Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie polecacie do b5 przy felgach 17'?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Planuje zakup jakichś alusków 17 ale niestety moje autko tak nisko siedzi na ziemi że trzeba będzie je podnieść i prawdopodobnie to wiąże się z wymianą amortyzatorów itd. jakie byście polecali amorki ze sprężynami do felg 17 żeby ładnie to wyglądało? dodam że chciałbym jeszcze dać delikatne dystanse do kółek. czy jeśli się okaże że jakiś geniusz (poprzedni właściciel auta) pokroił tylko sprężyny to wystarczy wymiana sprężyn czy trzeba wszystko wyciągać?

Pozdrawiam

Opublikowano

do felg 17" polecał bym sprężyny eibach Pro kit -30mm

Opublikowano

a ogólnie nie wystarczy wymienić samych sprężyn? zielony jestem co do tego niestety :(

Opublikowano

możesz wymienić same sprężyny ale jak masz amorki standardowe czyli 1BA to szybko się wyleją ja zanotowałem amotki Ta technix o skróconym skoku koszt nie duży auto ładnie się usztywniło w zakrętach.

Opublikowano

A nie lepiej amorki 1BE + springi eibach pro kit -30mm ? Mi do mojej starej B5 na feldze 17 dokładnie taki zestaw polecali tutaj na forum.

Opublikowano

dzięki, rozważę propozycje i mam nadzieje że na lato zobaczycie prezentacje mojej b5 bo będzie czym się chwalić :D

Opublikowano (edytowane)

Czekamy w takim razie :D Sam chyba na lato pokaże swoją B6 bo teraz to stoi na stalówkach, więc za bardzo nie ma co pokazywać :D

Edytowane przez kiemon
Opublikowano

no właśnie moja też i jest jeszcze pare rzeczy do zrobienia :D

Opublikowano

Ja ostatnio założyłem amorki sachsa i sobie chwale, ale z kolei kolega zalożył sobie MTS-Technik i sobie chwali ale u niego to sie jezdzi jak taczka także lipa, drugi z kolei ma tylko sprężyny mniejsze i włozone 19 i wszystko elegancko. Więc bym proponował normalne zawieszenie amorki typu sachs (konkretna firma nie tam jakaś lipa) i niższe sprężyny. Masz 2 w 1 komfort i wyglad, bo ten z mts ma wyglad ale zero wygody co z tego ze gleba jest jak na dłuzsza trase to w leb idzie dostac od tej twardosci zawieszenia.

Opublikowano

Gwint

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...