Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam prosze o analize logów z gory bardzo dziekuje, jak by cos brakowalo to dorzuce

statyczne

000

72f36af9aec064dbm.jpg

001 003 004

6dec1ebd8b0cccb9m.jpg

007 013

4b1873e448f17f53m.jpg

BS

000

d01545e352794841m.jpg

003

f443371881913cb3m.jpg

004 011

179bdc641c4cc455m.jpg

dynamiczne

001 003 004

e2ca1a4e9002009fm.jpg

008 010 011

aec124852026a614m.jpg

gdzies mi wcielo 000 z dynamicznych ale jak tylko znajde to dorzuce, zabardzo sie nie znam ale turbina chyba slabo dmucha

Opublikowano

Coś się dzieje niepokojącego z autem ?

Kolejne logi dynamiczne zrobione na odwal - przy robieniu ich powinno się robić każdą grupę oddzielnie.

Ile można o tym pisać.

Były jakieś błędy ?

1. kąt wtrysku do poprawy

2. sprawdź szczelność dolotu

Opublikowano

1. kąt wtrysku do poprawy

2. sprawdź szczelność dolotu

-dygnij w granice 60

-okolice IC i kolektora ssacego

-ale tez bym sprawdzil N75 i to co do niego dochodzi ....

Opublikowano

-ale tez bym sprawdzil N75 i to co do niego dochodzi ....

Spanky, ale to jest 1Z - tam jest N75 czy elektromagnetyczny zawór przełączający ?

Opublikowano

logi robione pierwszy raz moze dlatego wygladaja jek by robione na odwal ale sie staralem

bledów zadnych nie bylo

co do konta wtrysku jakie problemy moge miec przy takim ustawieniu jek mam, jak pare dni temu bylo rano -4 auto palilo bez zadnych problemow

a co z turbina?

auto jakby bylo mulowate prze wiekszych obrotach

Opublikowano

a co z turbina?

auto jakby bylo mulowate prze wiekszych obrotach

Przecież napisaliśmy żebyś sprawdził dolot :tongue4::wink4:

Turbina nie pompuje tak jak powinna i dlatego jest mułowaty.

Opublikowano

-ale tez bym sprawdzil N75 i to co do niego dochodzi ....

Spanky, ale to jest 1Z - tam jest N75 czy elektromagnetyczny zawór przełączający ?

niech podmieni , moze sie zawiesil ....

Opublikowano

Na moje oko jest nieszczelnosc .... turbo dobrze zasysa, a malo pompuje... zobaczcie co sie dzieje w 010 i 003... :)

Opublikowano

na tej gumie zaraz za turbina od spodu przetarcie na opk 5-6 cm naciagnalem ja troche bardziej i zalozylem opaske blizej krawedzi i teraz pompuje do ponad 1,6 przy wymaganym troche ponad 1,8 moze jeszcze dzisiaj dam rade a jak nie to jutro kupie nowa ta gume wymienie i zrobie jeszcze raz logi

Opublikowano

na tej gumie zaraz za turbina od spodu przetarcie na opk 5-6 cm

:good: :good: strzał w 10 :) wymien na nową...

Opublikowano

na tej gumie zaraz za turbina od spodu przetarcie na opk 5-6 cm naciagnalem ja troche bardziej i zalozylem opaske blizej krawedzi i teraz pompuje do ponad 1,6 przy wymaganym troche ponad 1,8 moze jeszcze dzisiaj dam rade a jak nie to jutro kupie nowa ta gume wymienie i zrobie jeszcze raz logi

Nie baw się w takie środki zastępcze. Jak widzisz pomogło więc najlepiej wymienić.

Opublikowano

dzis kupilem nowa gume w aso koszt.... 79zl masakra no ale jest jutro zaloze i zrobie logi[br]Dopisany: 22 Listopad 2008, 01:13_________________________________________________po wymianie gumy

003

c34893adbf30e4a1m.jpg

011

4f1ea84e9fc6b024m.jpg

Opublikowano

Dalej jest niedoladowanie.... dobrze zalozyles te gume ? , wezyki od podcisnienia szczelne ?, sztanga dokladnie sie domyka ?

Opublikowano

guma zaloona jest dobrze sprawdze jeszcze te wezyki od podcisnienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...