mastiv1990 Posted January 25, 2016 Posted January 25, 2016 Witam, jak w Temacie, kilka dni temu wymienialem plyn chlodniczy, profilaktycznie. Skierowała mnie ku temu wysoka temp pracy auta, co prawda na zegarach sztywno 90st, jednak na vagu od 95 do 105st, moim zdaniem zbyt wysoka, a wiec po wymiane płyni i odpowietrzeniu układu chłodzenia, kilka dni później zaobserwowałem ze górny idacy do chlodnicy jest twardy jak kamień, a po odkreceniu korka wlewu plychu chłodniuczego, jest bardzo mocne syknięcie, i płyn szybko uderza do góry albo wywala dolem przez zawor, gdy upuszcze ciśnienie i zakrece korek po kilku km jest to samo, twardy jak kamień. DOlny wąz od chłodnicy jest zimny nawet po ostrym pałowaniu, i nie bardzo wiem co jest grane.Czy moze UPG? i kompresja dostaje sie do układu chłodzeniaczy moze termostat sie zaciął i jest ciagle mały obieg( to tłumaczyłoby zimny dolny wąż i wysoką temp pracy)czy moze cos jest zapowietrzone?Jutro postaram sie podjechac do mechaniora niech sprawdza czy do płynu nie dostaja sie co2, niestety jestem poza miejscem zamieszkania wiec moze jestescie wstanie polecic mi warsztat w GDYNI?i prosba do uzytkownilów 2.0tfsi w a4 b7 : czy u was dolny waż od chłodnicy też jest zimny?HELP!!!
Kris85 Posted February 13, 2016 Posted February 13, 2016 Pytanie Witam uporałeś się już z tym problemem? Ja u siebie mam identycznie ale dodatkowo straciłem ogrzewanie i czasem temperatura płynu przekracza normę aż wentylator się załącza wymieniłem termostat, nagrzewnice, brak spalin w układzie. Po odpowietrzeniu układu jest ok a po nocy stania układ znowu się zapowietrza rozkładem już ręce.
rudy51 Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Wygląda na zacinający się termostat, przy wymianie najlepiej wymieniać termostat, koszt nie duży. mastiv1990 czeka cię ponowne spuszczanie płynu i wymiana termostatu. Ale niech się wypowiedzą jeszcze inni
Norbi TDI Posted May 18, 2016 Posted May 18, 2016 Odkręć korek zbiorniczka, uruchom motorownie przytrzymaj na średnich obrotach i zobacz co się dzieje, czy wyciśnie płyn górą zbiorniczka to raz, czy ubywa płynu chłodniczego choćby w małym stopniu ? Niepokojące obawy które opisałeś. Na termostat to nie wygląda na pewno.
mastiv1990 Posted May 18, 2016 Author Posted May 18, 2016 Uszczelka pod glowica zrobiona, ale waz gorny wciaz twardy Temat tAK rozwiązałem ze okazuje się źe ten typ tak ma. Rozmawiałem z kumplem który ma ten sam silnik w tym samym aucie i tez ma górny wąż po jeździe twardy a dolny zimny... najwidoczniej ten typ tak ma? Uszczelka pod glowica zrobiona, ale waz gorny wciaz twardy Temat tAK rozwiązałem ze okazuje się źe ten typ tak ma. Rozmawiałem z kumplem który ma ten sam silnik w tym samym aucie i tez ma górny wąż po jeździe twardy a dolny zimny... najwidoczniej ten typ tak ma?
rudy51 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Skoro jest zimny to nie ma pełnego obiegu przez chłodnice
januszm41 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Jak temperatura dochodzi do 105 stopni i dolny waż jest zimny to termostat się nie otwiera. Pytanie jeszcze czy chłodnica jest gorąca? Jeśli termostat zakniety to powinna być chłodna
januszm41 Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 (edited) Czy chłodnica jest gorąca? Kiedy wymieniałeś pompę wody? Edited May 20, 2016 by januszm41
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now