Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bardzo Twardy górny wąż chłodnicy, a dolny zimny, wysoka temp pracy, POMOCY!


mastiv1990

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w Temacie, kilka dni temu wymienialem plyn chlodniczy, profilaktycznie. Skierowała mnie ku temu wysoka temp pracy auta, co prawda na zegarach sztywno 90st, jednak na vagu od 95 do 105st, moim zdaniem zbyt wysoka, a wiec po wymiane płyni i odpowietrzeniu układu chłodzenia, kilka dni później zaobserwowałem ze górny idacy do chlodnicy jest twardy jak kamień, a po odkreceniu korka wlewu plychu chłodniuczego, jest bardzo mocne syknięcie, i płyn szybko uderza do góry albo wywala dolem przez zawor, gdy upuszcze ciśnienie i zakrece korek po kilku km jest to samo, twardy jak kamień. DOlny wąz od chłodnicy jest zimny nawet po ostrym pałowaniu, i nie bardzo wiem co jest grane.
Czy moze UPG? i kompresja dostaje sie do układu chłodzenia
czy moze termostat sie zaciął i jest ciagle mały obieg( to tłumaczyłoby zimny dolny wąż i wysoką temp pracy)
czy moze cos jest zapowietrzone?
Jutro postaram sie podjechac do mechaniora niech sprawdza czy do płynu nie dostaja sie co2, niestety jestem poza miejscem zamieszkania wiec moze
jestescie wstanie polecic mi warsztat w GDYNI?
i prosba do uzytkownilów 2.0tfsi w a4 b7 : czy u was dolny waż od chłodnicy też jest zimny?
HELP!!! :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie

Witam uporałeś się już z tym problemem? Ja u siebie mam identycznie ale dodatkowo straciłem ogrzewanie i czasem temperatura płynu przekracza normę aż wentylator się załącza wymieniłem termostat, nagrzewnice, brak spalin w układzie. Po odpowietrzeniu układu jest ok a po nocy stania układ znowu się zapowietrza rozkładem już ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na zacinający się termostat, przy wymianie najlepiej wymieniać termostat, koszt nie duży.

mastiv1990 czeka cię ponowne spuszczanie płynu i wymiana termostatu.

Ale niech się wypowiedzą jeszcze inni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć korek zbiorniczka, uruchom motorownie przytrzymaj na średnich obrotach i zobacz co się dzieje, czy wyciśnie płyn górą zbiorniczka to raz, czy ubywa płynu chłodniczego choćby w małym stopniu ?

Niepokojące obawy które opisałeś. Na termostat to nie wygląda na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod glowica zrobiona, ale waz gorny wciaz twardy

Temat tAK rozwiązałem ze okazuje się źe ten typ tak ma. Rozmawiałem z kumplem który ma ten sam silnik w tym samym aucie i tez ma górny wąż po jeździe twardy a dolny zimny... najwidoczniej ten typ tak ma?

Uszczelka pod glowica zrobiona, ale waz gorny wciaz twardy

Temat tAK rozwiązałem ze okazuje się źe ten typ tak ma. Rozmawiałem z kumplem który ma ten sam silnik w tym samym aucie i tez ma górny wąż po jeździe twardy a dolny zimny... najwidoczniej ten typ tak ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest zimny to nie ma pełnego obiegu przez chłodnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak temperatura dochodzi do 105 stopni i dolny waż jest zimny to termostat się nie otwiera.

Pytanie jeszcze czy chłodnica jest gorąca? Jeśli termostat zakniety to powinna być chłodna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy chłodnica jest gorąca?

Kiedy wymieniałeś pompę wody?

Edytowane przez januszm41
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...