marecki1311 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Witam, ostatnio byłem na hamowni zmierzyć moc auta i ku mojemu zaskoczeniu wyszło tylko 155KM, a wiem że auto jest po programie na 180-190KM, choć dla mnie kopa ma nie sądziłem że będzie tylko 155KM. Gość z hamowni obstawia pompę paliwa, zmierzyłem więc ciśnienie i pod obciążeniem(jadąc) podczas przyspieszania oscyluje miedzy 3,8-4,3 bar, podczas depnięcia w podłogę dochodzi nawet do 5bar, a na biegu jałowym jest 3,5bar czyli pompa zdrowa czy mogłoby być lepiej? Zrobiłem też logi Przed logami odczyt w grupie 032: pierwszy (-2,2) drugi (-4,7)Po skasowaniu błędów (brak) logi:002,033 http://vaglog.pl/log_247944.html003,020 http://vaglog.pl/log_247945.html115,118 http://vaglog.pl/log_247946.htmlJak to wygląda? gdzie się podziało te 30 koników? Dzięki.
Łukasz13 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Logi wyglądają dobrze, ciśnienie tez wporzadku, powinno być wiecej niz te 155km, daj ten wykres z hamowni.
marecki1311 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2016 Logi wyglądają dobrze, ciśnienie tez wporzadku, powinno być wiecej niz te 155km, daj ten wykres z hamowni. Proszę bardzo http://pokazywarka.pl/0b7cyn/
Łukasz13 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Jak dla mnie ten wykres coś nie do końca jest ok, 230 nm? jak w serii przy doładowaniu 0,55 bar powinno być 210 nm, a u Ciebie doładowanie prawie 1 bar tylko 230?
marecki1311 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) No ja się nie znam......czyli wg Ciebie pomiar skopany? czy coś innego? więcej mierzyć nie będę bo to bez sensu wydawać kasę... A ile wg Ciebie może mieć? z logów można to odczytać? Dla przykładu tu jest log robiony 1,5 roku temu z grupą 120 gdzie jest pomiar Nm i widać że jest więcej http://vaglog.pl/log_177629.html Edytowane 30 Stycznia 2016 przez marecki1311
Łukasz13 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Może mieć tyle ile napisałeś na początku 180-190km. Wg logów jest ok, bo spadku mocy raczej nie odczułeś?
marecki1311 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Ja go takiego kupiłem i od pięciu lat jak go mam spadku mocy nie czuję, ale nie mam porównania jak jeździ seria, mógłbym wtedy porównać. Czyli logi a pomiar są ze sobą sprzeczne rozumiem, nie ma możliwości że pomiar sobie a logi sobie?? tak jak logi pokazują tak musi jechać tak? co uznać za bardziej wiarygodne w takim razie? Edytowane 30 Stycznia 2016 przez marecki1311
Łukasz13 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 W większosci przypadków logi są bardziej wiarygodne, dla pewności zmierz czas do setki czy tam inny i porównaj z czasami podanymi dla serii.
marecki1311 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Nie wiem czy uda mi się tak dokładnie, bo właśnie sprawdziłem w książce serwisowej i miedzy 150KM a 193KM jest dosłownie 1,4sek różnicy do setki samemu mierząc zwykłym stoperkiem to o więcej można się pomylić więc wynik będzie daleki od prawdy A jak mógłbyś jeszcze raz przyjrzeć się czasom wtrysku aby ocenić pompę paliwa aby wyeliminować jej wymianę to byłbym wdzięczny. Edytowane 30 Stycznia 2016 przez marecki1311
Łukasz13 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Nie wymieniaj pompy paliwa jest 100% dobra.
marecki1311 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Opublikowano 3 Lutego 2016 (edytowane) Ok dzięki Łukasz za fachową pomoc, pompy nie ruszam (chociaż już miałem zakupiony wkład pierburga, ale sprzedam go).....skoro wszystko jest ok to nic nie kombinuję i a ile moje auto rzeczywiście ma mocy to już pozostaje jego słodką tajemnicą, bo kolejne 100zł wydać na pomiar i nie dowiedzieć się to bez sensu Odświeżam temat: Jest taki program "Kpower" i można sobie samemu sprawdzić moc auta robiąc odpowiedniego loga i wrzucając go do tego programu, po wcześniejszym ustawieniu parametrów: 1. Ciężar auta z kierowcą 2. Aktualne ciśnienie atmosferyczne 3. Aktualna temp. zewnetrzna I można cieszyć się wynikiem myślę że ten jest bliższy prawdy niż ten robiony na hamowni, co o tym sądzisz Łukasz? http://pokazywarka.pl/sytizt/ Jeszcze do niedawna siedział cały przelotowy wydech "supersprint" (już jest seryjny niestety, ponieważ tamten przegnił po 15 latach) i filtr sportowy powietrza k&n (już siedzi zwykły) I być może z 10KM jeszcze by przybyło więc w sumie co do mocy to teraz by się zgadzało tym bardziej że dzisiaj miałem okazje przejechać się A4, 2.0 130KM i w porównaniu z moim paskiem miałem wrażenie jakbym jechał polonezem, to audi w ogóle nie jechało co mnie utwierdziło tylko że pomiar na hamowni gdzie wyszło mi 155kM jest jakiś zakłamany. Edytowane 3 Lutego 2016 przez marecki1311
Łukasz13 Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Kpower daje dobre efekty jeśli podasz właściwe dane tzn. faktyczną masę auta i zrobisz dobrze log do programu na równej drodze.
marecki1311 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Opublikowano 4 Lutego 2016 Właśnie zauważyłem podając te dane że nawet 1 stopień temp. czy 1kg wagi, lub zmiana parametrów ciśnienia ma wpływ na wynik Widziałem Twojego "diabełka" w profilu, 220KM i 330Nm - tym to się musi fajnie jeździć Masz jakiś wyjątkowy program? sam robiłeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się