MaciejZKS Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Witam! Od razu napisze iż jestem całkowitym laikiem w tym temacie. No więc od początku opisze mój problem Kupiłem A4 B7 z 2005 z Belgii. W aucie nie było seryjnego radia więc gościu który je sprzedawał dołączył do niego jakieś tam radio Kenwood'a które dobrze grało lecz nie podobało mi się, psuło elegancje deski. Kupiłem więc Audi Concert które miało pasować do auta z CAN (z tego co mi powiedziano wszystkie B7 mają CAN) lecz o dziwo objawy są takie jak by go nie było. Mianowicie : Po godzinie radio się wyłącza, nie ma podświetlenia przycisków oraz co dziwne (nie wyczytałem takich przypadków) tragicznie odbiera radio. Tylko w mieście przy mocnych falach radio gra ok, wyjadę na trasę to po prostu tragedia, strzela szumi nawet na jedynce czy RMF. Sam już nie wiem co robić bo elektryk powiedział że mam CAN i on nie wie ocb. Jeszcze mam zamiar się wybrać do oryginalnego serwisu ale boje się że to nic nie da Co gorsza boje się że jakiś elektryk mi spali czy coś tam zrobi z całą elektryką bawiąc się głupim radiem. Dowiedziałem się też że nie mam głośników w tylnych drzwiach i nie ma wyjścia na wyświetlacz. mam tylko w przednich drzwiach i dwa jeszcze w desce i gdzieś jeszcze chyba. Trochę to rozczarowuje bo nawet w mojej astrze II z 99r mam w 8 głośników :/ Ale głośniki to nie problem, problemem jest radio. Sam już nie wiem co robić, na CD działa pięknie i czysto a na radiu skrzeczy itd. Bardzo mi zależy na pozostaniu przy oryginalnym radiu, inne nie wchodzą za bardzo w grę. Pomocy koledzy ! Edit: Dzisiaj w aucie znalazłem coś takiego : http://img372.imageshack.us/my.php?image=p1000757ex8.jpg , http://img372.imageshack.us/my.php?image=p1000749li5.jpg . Leżało to w tym pokrowcu w którym jest też instrukcja (po flamandzku ) . Myśle że to karta oryginalnego radia które było w tym aucie przed sprzedażą. Nigdzie nie moge takiego wyszukać, ktoś coś o tym wie ?