Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie moge ruszyć wajchą od skrzyni biegów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie dziś doszedłem do tego co się działo z moją turbiną okazało sie że przytopiło kable od czujnika n75 i stopiło z kablami od przepływki i przy odłączonej przepływce wszystko grało a przy włączonej odłączło turbo :(
Jednakże teraz jest kolejny problem

Po opaleniu silnika wql nie swieci sie ta kontrolka do naciśniecia hamulca przy gałce zaminy biegów otóż to automat i nawet po wciśnięciu hamulca nie moge przełożyć z pozyjci R na żadne biegi

Czy może być to czujnik położenia sprzęgła?

Edytowane przez lisu61
Opublikowano

a ty masz sprzęgło mając automat??

Opublikowano

A sprawdz czy jak naciśniesz hamulec to swieci stop? jak nie to winny czujnik przy pedale hamulca

Opublikowano

a ty masz sprzęgło mając automat??

Boze .nie pisz wiecej prosze!

Opublikowano
a ty masz sprzęgło mając automat??

Moge się mylić ale chyba w każdym aucie jest sprzęgło nawet z automatem.

Stop świeci po naciśnieciu pedała.

Teraz byłem w samochodzie wyjąłem bezpiecznik pozycja nr7 10A to jest od włączania sprzęgła itp i po włączeniu zapłonu mogłem ruszać gałką po wpięciu bezpiecznika znów to samo ;/

czytałem że są dwa włączniki od sprzęgła i od hamulca i jeżeli nie działą ten od sprzęgła to sie nie da włączyć biegów...

Opublikowano (edytowane)

a ty masz sprzęgło mając automat??

Boze .nie pisz wiecej prosze!
Chodziło mi o pedał sprzęgła, to że jest sprzęgło to jest zeczą oczywistą, może nie napisałem precyzyjnie ale jak ktoś już grzebie w aucie to powinien się domyśleć że chodzi o 3 pedał sprzęgła, często się używa tego określenia, wcisnąć sprzęgło a wcisnąć pedał sprzęgła, proste więc nie naskakuj, dokładnie w temacie to na pedale hamulca jest czujnik co zwalnia blokadę w drążku zmiany biegów, podejrzewam że w tym drążku jest elektromagnes po dźwięku jaki u mnie się wydobywa

Wysłane za pomocą Commodore C64

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

a ty masz sprzęgło mając automat??

Boze .nie pisz wiecej prosze!
Chodziło mi o pedał sprzęgła, to że jest sprzęgło to jest zeczą oczywistą, może nie napisałem precyzyjnie ale jak ktoś już grzebie w aucie to powinien się domyśleć że chodzi o 3 pedał sprzęgła, często się używa tego określenia, wcisnąć sprzęgło a wcisnąć pedał sprzęgła, proste więc nie naskakuj, dokładnie w temacie to na pedale hamulca jest czujnik co zwalnia blokadę w drążku zmiany biegów, podejrzewam że w tym drążku jest elektromagnes po dźwięku jaki u mnie się wydobywa

Wysłane za pomocą Commodore C64

hydrokinetyczne

Opublikowano

w tipie, w multi lamele

Opublikowano

ok ludzie mniejsza z tym czy sprzęgło jest czy go nie ma powiedzcie mi co jest

kupiłem dziś ten włącznik stopu wymieniłem i nic

jeżeli przytrzymam ten przycisk na wajchy na pozycje P w czasie gdy włącze zapłon i wyłącze to moge zmienić bieg natomiast gdy ponownie go włącze to mi sie blokuje na P albo N tak jak by dbało o to żeby nie ruszył. Auto chwile jak postoi bez włącznika stopu to normalnie zmienia biegi jak sie rozgrzeje to za chiny ludowe nawet bez tego włącznika nie przerzuci biegów :( czy to może być zwarcie?

Opublikowano (edytowane)

Są 2 blokady, jedna guzik na drążku, mechanicznie linka idzie do stacyjki, druga włącznik na stopie i blokada drążka połączone elektrycznie, na włączonym zapłonie wciskając hamulec powinienes usłyszeć zwalniajaca się blokadę drążka w jego okolicach, oraz zapalenie i gasnięcie lampki na lewarku, (hamulec z bucikiem), mechaniczna, guzik wyjęte kluczyki słyszysz wciskając guzik jak coś w stacyjce się rusza ale guzik nie wcisniesz do końca,

Przynajmniej tak jest u mnie w multitronic ale wydaje mi się ze lewarek ma te same rozwiazania

Wysłane za pomocą Commodore C64

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

Dziś poszło auto do elektryka zobaczymy co bedzie :D


Przy okazji może uda sie go wystroić na 200 kucy :D

Opublikowano (edytowane)

Nie radzę przy multitronic bo ci poleci skrzynia ale niech się wypowie ktoś bardziej zorientowany

A teraz się zorientowałem że masz tipa więc nieważne

Wysłane za pomocą Commodore C64

Edytowane przez kt65c453
Opublikowano

Panowie mam jeszcze jedno pytanie wywala mi ciągle błąd od podciśnienia break vacum pump i że usterka mechaniczna. Jak odpale auto i naciskam szybko po hamulcu to tak jak by sie silnik dusił zaczyna nim szarpać i wql. Samochód dalej słaby jak nie powiem co i mam pytanie czy pompka o numerze 8E0927317 może mieć na to wpływ ? jak ją sprawdzić? i czy przez nią auto moze być mułowate ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...