ozi_wells Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 hehehe. odpowietrz jeszcze raz dobrze układ mozliwe ze cos jest zatkane i nie ma pełnego obiegu i cos swiruje mimo ze jest sprawne.
lukasz80 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam ponownie.Ratunku bo już ma dosyć.Wymieniłem dzisiaj wiskozę na orginalną (wymieniłem też termostat i pompę oryginały) i zgadnijcie co ??????? Nadal to samo!!!! wiskoza chodzi już prawidłowo temp łapie błyskawicznie ,ale temp dochodzi tylko do 75C w czasie jazdy na postoju do 90C. Zobaczyłem też że w czasie postoju jak złapie temp 90C i wkręcę go na ok 3tyś obrotów to temp spada błyskawicznie do 75C. Jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę pisać bo jestem na skraju nerwicy, jeszcze tydzień i go podpale. Pozdrawiam Ja miałem prawie taki sam problem co ty (trasa 75 stopni, miasto czasami 75 st. czasami 90)i oczywiście po przeczytaniu kilku postów na forum wymieniłem termostat (za bardzo nie wiedziałem co założyć pierwsze czy gumkę osadzić w "gnieździe" i docisnąć ją termostatem czy na odwrót). Już zadowolony po wymianie termostatu grzeję bryką a tu co? LIPA dalej tak samo. Kilka dni później przypomniałem sobie jak odkręciłem obudowę termostatu to wąż odpadł termostat wpadł do szaflika a ja zostałem oblany płynem. Rozebrałem jeszcze raz i zamieniłem kolejność najpierw termostat później gumka i obudowa termostatu która dociska gumkę do termostatu i po problemie . Temperatura cały czas 90 stopni. Do tej pory nie wiem jak to ma być z tą gumką i termostatem jaka kolejność ale bryka się ładnie grzeje. Nie wiem czy ci ta moja przygoda z wymianą termostatu pomoże ale napisałem to bo objawy prawie takie same.
endriuu Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 pewno ze najpierw termostat potem gumka....
Gość jaro5000 Opublikowano 16 Grudnia 2008 Opublikowano 16 Grudnia 2008 witam.sprawdz najpierw czujnik temperatury jak to nie to ,to moeże to być uszelka pod głowicą.nara
Ireneusz Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 I ja jak większość tu miałem kłopot z właściwą temperaturą silnika w swoim ADR tzn. w mieście ostatnio nie rosła nawet do 80 stopni, a na trasie to już w ogóle spadała chyba poniżej 60. Dodam, że ogrzewanie działało ok, aż może nawet za dobrze. W każdym razie przy okazji wymiany rozrządu i pompy wody wymienilem termostat i płyn chłodzący i teraz wskazówka temperatury stoi równiutko na 90 stopniach i jest ok. Pozdrawiam
Blade50 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2008 Wymienię jeszcze czujniki w styczniu (na razie brak kasy) i zobaczę. A jak nie to będzie obiecana ognisko albo oddam w dobre ręce :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się