kt65c453 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Witam, mam możliwość wykręcenia za przysłowiowego funta pompę wspomagania , angielskie szroty, mam 3.0 benzyna ale na szrocie takiej wersji silnika nie ma i czy będzie pasowała pompa do mojego silnika , czy każdy silnik inna pompa ewentualnie rocznik??
BeyerBrown Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Pompy mają różne ciśnienia tłoczenia, na tym forum ktoś napisał, że to czuć przy skręcaniu. Musisz więc szukać takiej z końcówką F
kt65c453 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Kształty mają te same? Dokładnie sposoby mocowania Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 29 Stycznia 2016 przez kt65c453
BeyerBrown Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Nie mam pojęcia, sam oceń 4.2: https://www.google.pl/search?q=4z7145156e&espv=2&biw=948&bih=929&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiFiY3S1c7KAhWCjnIKHUNDBuQQ_AUIBygC 3.0: https://www.google.pl/search?q=8e0145155f&espv=2&biw=948&bih=929&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_85n61c7KAhVrnXIKHZQAAbgQ_AUIBygC 2.5: https://www.google.pl/search?q=8e0145155f&espv=2&biw=948&bih=929&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_85n61c7KAhVrnXIKHZQAAbgQ_AUIBygC#tbm=isch&q=8e0145156t lub (starsza wersja): https://www.google.pl/search?q=8e0145155f&espv=2&biw=948&bih=929&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_85n61c7KAhVrnXIKHZQAAbgQ_AUIBygC#tbm=isch&q=8e0145155 2.4: https://www.google.pl/search?q=8e0145155f&espv=2&biw=948&bih=929&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_85n61c7KAhVrnXIKHZQAAbgQ_AUIBygC#tbm=isch&q=8e0145155e 1.9: https://www.google.pl/search?q=8e0145155f&espv=2&biw=948&bih=929&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi_85n61c7KAhVrnXIKHZQAAbgQ_AUIBygC#tbm=isch&q=8d0145156t lub: https://www.google.pl/search?q=8e0145155n&espv=2&biw=948&bih=929&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjC_au5187KAhWm_HIKHXlQDcgQ_AUIBigB 2.0 (benz. kod silnika AWA): https://www.google.pl/search?q=8e0145155n&espv=2&biw=948&bih=929&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjC_au5187KAhWm_HIKHXlQDcgQ_AUIBigB#tbm=isch&q=8e0145153j 1.6/1.8/2.0: https://www.google.pl/search?q=8e0145155n&espv=2&biw=948&bih=929&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjC_au5187KAhWm_HIKHXlQDcgQ_AUIBigB#tbm=isch&q=8e0145153h 4-cylindrowe silniki benzynowe Pompa Ciśnienie pompy bar 8E0 145 153 B 110 ... 1188E0 145 153 110 ... 1188E0 145 155 L 110 ... 1188E0 145 153 F 110 ... 1188E0 145 153 G 110 ... 1188E0 145 153 D 110 ... 1184-cylindrowe silniki wysokoprężne (TDI) 8D0 145 156 T 110 ... 120 8E0 145 155 N 110 ... 120 6-cylindrowe silniki wysokoprężne (-V6-, TDI)6-cylindrowe silniki benzynowe 8E0 145 155 127 ... 1318E0 145 155 M 123 ... 1308E0 145 155 T 127 ... 1318E0 145 155 Q 123 ... 1308H0 145 155 123 ... 1308E0 145 155 P 120 ... 1278E0 145 155 F 120 ... 127 8-cylindrowy silnik benzynowy (V8) 4Z7 145 156 E 123... 130 Jeśli tylko będzie pasowała, to bierz pompę z 2.5TDI (ciśnienie 127...131 bar) Edytowane 29 Stycznia 2016 przez BeyerBrown
kt65c453 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) Czyli wychodzi z tego że potrzebuję 8E0 145 155 F i znajdę ja w dizlach i benzyniakach v6, dobrze? Ale kurcze jest z 20 aut i żadnej fałki z b6 nie ma Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 29 Stycznia 2016 przez kt65c453
BeyerBrown Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Z końcówką F była tylko w 3.0. Wspomniałem o pompie z 2.5TDI w tym kontekście, że jeśli by pasowała to parametrami zastąpiłaby tę fabryczną. A z pewnością łatwiej znaleźć taką w używce niż do benzynowych V6
kt65c453 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2016 Jak najbardziej rozumiem, ale czy wieksze cis pompy to lżej kiera? Bo nie chce za luźno, teraz jest perfekt Wysłane za pomocą Commodore C64
BeyerBrown Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Prawdopodobnie tak... tak wyczytałem
Voucher Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 A jakie pompy szły na pierwszy montaż do AWX? Swoja musiałem wymienić i zmieniłem na 110 bar z anglika z tym samym silnikiem, ale wydaje mi się że mogłaby byc deko mocniejsza.
