BorszuG180 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Witam, mam do was pytanie czy spalanie 1L oleju na 2272km , może być spowodowane przez turbine , czy raczej coś nie tak z silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Wszystko możliwe. A wycieki sprawdzałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorszuG180 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Wszystko możliwe. A wycieki sprawdzałeś ? Silnik nigdzie nie jest mokry , ani od spodu ani nigdzie od góry , nie wygląda aby "wyciekał". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Jak nie wylewa to pewnie żre. A jest wiele powodów dlaczego może żreć. Albo przed turbo, głowice bądź pierścienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorszuG180 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Jak nie wylewa to pewnie żre. A jest wiele powodów dlaczego może żreć. Albo przed turbo, głowice bądź pierścienie. A znasz może jakiś sposób bądź mechaników w obrębie sląska (tak do 100KM od Jaworzna) aby sprawdzić co żre olej? Jeżeli będzie to głowica będę chyba zdecydowany żeby ją sprzedać i nie dokładać pieniędzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Co by nie było to jakiś koszt bd, począwszy od turba za ok 1tys - 1,2tys zł przez głowice i wymiane uszczelniaczy aż po pierścienie o których nawet nie bd wspominał. Nie jestem z okolicy wiec nie znam tamtejszych mechaników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Profilaktycznie sprawdź kompresję. Jeśli to pierścienie to będzie wiadomo. Myślę jednak ze to turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Generalnie jeśli nie masz zamiaru długo pojeździć nią to raczej bym odpuscił i kupił coś innego. Natomiast jeśli chcesz zostawić to w zależności co bedzie do naprawy koszty mogą być sporę. Ale nie ma co na razie mówić tylko jechać do mechanika na diagnozę i dopiero wówczas myśleć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorszuG180 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Generalnie jeśli nie masz zamiaru długo pojeździć nią to raczej bym odpuscił i kupił coś innego. Natomiast jeśli chcesz zostawić to w zależności co bedzie do naprawy koszty mogą być sporę. Ale nie ma co na razie mówić tylko jechać do mechanika na diagnozę i dopiero wówczas myśleć. właśnie w tym problem , że nie miałem zamiaru jej sprzedawać tylko śmigać jeszcze z 2-3 lata. Zaraz zorientuje się gdzie w obrębie sprawdzę kompresje i dam wam znać :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zdrowy motor ma mieć ok 14bar Tzn nowy A jak sie okaże turbinka to może jakaś hybrydka, hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarlo 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Generalnie jeśli nie masz zamiaru długo pojeździć nią to raczej bym odpuscił i kupił coś innego. Natomiast jeśli chcesz zostawić to w zależności co bedzie do naprawy koszty mogą być sporę. Ale nie ma co na razie mówić tylko jechać do mechanika na diagnozę i dopiero wówczas myśleć. właśnie w tym problem , że nie miałem zamiaru jej sprzedawać tylko śmigać jeszcze z 2-3 lata. Zaraz zorientuje się gdzie w obrębie sprawdzę kompresje i dam wam znać :> Wydaje mi się że kompresję powinien sprawdzić ci pierwszy lepszy mechanik do jakiego się udasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorszuG180 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zdrowy motor ma mieć ok 14bar Tzn nowy A jak sie okaże turbinka to może jakaś hybrydka, hmm? Jedyne objawy jakie mogłyby wskazywać na turbine to delikatne "szarpanie" jak się jej wdepnie do podłogi na 3,4,5 biegu zaczyna sie to tak od 2.5-3.3k obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Dymi cały czas na niebiesko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorszuG180 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 nie dymi wogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 A gdy np odpalasz rano, to zaraz po odpaleniu nie puszcza nic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BorszuG180 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 A gdy np odpalasz rano, to zaraz po odpaleniu nie puszcza nic ? Na to uwagi nigdy nie zwracałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Jakby zadymil Przy rozruchu gdy postoi jakiś czas i tylko przez moment może to świadczyć o uszczelniaczach zaworów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Uszczelniacze zaworowe padły, zdejmij kolektor dolotowy, bedzie widac jak cieknie po trzonkach zaworow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziol1172 3 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) pomiar kompresji to słabe badanie, olej który dostaje się do cylindra uszczelnia, mój miał do końca po 12,6 12,8 bar kompresji a wciągał około 4 litrów na 10 tyś km ... uszczelniacze zaworowe do sprawdzenie przedewszystkim Edytowane 20 Stycznia 2016 przez koziol1172 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Turbo idzie łatwo sprawdzić. Rozgrzewasz silnik do 90C i niech sobie tak puka na wolnych obrotach z 5minut jak zacznie puszczać niebieski dym to winna jest turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się