przemciotorun Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 witam prosze o analize logów z gory bardzo dziekuje, jak by cos brakowalo to dorzuce statyczne 000 001 003 004 007 013 BS 000 003 004 011 dynamiczne 001 003 004 008 010 011 gdzies mi wcielo 000 z dynamicznych ale jak tylko znajde to dorzuce, zabardzo sie nie znam ale turbina chyba slabo dmucha
lukaszr Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Coś się dzieje niepokojącego z autem ? Kolejne logi dynamiczne zrobione na odwal - przy robieniu ich powinno się robić każdą grupę oddzielnie. Ile można o tym pisać. Były jakieś błędy ? 1. kąt wtrysku do poprawy 2. sprawdź szczelność dolotu
spanky Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 1. kąt wtrysku do poprawy 2. sprawdź szczelność dolotu -dygnij w granice 60 -okolice IC i kolektora ssacego -ale tez bym sprawdzil N75 i to co do niego dochodzi ....
lukaszr Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 -ale tez bym sprawdzil N75 i to co do niego dochodzi .... Spanky, ale to jest 1Z - tam jest N75 czy elektromagnetyczny zawór przełączający ?
przemciotorun Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Opublikowano 20 Listopada 2008 logi robione pierwszy raz moze dlatego wygladaja jek by robione na odwal ale sie staralem bledów zadnych nie bylo co do konta wtrysku jakie problemy moge miec przy takim ustawieniu jek mam, jak pare dni temu bylo rano -4 auto palilo bez zadnych problemow a co z turbina? auto jakby bylo mulowate prze wiekszych obrotach
lukaszr Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 a co z turbina? auto jakby bylo mulowate prze wiekszych obrotach Przecież napisaliśmy żebyś sprawdził dolot Turbina nie pompuje tak jak powinna i dlatego jest mułowaty.
spanky Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 -ale tez bym sprawdzil N75 i to co do niego dochodzi .... Spanky, ale to jest 1Z - tam jest N75 czy elektromagnetyczny zawór przełączający ? niech podmieni , moze sie zawiesil ....
przemik Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 Na moje oko jest nieszczelnosc .... turbo dobrze zasysa, a malo pompuje... zobaczcie co sie dzieje w 010 i 003...
przemciotorun Opublikowano 21 Listopada 2008 Autor Opublikowano 21 Listopada 2008 na tej gumie zaraz za turbina od spodu przetarcie na opk 5-6 cm naciagnalem ja troche bardziej i zalozylem opaske blizej krawedzi i teraz pompuje do ponad 1,6 przy wymaganym troche ponad 1,8 moze jeszcze dzisiaj dam rade a jak nie to jutro kupie nowa ta gume wymienie i zrobie jeszcze raz logi
przemik Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 na tej gumie zaraz za turbina od spodu przetarcie na opk 5-6 cm :good: strzał w 10 wymien na nową...
lukaszr Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 na tej gumie zaraz za turbina od spodu przetarcie na opk 5-6 cm naciagnalem ja troche bardziej i zalozylem opaske blizej krawedzi i teraz pompuje do ponad 1,6 przy wymaganym troche ponad 1,8 moze jeszcze dzisiaj dam rade a jak nie to jutro kupie nowa ta gume wymienie i zrobie jeszcze raz logi Nie baw się w takie środki zastępcze. Jak widzisz pomogło więc najlepiej wymienić.
przemciotorun Opublikowano 26 Listopada 2008 Autor Opublikowano 26 Listopada 2008 dzis kupilem nowa gume w aso koszt.... 79zl masakra no ale jest jutro zaloze i zrobie logi[br]Dopisany: 22 Listopad 2008, 01:13_________________________________________________po wymianie gumy 003 011
przemik Opublikowano 28 Listopada 2008 Opublikowano 28 Listopada 2008 Dalej jest niedoladowanie.... dobrze zalozyles te gume ? , wezyki od podcisnienia szczelne ?, sztanga dokladnie sie domyka ?
przemciotorun Opublikowano 28 Listopada 2008 Autor Opublikowano 28 Listopada 2008 guma zaloona jest dobrze sprawdze jeszcze te wezyki od podcisnienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się