Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nagle traci Moc 1,9 TDi


Warson

Rekomendowane odpowiedzi

Dorwać w dobrym stanie używke, bo co ori to ori.

Ale mniejsza z tym, nie o tym temat.

Powtórze jeszcze raz siebie i kolege w tym temacie - logi, logi i jeszcze raz logi.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producenci turbin dawno wycofali się z części do regeneracji, bo nie mieli na tym biznesu.

Ludzie dawali turbiny do regeneracji a te były robione na ori częściach, a producenci turbin nie mieli kasy ze sprzedaży nowych, bo nikt ich nie kupował.

Obecnie praktycznie wszystkie części jak i CHRA są chińskie... domyślcie się jakiej są jakości :D

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Gowno prawda. Garett robi czesci zemienne tylko nie pod swoja nazwa. Nazywaja sie Melett. Robia na tych samych tasmach to garett. Wiadomo bo ich polityka kiedys taka byla ze tylko nowe turbo.. Ale polapali sie ze z czesci jest lepsza kasa i dlatego klepia juz zamianniki wysokiej lasy. Mam 1 turbo zlozone na Melecie w 2009 r. Sprawdzalem je ostatnio jak nowe.. 0 luzu wzdłużnego i minimalny poprzeczny. Ale tak jak pisze.Złożone 6 lat temu na Melecie.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, tak jak pisałem jestem Laikiem:

Na sam początek żeby autor tematu nie pchał się w koszta to musi zrobić komplet logów, dopiero wtedy będzie wiadomo czy to turbo, n75, czy nieszczelny układ podciśnienia.

jeśli chodzi o te Logi to Zapewne muszę kupić sobie Przewód pod Vag-a i je sprawdzić? mam rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej, tak jak pisałem jestem Laikiem:

Na sam początek żeby autor tematu nie pchał się w koszta to musi zrobić komplet logów, dopiero wtedy będzie wiadomo czy to turbo, n75, czy nieszczelny układ podciśnienia.

jeśli chodzi o te Logi to Zapewne muszę kupić sobie Przewód pod Vag-a i je sprawdzić? mam rację?

No musisz je zrobić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to trochę to potrwa niestety :) muszę zakupić przewód i jeszcze ogarnąć jak to wszystko sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to trochę to potrwa niestety :) muszę zakupić przewód i jeszcze ogarnąć jak to wszystko sprawdzić.

Podjedź do kogoś to będzie szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do kogo? kto mi to za darmo zrobi :P ?

Za piweczko myślę, że nie jeden na tym forum :). Skąd dokładnie jesteś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero co ogarnąłem ten sam problem u siebie. Winny był zawór N75. Miałem dokładnie takie same objawy. Poczytaj sobie mój wątek.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343140-problem-z-moca-po-przekorczeniu-120kmh-ahu/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dzisiaj zrobiłem, od razu napisze że robiłem to pierwszy raz w życiu mam nadzieję że okej a więc tak:

VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 038 906 019 AN
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1063
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 06325
2 Znalezione:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent

000 BS: http://vaglog.pl/log_252809.html

003 BS: http://vaglog.pl/log_252810.html

004 BS: http://vaglog.pl/log_252811.html

011 BS: http://vaglog.pl/log_252812.html

Następne:

003 Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252815.html

011: Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252814.html

z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez Warson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo Ci przeładowuje.

Jak robisz logi to rób je tak do 4tys i gaz do dechy cały czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i Co teraz gdzie leży problem jak to naprawić?

Po 1 masz skopane te logi dynamiczne. Tak jak pisali wczesniej. I teraz mam pytanie. Masz jakis program w tym aucie?

Bo najpierw masz zadane cisnienie doladowania duzo wieksze niz ma AJM pozniej wchodzi na normalne i masz spore niedoladowanie. I to jest wina pewnie TA. Z powodu niedoladowania tez wejdzie auto w TA. Rożnica w doladowaniu moze wynosić w przypadku AJM 5% i moze trwac max 8s. Ajm powinien trzymac caly czas 2091. Zrob jeszcze raz logi. Tak jak pisali. 4 bieg 1400 obr. Log i gaz do dechy do 4500 obr. Wtedy sie kuknie jeszcze raz. Bo teraz ciezko stwierdzic czy to N75 sobie nie radzi czy geometria zapieczona. No i węże do sprawdzenia. Podcisnienia.

Pozdro

P.S.Ale jak na to co tu widze to obstwaiam zapieczona geometrie. Kat wywalony? Jak nie to wywal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiedziałem że coś robie źle, ehh to którą pozycje jeszcze raz dokładnie sprawdzić dynamicznie?

Nie miałem od zakupu auta nic robione przy kacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiedziałem że coś robie źle, ehh to którą pozycje jeszcze raz dokładnie sprawdzić dynamicznie?

Nie miałem od zakupu auta nic robione przy kacie.

Zrób 03 i 11 dynamiczne, wrzuć 3 bieg i od 1500obr do 4000 gaz do dechy i nie puszczaj w trakcie bo wynik będzie niemiarodajny, najlepiej zrób to na autostradzie.

N75 musi mocno zbijać, stawiam na zapieczone kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej w wolnej chwili gdy będę miał dostęp do Lapka Zrobię ponownie te dynamiczne.

N75 musi mocno zbijać, stawiam na zapieczone kierownice.

- Droga taka naprawa? To coś Poważnego?

Swoją drogą jakie można jeszcze zrobić logi najlepiej statyczne żeby sprawdzić np. Kąt wtrysku czy świece? Jest w ogóle taka możliwość? Pytam bo niedawno zakupiłem Kabel i chętnie bym wszystko podoglądał, a w zimę mi autko źle odpalało itp.

Z góry dziękuję za odpis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku sprawdzasz w 4 grupie i 4 rubryka, a samych świec vagiem nie sprawdzisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...