Skocz do zawartości
IGNOROWANY

weże brudne od oleju a4 b6 1.9 tdi


bziko86

Rekomendowane odpowiedzi

witam. zauwazylem z kanalu ze mam brudne od oleju rury po obu stronach pod zderzakiem? wymienic opaski na nich? bo widzialem ze jakos tak dziwnie dolegaja..czy co poradziciezebym zrobil?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli mowisz o rurach, ktore ida od turbo do metalowego kanalu i z niego do intercoolera, to nie ma tam oringow.

Zapewne masz troche oleju w dolocie, co jest normalne dla TDI. Zdejmij ta rure z intercoolera i zobacz czy duzo Ci oleju wyleci. Jesli niewiele to nie ma sie czym przejmowac, jesli duzo to turbo moze juz nadmiernie puszczac olej, co nie jest dobrym znakiem.

Zaloz spowrotem weze i mozesz mocniej dociagnac opaski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mało to wylać przeczyscic i diciagnac mocniej opaski? A jak dużo to też zrobić to samo i to znaczy że turbo się kończy i po prostu czekać aż padnie kiedyś tam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak :thumbup1:


Z tym, ze jak wywali z wezy olej wilosci sporej to lepiej nie czekac az padnie turbo.

Silnik moze go zaciagnac i bedziesz wymienial nie tylko turbo ale i caly silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Ale ubywa Ci olej z silnika?

Jak juz turbo puszcza tyle, ze trzeba je regenerowac to widac spadki stanu i trzeba dolewac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ubywa Ale minimalnie ze nie muszę dolewać. A ile kosztuje regeneracja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym tdi coś tam ubywa. Większość ma też zapocone węże od turbo, zdejmij ten wąż na dole przy ic napisz ile wyleciało, a potem pomyśl o regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkąd kupiłem auto ponad rok temu to było zapocone i niedawno widziałem ze nic się nie zmieniło ale nie leci mocniej :) ale zrobię jak mówisz odepne i zobaczę ile wyleci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ile wylecie, wyczysc i zloz.

Za tysiac kilometrow czy dwa znowu mozesz zajrzec.

Jak za pierwszym i drugim razem wyleci szklanka oleju to wtedy mysl o wymianie turbiny.

Kazdy doladowany (i nie tylko) silnik ma slady oleju w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To odłączyć ten gruby wąż od strony kierowcy czy po obu stronach najlepiej? Sory że tak pytam Ale wolę się upewnić zanim coś zepsuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...