Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak sprawdzić czy poprawnie działa N75?


grzanek85

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanko na vag-u nic nie wyszło a autko nadal na 4 i 5 biegu w okolicach 3 tys obrotów prawie wcale nie chce ciagnąc V-max to 130 km/h. Może to ten magiczny zaworek N75 tylko jak sprawdzić czy jest sprawny? :cry: dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 15-02-2007, 11:43 ]

temat dodany do FAQ 'silniki Diesla'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

traci moc??czy do 130 idzie dobrze??

jest to mozliwe ze to N75,podmien od kogos i juz bedzie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma tykać.

Jaki silnik?

Może masz zapieczone kierownice turbo? Rurki z podciśnieniami sprawne, szczelne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko na vag-u nic nie wyszło a autko nadal na 4 i 5 biegu w okolicach 3 tys obrotów prawie wcale nie chce ciagnąc V-max to 130 km/h. Może to ten magiczny zaworek N75 tylko jak sprawdzić czy jest sprawny? :cry: dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam

logi z bloku 011 (pod obciazeniem) .... / podmienic na nowy N75 ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieje sie tak że na 1,2,3 biegu ciagnie ładnie nawet do 4 i więcej a na 4 i 5 muli sie bardzo dochodzi z ledwością do 3 tys po długim bujaniu :cry: . Właśnie dziś przygladałem się temu czujniczkowi(N75) i przewodą i wydaje mi się że ktos tam grzebał :evil: hym są tam 3 przewody ciśnieniowe czarny czerwony i niebieski. Będe rad jeśli mi ktoś podpowie jak powiny byc podłączone do czujnika i do turbinki. Bo moze tu ktoś namieszał. Zrobie jeszcze testy pod obciążeniem moze coś wyjdzie na razie dzięki.. Aha i silniczek 1.9 Tdi AHU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz zapieczone kierownice turbo

90 KM nie ma turbiny ze zmienną geometrią łopatek także to odpada na pewno :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzanek identycznie miałem jak Ty na 5 biegu max 130km/h juz to opisywałem,po zmianie na nowy N75 problem zniknął :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedną prośbę. Jeśli ktos ma jakiś schemacik podłączenia tego urządząnka. Dokładnie chodzi mi o przewody ciśnieniowe który kolor gdzie do zaworka i gdzie potem do silnika. dzięki za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz zapieczone kierownice turbo

90 KM nie ma turbiny ze zmienną geometrią łopatek także to odpada na pewno :wink:

Niektóre mają :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłaem swój N75 omomierzemem i ma 30,5 to dobra wartość? Czy naprawdę nikt nie wie jak te wężyki od czujnika powinny iść do turbo który gdzie??? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedną prośbę. Jeśli ktos ma jakiś schemacik podłączenia tego urządząnka. Dokładnie chodzi mi o przewody ciśnieniowe który kolor gdzie do zaworka i gdzie potem do silnika. dzięki za odpowiedzi

niech ktos z was zapoda fote z etki

Sprawdziłaem swój N75 omomierzemem i ma 30,5 to dobra wartość

tak sie nie sprawdza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak ten przy wtyczce powinien isc do rury do dolotu tej grubej a po drugiej stronie sa dwa jeden ma wyjscie na osi z tym pierwszym i idzie do turbo na wylot powietrza a ten co odchodzi w bok jest podlaczony WG - raworu regulacji spalin

bym wkleil obrazek z etki ale nie wiem jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc nie ma żadnego sposobu żeby go sprawdzic oprócz podmiany??? Dziś pojechałem do ASO Audi w Kielcach i powiedzieli cyt:"Oni to nic takiego w sprzedaży nie mieli bo to się nigdy nie psuje ale jeszcze sprawdzą" :evil: Chyba pojęcia nie mieli co to jest Dziady :evil: muszę znaleść kogos na podmianę. A jak wypnę kabelek to co się stannie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc nie ma żadnego sposobu żeby go sprawdzic oprócz podmian
grzanek85, masz odpowiedzi juz wyzej przeciez !

Logi z vag-com (011), mozna tez mierzyc jak najbardziej opornosc (chociaz to mniej wiarygodny test).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za ten schemacik ale raczej on nie tyczy się mojego silnika(1.9 AHU). Jakos to wszystko jest inaczej i do tego inny czujnik(z wyglądu przynajmniej). Ale dzięki za fatygę. Jutro wymieniam wężyki bo są troche sparciałe może to coś da. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro wymieniam wężyki bo są troche sparciałe może to coś da

no chlopie, to jest podstawa, zeby nie miec zadnych dziur :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za ten schemacik ale raczej on nie tyczy się mojego silnika(1.9 AHU). Jakos to wszystko jest inaczej i do tego inny czujnik(z wyglądu przynajmniej). Ale dzięki za fatygę. Jutro wymieniam wężyki bo są troche sparciałe może to coś da. :lol:

ale ten dotyczy Twojego .... :wink:(podany przez zdeniu dotyczy AFN/AVG)

n75ahuoy1.th.jpg

p.s wezyki troche sparciałe ..... :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzięki chłopaki teraz niunia jeździ jak powinna. Wiedziałem że ktoś tam kobinował z tymi wężykami były zamienione, wymieniłem, poprawiłem i w końcu jest radość z jazdy :twisted: Dzięki za schemat tych przewodów :wink: pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...