja u siebie też miałem jakiś czas temu drgania wyjąłem dokładnie pierwszy wtrysk i okazało się że nie było podkładki :D

Opublikowano

No i co z tym zrobiłeś....?

Bo nigdy nie spotkałem się aby w 16V pod wtryskiem była podkładka...

Opublikowano

Ja u siebie też miałem jakiś czas temu drgania wyjąłem dokładnie pierwszy wtrysk i okazało się że nie było podkładki :D

gratuluje, :sarcastic: pozostały więc do uzupełnienia jeszcze 3 :decayed:

swoją drogą ciekawy jestem co jeszcze mnie zadziwi :cool1:

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz w takim razie mechanik wprowadził mnie w błąd ale przy okazji wymieniłem wtrysk na nowy :) Wyjął przy mnie tylko pierwszy wtrysk nie kazałem mu dawać podkładki skoro w moim nie było to stwierdziłem że nie musi być :)

Opublikowano

Panowie, czy może ktoś podpowiedzieć co może oznaczać poniższe?

Czy same "4" w kanale 18 przy 3000obr i wyżej o czymś konkretnym świadczą?

Z góry dziękuję

Opublikowano

Czy same "4" w kanale 18 przy 3000obr i wyżej o czymś konkretnym świadczą?

dotyczy wszystkich PD?

podczas jazdy ze stałą prędkością, przyspieszania, hamowania silnikiem?

Opublikowano (edytowane)

Witam i dziękuję za zainteresowanie tematem.

"4" pokazują się na rozgrzanym silniku, na postoju, obroty od ok 2800 - 3000obr/min i wyżej. Dotyczy wszystkich PD.

Z tego co pamiętam jak bawiłem się diagnostyką wcześniej, "4" pokazywały się tylko w przypadku schodzenia silnika z obrotów / hamowania silnikiem. Przy sytuacji opisanej powyżej, na pewno wcześniej miałem same "0".

Pozdrawiam

Edytowane przez szwarcu1
Opublikowano

4 to niska dawka, lub problemy z wysterowaniem. mysle ze musialbys sprawdzic wskazania w czasie jazdy.

Opublikowano

Dziękuję. Postaram się zrobić logi i wrócę z dodatkowymi informacjami.

Raz jeszcze dziękuję za zainteresowanie tematem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...