Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mułowaty w dolnym zakresie obrotow do 4tys


dawid332

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli odepniesz czujnik to bardzo ciężko bedzie go odpalić ;p i będzie nierówno chodził.Może kupić tani zamiennik na sprawdzenie,Ja kupiłem zamiennik za 12 zł chyba i pochodził pół roku dopuki temperatura nie szalała na zegarze :D.Teraz kupiłem oryginalny.Przetarty przewód podciśnienia powoduje nierówna prace i telepanie silnikiem.Wiadomo łapie lewe powietrze.Uszczelki kolektora to samo.

Oryginalny czujnki kupiłem za 69 zł wiec niewiem skad magiczna cena 150zł a wymiana to na spokojnie 10min

Edytowane przez lukasz2107
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik skasowal, 150zl bo jeszcze sprawdzal wszystko i twierdzil ze jest ok


chyba ze chodzi o czujnik ktory jest w chodnicy ? bo ten nie byl wymieniany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze kolego jezdziles audi z klapkami w dolocie a twoje nie ma ich i dlatego taka roznica? Chociaz powiem ci ze moj ma takie przeblyski ze od dolu dobrze przyspiesza ze az czasami na zrywach ruszam, ale przewaznie go muli i myslalem ze tak ma byc.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watpie ze ma klapki , starsza od mojej 94 r , dzis czyscilem przepustnice , ale zaczely falowac obroty i podczas zmiany biegu same rosna do gory , na biegu jakowym 1 tys obrotow a przedtem bylo 800-900 tak jak powinno byc , mozliwe ze musze zrobic adaptacje


adaptacja musi byc przeprowadzona wylaczenie vagiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi z kluczyka wystarczy, tez tak mam po adaptacji ale wystarczy troche pojezdzic i przechodzi samo tylko u mnie nie trzyma 1tys obr na jalowym chyba ze jest zimny. Dodam jeszcze ze u siebie uslyszalem dzwiek tak jakby graly zawory przy 3800obr i wtedy dziek ten znika i zaczyna przyspieszac slychac to przy wyl. radiu. I najlepiej jazda pod gore.

Edytowane przez neoxpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doadam rowniez podczas jazdy i zmiany biegu , obroty po wcisnieciu sprzegla delikatnie rosna , przed czyszczeniem tego nie bylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...