audiER Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Witajcie drodzy użytkownicy , Potrzebuję mądrej głowy do przeanalizowania logów jakie udało mi się dzisiaj zrobić. Zacznę od przyczyny, otóż ostatnio miałem niemiłą sytuację z turbiną, wpadła w notlaufa i zaczęła funkcjonować dopiero po ponownym odpaleniu auta . Wyskoczył bład 17965 P1557, usunąłem, na razie go nie ma. Samochód to jak w temacie A4 B6 1.9 tdi, 74kW, AVB, przebieg 300 tys. Przez ostatnie 120 tys nic nie było z nim robione, co wczesniej to nie wiem, gdyż auto sprowadzone. Zrobiłem logi statyczne i dynamicze kilku bloków, jeśli ktoś byłby na tyle miły i na nie zerknął i przeanalizował i powiedział co zrobić/naprawić/przeczyścić/itp to bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie Logi statyczne: 013, 018, 023 http://vaglog.pl/log_248508.html 004, 007, 015 http://vaglog.pl/log_248507.html 001, 003 http://vaglog.pl/log_248506.html Logi dynamiczne: 011, 003 http://vaglog.pl/log_248504.html 008, 010, 011 http://vaglog.pl/log_248503.html 004, 007, 010 http://vaglog.pl/log_248501.html 001, 002 http://vaglog.pl/log_248500.html 011, 003 http://vaglog.pl/log_248498.html 003 http://vaglog.pl/log_248502.html 011 http://vaglog.pl/log_248505.html Edytowane 2 Lutego 2016 przez audiER
audiER Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Turbo do czyszczenia Tak właśnie myślałem. Robiłem kilka pomiarów 011 i zdarza się, że wartości pokrywają się ale jest też czasami przeładowanie lub niedoładowanie. Czy n75 należy od razu wykluczyć? Nieszczelności itp?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się