monkey-vip 1 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam. Doradzcie pany jakie dobre klocki i tarcze do B8 po lifcie.Co by nie pylily i dobrze hamowaly. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Klocki Jurid White Tarcze Otto Zimmermann Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ja się podłącze, na tył, warto wentylowane zakładać czy zostać przy pełnych? Jeżdżę raczej spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze. Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze. Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia. Z przodem poczekam, bo kupiłem auto z nowymi tarczami i klockami także szkoda wywalać na razie. Tył mi się kłania powoli ale skoro trzeba wymieniać zaciski to dam sobie spokój i kupię nowe takie jakie są. dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey-vip 1 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 A co sadzisz o trw ate brembo czy bosh te co podales to jakies konkretne bo pierwsze slysze czytalem to niemiecka firma dosc dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Zaloz co Ci sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey-vip 1 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Myslalem nad ATE komplet ale jak czytam o tych co napisales to juz sie zastanawiam miales je zalozone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terzet 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Jak chcesz dobre i stosunkowo nie drogie klocki to takie Textary www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet-textar-2460601,audi,a4-avant-8k5-b8-od-2007-11,2-0-tdi-150km,5-6988-59566-100030-0-39-2460601.html, według mnie na pewno lepsze od ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 A w czym niby lepsze od ATE ? W 4 kolejnym aucie zalozylem ATE i jeszcze tarcze nigdy sie nie pogiely a klocki wystarczaly na dlugo ( jazda w wawie ) w przeciwiwnstwie do TRW i BOSCH ktore kiedys zalozylem do e46, po 5 tys byly tak zwichrowane i bily ze rece urywalo Ja powiem tak na przod oryginaly lub ATE na tyl jak leci bo i tak prawie cala sila idzie przodem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak2005 1 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze. Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia. Dlaczego musi wymienic jarzma i zaciski do nawiercanych? Przeciez wymiarowo wszystko jest to samoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek76 13 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Zawsze warto z tym ze musisz zmieniac zaciski z jarzmami oraz tarcze. Ale w Twoim przypadku lepiej jest zmienic przod bo seria to tragedia. Dlaczego musi wymienic jarzma i zaciski do nawiercanych? Przeciez wymiarowo wszystko jest to samoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Kolega nie pytał o nawiercane tylko o wentylowane, a do wentylowanych musi się wymienić zaciski i jarzma. Edytowane 8 Października 2016 przez czarek76 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mufik900 0 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Mam zapytanie ,jutro chcę zakupić klocki do mojego auta,napewno będą ATE tylko mam pytanie zwykłe czy CERAMIC,czy ktoś z Was już takich używał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Ani Ate ani Ceramic, kup Ferodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Tak ja uzywam ATE od 10 lat, tarcze nigdy sie nie zwichrowaly, klocki przod starczaja mi na 50k, tyl na 60k Edytowane 1 Grudnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się