a4mwo 0 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Moje Audi jak jest zimne zostawia czarna plame, osad pod rura. Jak sie rozgrzeje jest okej. Co moze byc przyczyna? Edytowane 17 Lutego 2016 przez a4mwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 To jest diesel, a diesel czasem zakopci Rozumiem, że ten osad jest tylko w miejscu gdzie odpalasz auto, czy ciągnie się za Tobą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4mwo 0 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 To nie tylko po odpaleniu ale takze w trakcie pracy silnika. Ustepuje dopiero jak ma okolo lub ponad 60 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 17 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 (edytowane) Zauważyłeś jakieś zmiany w pracy silnika? Na sam początek sprawdzenie błędów. Najlepiej jakbyś zrobił komplet logów i założył temat w odpowiednim dziale. Bez logów to można szukać przyczyny aż wymienisz cały silnik Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 17 Lutego 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4mwo 0 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Bledow nie ma, praca silnika tez okej. Jakie logi zrobic i jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) starczy poszukać Szukaj dziury w dolocie, mocne kopcenie jest zwykle tym spowodowane. Edytowane 18 Lutego 2016 przez lukasz51237 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Owszem nieszczelny dolot powoduje kopcenie na czarno, ale jeśli tak mocno kopci że zostawia plame po przegazowaniu to na pewno by słyszał tą nieszczelność. Logi wskazane, najszybszy i najłatwiejszy sposób sprawdzenia co silnikowi dolega Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4mwo 0 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 On na wolnych obrotach taka plame zostawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się