Skocz do zawartości
IGNOROWANY

200 km / 400nm w 2.0 TDI bpw


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uwaga Panowie mam pytanie. Jakie trzeba poczynić kroki żeby zmienić moje 140 rozsierdzonych koni w okolice 200? Wydaje mi się, że tak do codziennej jazdy nie byłoby to awaryjne auto i ten silnik jest w stanie to ogarnąć. Pytam ponieważ i tak zbliżają mi się wydatki różnego rodzaju z autem i mógłbym polecieć też trochę w moc ale chciałbym się zorientować co trzeba zrobić i mniej więcej jak z kosztami.

Opublikowano

Ja mam u siebie w bkd własnie 205km/420Nm i wszystko w porządku. W moim wypadku dołożyłem dodatkowy intercooler, turbo od brd, no i tarcze od s4, bo seryjne to szybko spalisz :D

Opublikowano

no teraz jak trochę czytam to powstało pytanie - dużo więcej jest roboty pomiędzy montażem BRD a turbiną z 2.7 tdi - gtb 1756vk? Podobno ona lepiej wstaje ze względu na łożyska i jest bardziej przewidywalna tylko pytanie czy dużo modzenia przy tym bo ta od BRD podchodzi podobno P&P

Opublikowano

no teraz jak trochę czytam to powstało pytanie - dużo więcej jest roboty pomiędzy montażem BRD a turbiną z 2.7 tdi - gtb 1756vk? Podobno ona lepiej wstaje ze względu na łożyska i jest bardziej przewidywalna tylko pytanie czy dużo modzenia przy tym bo ta od BRD podchodzi podobno P&P

Musisz zlecić komuś przerobienie turbiny na sterowanie podciśnieniowe.

Kolega krzysiek1606 robi takie rzeczy i aktualnie ma na sprzedaż taką turbinę. Odezwij się do niego

Opublikowano

Zanim się odezwę to jeszcze mi powiedz jak już sterowanie jest przerobione to co dalej? Reszta P&P? bo po zdjęciach widzę, że ona jest większa po prostu. Pewnie EGR out?

Opublikowano

Zanim się odezwę to jeszcze mi powiedz jak już sterowanie jest przerobione to co dalej? Reszta P&P? bo po zdjęciach widzę, że ona jest większa po prostu. Pewnie EGR out?

Jestem żółtodziobem w tym temacie, ale niedawno pytałem się o to samo i chłopaki powiedzieli mi, że po przeróbce u Krzyśka będę w stanie sam to podłączyć. Będę musiał tylko przyspawać flanszę do wydechy i podgiąć trochę zasilanie oleju.

Opublikowano

no to ja chyba jednak poszukam jakiejś z BRD, prościej a dołożę fmic i myślę że z 200 kuca wskoczy. Myślałem nad czymś innym i jeszcze więcej mocy i jeszcze tutaj myślałbym nad większym turbo, czyli GTB + fmic + pompki na końcówkach firad, tylko dalej pewnie trzeba by się pobawić wydechem i pewnie pompą paliwa żeby to razem odpowiednio zagrało.

Opublikowano

no to ja chyba jednak poszukam jakiejś z BRD, prościej a dołożę fmic i myślę że z 200 kuca wskoczy. Myślałem nad czymś innym i jeszcze więcej mocy i jeszcze tutaj myślałbym nad większym turbo, czyli GTB + fmic + pompki na końcówkach firad, tylko dalej pewnie trzeba by się pobawić wydechem i pewnie pompą paliwa żeby to razem odpowiednio zagrało.

Ja jeszcze dobrze nie zacząłem modzić, a już czuję, że zabawa mnie wciąga. Przemyśl dobrze sprawę, bo szkoda utopionej kasy jak po tygodniu będziesz chcial wrócić do gtb :D

Opublikowano

Z dobrą brd będzie problem, ciężko znaleźć. Szukałem parę miesięcy, wertowanie internetu padło na hybrydę. Ja mam od Turbospeca z Rakszawy. Na forum miedzy innymi kolega Spanky poleca hybrydy od Dev-a, jest tu na forum. Można założyć tez CAHA, GTB17.

Opublikowano

no to ja chyba jednak poszukam jakiejś z BRD, prościej a dołożę fmic i myślę że z 200 kuca wskoczy. Myślałem nad czymś innym i jeszcze więcej mocy i jeszcze tutaj myślałbym nad większym turbo, czyli GTB + fmic + pompki na końcówkach firad, tylko dalej pewnie trzeba by się pobawić wydechem i pewnie pompą paliwa żeby to razem odpowiednio zagrało.

pisz do Juby_P jest przegość jeśli chodzi o strojenie i przeróbki związane z tdi

Opublikowano

A co wychodzi korzystniej gtb1756 czy hybryda? No i co składa się na hybrydę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...