Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b6 1.8T BFB Nie odpali..


Empirat0r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadam od niedawna audi a4 b6 1,8T, kod silnika bfb. Po kupnie w aucie oczywiście zostały wymienione rozrząd, pasek alternatora i wszystkie rolki, pompa, płyn chłodniczy, świece, filtry olej, generalnie tak jak należy. Wczoraj byłem w Rzeszowie i chipowałem samochód, wypluł 220 koni i 340 nm, po czym wróciłem do domu (60km) bez najmniejszych zastrzeżeń, nic, kompletne zero, maszyna chodziła idealnie. Przyjechałem, zgasiłem samochód, po czym poszedłem do sklepu. Po powrocie wsiadam do auta, chcę odpalić a tu nic. Rozrusznik kręci, pompa paliwo podaje, sprawdziliśmy to odkręcając wąż od listwy wtryskowej, sprawdziłem bezpieczniki w samochodzie, wszystkie sprawne. Po podpięciu do komputera wyskakuje błąd sterownika.. wyciągnąłem sterownik, sprawdziłem bezpieczniki, wszystko gra, zawiozłem do Rzeszowa sterownik, sterownik sprawny, pliki mapy po zgraniu na inny komputer i porównaniu z mapą wgrywaną są identyczne, czyli pamięć flash jest w porządku, sterownik jest ok... Dodam, że samochód był sprawdzany ale nie vagiem.. niestety nie posiadam.. Elektromechanik w Rzeszowie powiedział że musi być jakieś zwarcie na przewodach elektrycznych, ale czy tak by się to objawiało? Może jakieś sugestie? Dodam że pompa paliwa po wymianie filtru paliwa wyła, ale rozebraliśmy to, wyczyściliśmy, dokładnie złożyli i wyć przestała, ciśnienie na listwie podawała 4 bary więc wzorowo... Może świece? Cewki? Jakieś pomysły? Po przekręceniu kluczyka nie pali się żaden błąd oprócz że jest brak żarówek w tablicy rejestracyjnej, ponieważ je wyciągnąłem bo były spalone? Może to przez to jest jakieś zwarcie? Może ktoś coś poradzić? Miał ktoś podobny przypadek?


Witam. Posiadam od niedawna audi a4 b6 1,8T, kod silnika bfb. Po kupnie w aucie oczywiście zostały wymienione rozrząd, pasek alternatora i wszystkie rolki, pompa, płyn chłodniczy, świece, filtry olej, generalnie tak jak należy. Wczoraj byłem w Rzeszowie i chipowałem samochód, wypluł 220 koni i 340 nm, po czym wróciłem do domu (60km) bez najmniejszych zastrzeżeń, nic, kompletne zero, maszyna chodziła idealnie. Przyjechałem, zgasiłem samochód, po czym poszedłem do sklepu. Po powrocie wsiadam do auta, chcę odpalić a tu nic. Rozrusznik kręci, pompa paliwo podaje, sprawdziliśmy to odkręcając wąż od listwy wtryskowej, sprawdziłem bezpieczniki w samochodzie, wszystkie sprawne. Po podpięciu do komputera wyskakuje błąd sterownika.. wyciągnąłem sterownik, sprawdziłem bezpieczniki, wszystko gra, zawiozłem do Rzeszowa sterownik, sterownik sprawny, pliki mapy po zgraniu na inny komputer i porównaniu z mapą wgrywaną są identyczne, czyli pamięć flash jest w porządku, sterownik jest ok... Dodam, że samochód był sprawdzany ale nie vagiem.. niestety nie posiadam.. Elektromechanik w Rzeszowie powiedział że musi być jakieś zwarcie na przewodach elektrycznych, ale czy tak by się to objawiało? Może jakieś sugestie? Dodam że pompa paliwa po wymianie filtru paliwa wyła, ale rozebraliśmy to, wyczyściliśmy, dokładnie złożyli i wyć przestała, ciśnienie na listwie podawała 4 bary więc wzorowo... Może świece? Cewki? Jakieś pomysły? Po przekręceniu kluczyka nie pali się żaden błąd oprócz że jest brak żarówek w tablicy rejestracyjnej, ponieważ je wyciągnąłem bo były spalone? Może to przez to jest jakieś zwarcie? Może ktoś coś poradzić? Miał ktoś podobny przypadek?

Dodam jeszcze, że podczas diagnostyki komputerowej przed chiptuningiem komputer wykrył błąd położenia wałka rozrządu, Pan powiedział że może być to spowodowane przeskoczeniem rozrządu o 1 ząbek. Czy może być to przyczyną? Podczas wymiany rozrządu i adaptacji komputerowej, komputer kolegi nie wykrył takiego błędu.


Czytałem troszkę teraz o czujniku wału i błędzie EPC. W zasadzie pali mi się ten błąd.... Czy to może być walnięty czujnik wału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przeskoczy o zabek to nic się nie dzieje będzie normalnie palił 1 ząbek 11 stopni + albo - wiem bo miałem ale to był błąd przy wymianie rozrządu

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, Miałem u mnie taki sam problem, a mianowicie nie odpali za cholerę, a wszystko "było" przecież sprawne. Problem rozwiązał się po otwarciu skrzynki z ECU, odblokowania go z tej blaszki dociskającej, pod spodem ukazały się przekaźniki nr 373,219 i 369.

Ten o numerze 219 to styk roboczy. Po rozebraniu osłonki, widok totalnie przerdzewiałego urządzonka wprawił mnie w osłupienie...

W skrzynce zbiera się normalnie woda i styki są w niej do połowy! Konieczne było wywiercenie odpływu w najniższym miejscu dna skrzynki. No i oczywiście wymiana 219. Problem znikł, autko pali na tyk.

Może to rozwiąże problem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie problemem było jak to powiedział mój specjalista: Padł soft. Zrobił aktualizację i do tej pory wszystko jest ok :) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Witam. U mnie problemem było jak to powiedział mój specjalista: Padł soft. Zrobił aktualizację i do tej pory wszystko jest ok

Soft to nie jest kangur pasc nie moze :grin:

Po prostu tjuner wgrał popsuta binarke.

Jakby ktos mial taki problem, moge naprawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...