oe2222 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Witam . co może być nie tak po czyszczeniu turbo: STATYCZNE: Grupa 000, 003, 011: http://vaglog.pl/log_249086.html DYNAMICZNE: Grupa 004, 007, 010: http://vaglog.pl/log_249087.html Grupa 000, 003, 011: http://vaglog.pl/log_249084.html Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.pl/log_249110.html Edytowane 6 Lutego 2016 przez oe2222 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 zrób loga dynamicznego grupy 11 od jak najnizszych obrotów, troche mało mozliwe zebys miał 3000mbar przy 1200rpm. wiec obstawiam walnięty czujnik doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oe2222 0 Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 zrób loga dynamicznego grupy 11 od jak najnizszych obrotów, troche mało mozliwe zebys miał 3000mbar przy 1200rpm. wiec obstawiam walnięty czujnik doładowania. Grupa 011: http://vaglog.pl/log_249134.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Dziwnie mierzy ten czujnik tak jakby w druga strone, dziwne tez ze nie wskakuje awaryjny. Ja bym wymienil czujnik doladowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oe2222 0 Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Czujnik wymieniony. Jeździ jak powinien. Dziękuję koledze za trafną diagnozę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się