lisu61 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Witam panowie dziś doszedłem do tego co się działo z moją turbiną okazało sie że przytopiło kable od czujnika n75 i stopiło z kablami od przepływki i przy odłączonej przepływce wszystko grało a przy włączonej odłączło turbo Jednakże teraz jest kolejny problem Po opaleniu silnika wql nie swieci sie ta kontrolka do naciśniecia hamulca przy gałce zaminy biegów otóż to automat i nawet po wciśnięciu hamulca nie moge przełożyć z pozyjci R na żadne biegi Czy może być to czujnik położenia sprzęgła? Edytowane 5 Lutego 2016 przez lisu61
mati95115 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 A sprawdz czy jak naciśniesz hamulec to swieci stop? jak nie to winny czujnik przy pedale hamulca
quadral20004 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 a ty masz sprzęgło mając automat?? Boze .nie pisz wiecej prosze!
lisu61 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Opublikowano 5 Lutego 2016 a ty masz sprzęgło mając automat?? Moge się mylić ale chyba w każdym aucie jest sprzęgło nawet z automatem. Stop świeci po naciśnieciu pedała. Teraz byłem w samochodzie wyjąłem bezpiecznik pozycja nr7 10A to jest od włączania sprzęgła itp i po włączeniu zapłonu mogłem ruszać gałką po wpięciu bezpiecznika znów to samo ;/ czytałem że są dwa włączniki od sprzęgła i od hamulca i jeżeli nie działą ten od sprzęgła to sie nie da włączyć biegów...
kt65c453 Opublikowano 5 Lutego 2016 Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) a ty masz sprzęgło mając automat??Boze .nie pisz wiecej prosze!Chodziło mi o pedał sprzęgła, to że jest sprzęgło to jest zeczą oczywistą, może nie napisałem precyzyjnie ale jak ktoś już grzebie w aucie to powinien się domyśleć że chodzi o 3 pedał sprzęgła, często się używa tego określenia, wcisnąć sprzęgło a wcisnąć pedał sprzęgła, proste więc nie naskakuj, dokładnie w temacie to na pedale hamulca jest czujnik co zwalnia blokadę w drążku zmiany biegów, podejrzewam że w tym drążku jest elektromagnes po dźwięku jaki u mnie się wydobywa Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 5 Lutego 2016 przez kt65c453
quadral20004 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 a ty masz sprzęgło mając automat??Boze .nie pisz wiecej prosze!Chodziło mi o pedał sprzęgła, to że jest sprzęgło to jest zeczą oczywistą, może nie napisałem precyzyjnie ale jak ktoś już grzebie w aucie to powinien się domyśleć że chodzi o 3 pedał sprzęgła, często się używa tego określenia, wcisnąć sprzęgło a wcisnąć pedał sprzęgła, proste więc nie naskakuj, dokładnie w temacie to na pedale hamulca jest czujnik co zwalnia blokadę w drążku zmiany biegów, podejrzewam że w tym drążku jest elektromagnes po dźwięku jaki u mnie się wydobywaWysłane za pomocą Commodore C64 hydrokinetyczne
lisu61 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Opublikowano 6 Lutego 2016 ok ludzie mniejsza z tym czy sprzęgło jest czy go nie ma powiedzcie mi co jest kupiłem dziś ten włącznik stopu wymieniłem i nic jeżeli przytrzymam ten przycisk na wajchy na pozycje P w czasie gdy włącze zapłon i wyłącze to moge zmienić bieg natomiast gdy ponownie go włącze to mi sie blokuje na P albo N tak jak by dbało o to żeby nie ruszył. Auto chwile jak postoi bez włącznika stopu to normalnie zmienia biegi jak sie rozgrzeje to za chiny ludowe nawet bez tego włącznika nie przerzuci biegów czy to może być zwarcie?
kt65c453 Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Są 2 blokady, jedna guzik na drążku, mechanicznie linka idzie do stacyjki, druga włącznik na stopie i blokada drążka połączone elektrycznie, na włączonym zapłonie wciskając hamulec powinienes usłyszeć zwalniajaca się blokadę drążka w jego okolicach, oraz zapalenie i gasnięcie lampki na lewarku, (hamulec z bucikiem), mechaniczna, guzik wyjęte kluczyki słyszysz wciskając guzik jak coś w stacyjce się rusza ale guzik nie wcisniesz do końca, Przynajmniej tak jest u mnie w multitronic ale wydaje mi się ze lewarek ma te same rozwiazania Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 6 Lutego 2016 przez kt65c453
lisu61 Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 Dziś poszło auto do elektryka zobaczymy co bedzie Przy okazji może uda sie go wystroić na 200 kucy
kt65c453 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 (edytowane) Nie radzę przy multitronic bo ci poleci skrzynia ale niech się wypowie ktoś bardziej zorientowany A teraz się zorientowałem że masz tipa więc nieważne Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 8 Lutego 2016 przez kt65c453
lisu61 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Opublikowano 22 Lutego 2016 Panowie mam jeszcze jedno pytanie wywala mi ciągle błąd od podciśnienia break vacum pump i że usterka mechaniczna. Jak odpale auto i naciskam szybko po hamulcu to tak jak by sie silnik dusił zaczyna nim szarpać i wql. Samochód dalej słaby jak nie powiem co i mam pytanie czy pompka o numerze 8E0927317 może mieć na to wpływ ? jak ją sprawdzić? i czy przez nią auto moze być mułowate ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się