Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ledwo ciepłe powietrze - płyn chłodniczy prawie nie płynie


Al_Capone

Rekomendowane odpowiedzi

kolego nagrzewnice to wiem ale czy to wystarczy na caly uklad to nie wiem sam,wiec te dwa przewody obok akumulatora dochodza da nagrzewnicy ten lewy ma maka dziurke wlasnie do odpowietrzania,poluzuj zacisk przewodu zsun go delikatnie do siebie i powietrze powinno zejsc,powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! A powiedzcie mi kiedy zaczac grzac?Bo u mnie zaczyna samo mocniej dmuchac jak temp przekroczy 60 na termostacie...I powiedzcie mi czy jak mam ustawione na 21st to czy z poczatku powinno walic zarem z ogrzewania czy raczej takie zwykle ciepłe powietrze?A czy w pozycji HI powinno leciec mocno gorące??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jak temperatura płynu jest 60 stopni, to jak ma ci lecieć żar?

Otóż to najpierw rozgrzej autko, żeby temp. osiągnęła 90. A jak się nie da to szukaj przyczyny w termostacie lub zapowietrzonym układzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe nie spokojnie z temp jest wszystko ok Chodzilo mi tylko o to czy jak osiagnie swoja temp i sie załączy ogrzewanie to czy powinno walic gorącym powietrzem czy takim mniej wiecej jak jest ustawione na climatronicu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz w środku auta 10, ustawisz 22 to powinno walić gorącym (wiadomo, że nie aż tak żeby Cię poparzyło). A po stopniowym nagrzaniu wnętrza siła nawiewu powinna maleć. Mówię o trybie AUTO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he to chyba musze miec cos nie tak...Bo u mnie raczej gorącym nie wali:/ co najwyzej ciepłym...

ale ciepło ciepłym czy letnim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie, grzania praktycznie nie ma. momentami sie pojawia, ale w te mrozy to przymrzałem do kiery. W mieście temperatura na klimie 87-94. Jak muszę przycisnać dłuższą chwilkę pod górę to zaczyna sie przegrzewać do 105. Staje, wrzucan na luz, albo jak już jadę z górki to spada i jest norma. Termostat sprawdzony, układ super odpowietrzony. Pozostaje pompa wody. Nie wyrabia pod obciążeniem i na wolnych obrotach, lub jazda miejska chłodzi i jest ok.a jak ma przepompować więcej i szybciej to kicha. Jak wymienię to napiszę o efektach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie, grzania praktycznie nie ma. momentami sie pojawia, ale w te mrozy to przymrzałem do kiery. W mieście temperatura na klimie 87-94. Jak muszę przycisnać dłuższą chwilkę pod górę to zaczyna sie przegrzewać do 105. Staje, wrzucan na luz, albo jak już jadę z górki to spada i jest norma. Termostat sprawdzony, układ super odpowietrzony. Pozostaje pompa wody. Nie wyrabia pod obciążeniem i na wolnych obrotach, lub jazda miejska chłodzi i jest ok.a jak ma przepompować więcej i szybciej to kicha. Jak wymienię to napiszę o efektach.

Pompa? raczej nie sądzę, a sprawdzałeś może wiskozę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnym plynem czyszczcym przeplukal raz caly uklad i potem jeszce raz nagrzewnice. Grzeje jak goopi :)

Mialem niestety dodatkowa awarie. W VAGu "blad lewego silniczka" w klimatroniku. Zacina sie dziad w dowolnej pozycji i wtedy moze byc tez zimno. Podpieli sie bezposrednio VAGiem pod niego i ponoc cos trzaslo i ruszyl. Potem zacial sie jeszce raz i jeszce raz vagiem go ruszyli. Poki co dziala ale jezdzilem nim tylko raz ;)

Ktos wie od czego ten lewy silniczek i czy da sie to naprawic bez rozbierania pol samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobny problem z nagrzewnicy sikało jak by chciało a nie mogo,odpowietrzałem układ, czyściłem nagrzewnice jak mi radzono i nic bez zmian ale mój szwagier fachowiec przejął dowodzenie i zaczął (po swojemu)odpowietrzać układ kazał mi przegazować go porządnie i coś odziwo sie ruszyło zaczeło lepiej grzać na postoju bo dotąd tylko można było pomarzyć o ciepłym powietrzu,wiec w moim przypadku pomogło mi odpowietrzenie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Też miałem ten problem-temp. na dworze -10 a ja w autku -rękawice,czapka uszatka,w jednej ręce skrobaczka a w drugiej gąbka,no i jazda do pracy ;( Powietrze ledwo letnie dmuchało,chociaż silnik nagrzany do 90st.Troszeczkę cieplejsze zaczynało dmuchać przy bardzo dużych obrotach (raczej o godz.5 rano przez miasto nie jedzie się 130km/h :kox:). Co do węży od nagrzewnicy też gorące obydwa i to mnie zmyliło (nie brałem jej pod uwagę ,a szkoda :no:) Mechanik mnie zwodził przez tydzień, na testerze wychodziły mu jakieś cuda, że czuj. temp. wnętrza pokazuje raz 50st. a raz90st.!!!Podobno dlatego nie miało prawa grzać. Koszt czujnika TYLKO 280zł! ale gdzie się takowy znajduje tego fachowiec nie wiedział (tylko w katalogu go wyczaił :>) Wtedy zalogowałem się na tym forum, poczytałem to i owo i chcę podziękować wszystkim którzy przyczynili się do rozwoju tego wątku i podzielili się swoimi doświadczeniami :naughty: Na początek sprawdziłem tylko czy klapa reg.temperatury (pod schowkiem w okolicach nóg pasażera) reaguje na zmianę temperatury w panelu klimatronika. Było OK klapa pracowała w dość dużym zakresie więc uznałem że nie jest zakleszczona mechanicznie :good: Wtedy zabrałem się za płukanie nagrzewnicy tak jak opisano na tym forum i nastąpił cud :oklaski: :thumbup: Po tej operacji (czas pracy 30min.) w autku gorąco tak jak powinno być, aż trudno uwierzyć że przez cały tydzień się męczyłem w mrozie :no: Aha-przy płukaniu wyleciało sporo takich małych płatków jakby rdzy lub kamienia i trochę brudnego szlamu.

Pozdrawiam wszystkich klubowiczów i jeszcze raz dzięki za rady :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...