ArturWisniewski Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 (edited) Witam,Jako nowicjusz muszę spytać bo nie chcę sam tego dochodzić. Załączam poniżej zdjęcie wlepki do książki serwisowej. Czy BLB to jest kod silnika? Czym on się różni od BKD? Poza tym oznaczeniem BLB, które z poniższych skrótów tyczą się silnika? Mam na myśli czy są informacje o oleju itd.? Edited January 20, 2016 by ArturWisniewski
Wihajster Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Czy BLB to jest kod silnika? tak Czym on się różni od BKD BKD ma napęd pompy z 1.9 i jest bez wałków balansującychoba silniki sa 16v
Musashi Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 BKD jest silnikiem montowanym poprzecznie. A3, np.
FABAFCB10 Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 BLB oznaczenie kodu silnika mam ten silnik u siebie na wstepie odrazu przerobić pompe na 1.9 TDI
Musashi Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 od razu to nie ma co szastac kasa. chyba, ze ktos nie ma lepszych pomyslow. tymbardziej ze nie jest to rozwiazanie jedyne.
ArturWisniewski Posted February 1, 2016 Author Posted February 1, 2016 Właśnie to chciałem jakby ustalić. Jakich usterek muszę się spodziewać po tym silniku. Dziś wyskoczył mi taki komunikat http://services.edmunds-media.com/image-service/unversioned-ed/ximm/?quality=85&image=/img/long-term/misc/555-low-oil-lamp.jpg- żółta olejarka. Na szczęście miałem niecały 1km do garażu. Czy może to oznaczać niski poziom oleju, płynu chłodniczego czy od razu próbować zrobić pompę? Gdzie znajduje się czujnik poziomu oleju w tym silniku? Może wymienię od razu olej i filtr oleju. Jaki olej polecacie? Castrol 5W40 będzie ok?
Wihajster Posted February 1, 2016 Posted February 1, 2016 Czy może to oznaczać niski poziom oleju oznacza ,że musisz dolac oleju i nic wiecej
ArturWisniewski Posted February 4, 2016 Author Posted February 4, 2016 Dolałem 200 ml oleju Lotos 5W40. Kontrolka zniknęła i od 200 km się nie powtórzyła. Mimo wszystko planuję za 2 tygodnie wymienić wszystkie filtry + olej.Polecacie jakiegoś konkretnego producenta filtrów / modele do BLB? Chciałbym zabudować sprawdzony zestaw.
Musashi Posted February 4, 2016 Posted February 4, 2016 knecht lub mann. gdy juz bedziesz olej wymieniac, poszukaj syntetyka. tez w temacie olejów jest caly watek poswiecony... na wiekszosc pytan udzielono juz odpowiedzi wielokrotnie na forum. wystarczy sie trochę zainteresować, poszukac, poczytac....
hager84 Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 knecht mann jeżeli chodzi o paliwo i f. powietrza, filtron kabinowy zwykły nie jakiś tam węglowy i olej motul oczywiście z twoją normą
hager84 Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 szkoda kasy a różnicy dla mnie nie ma wole co rok go wymienić węglowy coś ok 60 zł zwykły 20
rafałwol Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 Ja wymieniam 2 razy do roku zwykły (tanszy) i wydaje mi się że ma to korzystniejszy wpływ na nieparowanie szyb..
David91gtr Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 Ja równiez wymieniam zawsze na zwykły, tym bardziej, że wymiana przypyda 2 razy do roku, także nie ma co przepłacać
Musashi Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 typowo wspolczesne podejscie. byle taniej i wiecej filtr z weglem aktywnym pochlania dodatkowo zanieczyszczenia w postaci gazowej, a tymczasem papierowy przepuszcza je do kabiny. ale niech wam będzie, miłego wdychania
Wolf1991 Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 typowo wspolczesne podejscie. byle taniej i wiecej filtr z weglem aktywnym pochlania dodatkowo zanieczyszczenia w postaci gazowej, a tymczasem papierowy przepuszcza je do kabiny. ale niech wam będzie, miłego wdychania Założenie węglowego mija sie z celem w sytuacjach gdy ktos w samochodzie pali i tak juz sie truje i tak a kasa zaoszczedzona pójdzie z dymem
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now