dziend0bry Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 (edytowane) Przy odpaleniu samochodu przez ok. 2-3 sekundy slychac klekot, ustaje i silnik pracuje normalnie. Dopiero, co go kupilem, jutro oddaje do mechanika w celu wymiany rozrzadu, olejow, filtrow itd. ale dzis wracajac z pracy FIS wyswietlil mi kontrolke oleju wraz z piszczeniem, auto zgasilem pod domem, zapalilem - nic sie nie działo takiego. Dodam, ze mam rowniez problem z a) wskaznikiem temp cieczy chlodzacej, mimo ze jest 90 stopni, to wskazuje 70, raz wskoczy na 90 i za chwile ucieka na 70 (termostat wymieniany 2 dni temu) wskaznikiem paliwa, zalałem go do pełna, a wskazowka latała po bokach jak glupia, po jakims czasie sie ustabilizowala c) temperatura powietrza na zewnatrz, skakala dzisiaj od 10 do 15,5stopnia Moze to problem z samymi zegarami? Moze problem z masą? Stan oleju w normie, cisnienia nie sprawdzalem. Co obstawiacie? Edytowane 9 Lutego 2016 przez dziend0bry
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się