BeyerBrown Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Takie same jak do każdego innego 1.9TDI Masz na górze całą listę pomp wraz z linkami do google'a.
Voucher Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Chodzi mi czy 110 bar czy 120 bar? Czy różnie?
soul87 Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) 1.9 TDi i 2.5 TDI sa ze soba zamienne, tzn powinny pasowac, trzeba aby porownac w ktora strone patrzy wyjscie ssace pompy.. od Vek w b6 pasuje jeszcze pompa z koncowka E , z 2.4 V6 ... tak naprawde wiekszosc tych pomp ma identyczna budowe wewnetrzna, roznia sie tylkoo zaworek na wyjsciu ktory ustanawia cisnienie pompy oraz kierunkiem "patrzenia" przylacza ssacego plyn Edytowane 1 Lutego 2016 przez soul87
Voucher Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) A 8E0 145 155 N z przyłączem ssącym skierowane poziomo do tyłu podejdzie do silnika AWX? Normalnie mam przyłącze ssące skierowane do tyłu, w górę. Przykładowe zdjęcie: Edytowane 4 Lutego 2016 przez Voucher
soul87 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 W 1.9tdi były dwa rodzaje pomp zamienne z 2.5 są tylko te które mają krociec w bok zagiety Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Voucher Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) A nie wystarczy podmienić przewodu ssącego od wspomagania? 8E0422887F Edytowane 4 Lutego 2016 przez Voucher 1
grubcio1980 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Panowie takie pytanie. Ostatnio jeździłem paroma b7 i za kazdym razem inaczej się kierowało. Wprowadza mnie w błąd to że mam u siebie 1n1 czyli wzpomaganie hydrauliczne. Wiadomo jest servotronic i ten jest chyba " cięższy " bardziej czuły. Dziś jeździłem 3.0 ON i ten pracuje jak ku....a paraliż. Tzn. Jak elektryczny. Miałem nieszczęście jeździć insignią i to był podobny koszmar. Ciągła korekta i ta cholerna lekkość..... okropieństwo. Zacząłem podejrzewać ze może u mnie coś zmienione bo aż miło kierować. Czy u nas jest tylko 1n1 hudraulika i 1n3 servo? To co tam jest w tym 3.0?
BeyerBrown Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 W poliftach, tzn. w B7 w autach pow. 200KM (i chyba również w 2.7TDI) montowano seryjnie Servotronic 1N3 Sterowniki są też różne (pasują też od innych modeli a nawet marek samochodów!), jest osobny wątek o Servotronicu w którym z tego co kojarzę ktoś opisał wrażenia z jazdy na kilku z nich. Generalnie jak Ci masło nie odpowiada to powinieneś szukać sterownika od S4, albo nawet RS4
grubcio1980 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Nie o to chodziło bo mi moje 1n1 pasuje. Czucie drogi jest super i przyjemny opór na kierze. Zastanawialem się tylko, czasami jeździłem z układem który chodził jak elektryczny ( za darmo bym tego nie chciał ). Troszkę się dziś wyjaśniło bo jeżdżę właśnie tym 3.0 ON i na początku był straszny. Na bank jest servo bo później sie "utwardza" . Jednak chyba bardziej mi pasi 1n1. Może z czasem bym zmienił zdanie, może. A tak poza to te 3.0 to nieźle jeżdżą i brzmią w porownaniu do mojego dłubniętego 1.8TQ.
BeyerBrown Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Wyjmij sterownik Servotronica to dopiero poczujesz przyjemny opór na kierze... jeździłem tak jakiś czas, dopóki nie ogarnąłem części elektrycznej przesiadki z 1N1 na 1N3
pawel121 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Jeśli kolego Ci to pomoże to w bmw e46 montowane są identyczne pompy wspomagania jak w b6. byleby ciśnienie się zgadzało. Jest ono na nalepce na pompie, tylko trzeba wziasc z przewodem bo króciec jest inaczej zagięty Edytowane 18 Lutego 2016 przez pawel121
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się