ArturWisniewski 0 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Witam,Jako nowicjusz muszę spytać bo nie chcę sam tego dochodzić. Załączam poniżej zdjęcie wlepki do książki serwisowej. Czy BLB to jest kod silnika? Czym on się różni od BKD? Poza tym oznaczeniem BLB, które z poniższych skrótów tyczą się silnika? Mam na myśli czy są informacje o oleju itd.? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez ArturWisniewski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Czy BLB to jest kod silnika? tak Czym on się różni od BKD BKD ma napęd pompy z 1.9 i jest bez wałków balansującychoba silniki sa 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 BKD jest silnikiem montowanym poprzecznie. A3, np. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FABAFCB10 0 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 BLB oznaczenie kodu silnika mam ten silnik u siebie na wstepie odrazu przerobić pompe na 1.9 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 od razu to nie ma co szastac kasa. chyba, ze ktos nie ma lepszych pomyslow. tymbardziej ze nie jest to rozwiazanie jedyne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturWisniewski 0 Opublikowano 1 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Właśnie to chciałem jakby ustalić. Jakich usterek muszę się spodziewać po tym silniku. Dziś wyskoczył mi taki komunikat http://services.edmunds-media.com/image-service/unversioned-ed/ximm/?quality=85&image=/img/long-term/misc/555-low-oil-lamp.jpg- żółta olejarka. Na szczęście miałem niecały 1km do garażu. Czy może to oznaczać niski poziom oleju, płynu chłodniczego czy od razu próbować zrobić pompę? Gdzie znajduje się czujnik poziomu oleju w tym silniku? Może wymienię od razu olej i filtr oleju. Jaki olej polecacie? Castrol 5W40 będzie ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Czy może to oznaczać niski poziom oleju oznacza ,że musisz dolac oleju i nic wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturWisniewski 0 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Dolałem 200 ml oleju Lotos 5W40. Kontrolka zniknęła i od 200 km się nie powtórzyła. Mimo wszystko planuję za 2 tygodnie wymienić wszystkie filtry + olej.Polecacie jakiegoś konkretnego producenta filtrów / modele do BLB? Chciałbym zabudować sprawdzony zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 knecht lub mann. gdy juz bedziesz olej wymieniac, poszukaj syntetyka. tez w temacie olejów jest caly watek poswiecony... na wiekszosc pytan udzielono juz odpowiedzi wielokrotnie na forum. wystarczy sie trochę zainteresować, poszukac, poczytac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hager84 2 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 knecht mann jeżeli chodzi o paliwo i f. powietrza, filtron kabinowy zwykły nie jakiś tam węglowy i olej motul oczywiście z twoją normą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 a niby dlaczego nie węglowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hager84 2 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 szkoda kasy a różnicy dla mnie nie ma wole co rok go wymienić węglowy coś ok 60 zł zwykły 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafałwol 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Ja wymieniam 2 razy do roku zwykły (tanszy) i wydaje mi się że ma to korzystniejszy wpływ na nieparowanie szyb.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David91gtr 1 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Ja równiez wymieniam zawsze na zwykły, tym bardziej, że wymiana przypyda 2 razy do roku, także nie ma co przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 typowo wspolczesne podejscie. byle taniej i wiecej filtr z weglem aktywnym pochlania dodatkowo zanieczyszczenia w postaci gazowej, a tymczasem papierowy przepuszcza je do kabiny. ale niech wam będzie, miłego wdychania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wolf1991 0 Opublikowano 11 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2016 typowo wspolczesne podejscie. byle taniej i wiecej filtr z weglem aktywnym pochlania dodatkowo zanieczyszczenia w postaci gazowej, a tymczasem papierowy przepuszcza je do kabiny. ale niech wam będzie, miłego wdychania Założenie węglowego mija sie z celem w sytuacjach gdy ktos w samochodzie pali i tak juz sie truje i tak a kasa zaoszczedzona pójdzie z dymem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się