Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki jakie tarcze na tyl


monkey-vip

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Doradzcie pany jakie dobre klocki i tarcze do B8 po lifcie.Co by nie pylily i dobrze hamowaly.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki Jurid White

Tarcze Otto Zimmermann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się podłącze, na tył, warto wentylowane zakładać czy zostać przy pełnych? Jeżdżę raczej spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze.

Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze.

Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia.

Z przodem poczekam, bo kupiłem auto z nowymi tarczami i klockami także szkoda wywalać na razie. Tył mi się kłania powoli ale skoro trzeba wymieniać zaciski to dam sobie spokój i kupię nowe takie jakie są.

dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sadzisz o trw ate brembo czy bosh te co podales to jakies konkretne bo pierwsze slysze czytalem to niemiecka firma dosc dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaloz co Ci sie podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem nad ATE komplet ale jak czytam o tych co napisales to juz sie zastanawiam miales je zalozone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz dobre i stosunkowo nie drogie klocki to takie Textary www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet-textar-2460601,audi,a4-avant-8k5-b8-od-2007-11,2-0-tdi-150km,5-6988-59566-100030-0-39-2460601.html
, według mnie na pewno lepsze od ATE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w czym niby lepsze od ATE ?

W 4 kolejnym aucie zalozylem ATE i jeszcze tarcze nigdy sie nie pogiely a klocki wystarczaly na dlugo ( jazda w wawie ) w przeciwiwnstwie do TRW i BOSCH ktore kiedys zalozylem do e46, po 5 tys byly tak zwichrowane i bily ze rece urywalo

Ja powiem tak na przod oryginaly lub ATE na tyl jak leci bo i tak prawie cala sila idzie przodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze.

Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia.

Dlaczego musi wymienic jarzma i zaciski do nawiercanych? Przeciez wymiarowo wszystko jest to samo

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze.

Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia.

Dlaczego musi wymienic jarzma i zaciski do nawiercanych? Przeciez wymiarowo wszystko jest to samo

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Kolega nie pytał o nawiercane tylko o wentylowane, a do wentylowanych musi się wymienić zaciski i jarzma.

Edytowane przez czarek76
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zapytanie ,jutro chcę zakupić klocki do mojego auta,napewno będą ATE tylko mam pytanie zwykłe czy CERAMIC,czy ktoś z Was już takich używał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...