bubson22 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 u mnie zostaly z 1.9 i je spalilo. czekam na te z bpw i bedzie szystko;) witam panow...wczoraj juz przelatalem troche wiecej kilometrow prawie 100 i srednie spalanie wyszlo 7.7l. jazda naprawde mieszana.
piotrsob1 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Policz spalanie przynajmniej z jednego spalonego zbiornika i przejechanych kilometrów . Jak takie spalanie wychodzi Ci z FIS-a , to może ono mieć niewiele wspólnego z rzeczywistością , bo masz wałek o innej charakterystyce wzniosu krzywek napędzających pompki , niż było brane pod uwagę przy pisaniu programu sterującego dla BPW
bubson22 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2016 tak tez zrobie. dzis wywalilo mi podczas spokojnej jezdzie blad zapalily sie swiece zarowe i mocy ubylo. podlaczylem pod kompa wywalilo bla P2002 wydajnosc filtra czastek stalych ponize cos tam progowej. zgasilem auto i odpalilem blad znikla tylko byl zapisany w pamieci.
piotrsob1 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Che che, czyli wszystko niby tak jak powinno być , komp widzi małą skuteczność czegoś , którego w ogóle tam już nie ma Żeby mieć spokój na dłuższy czas, to po testach chyba będzie trzeba umówić się z tunerem na zrobienie porządku z programem .
bubson22 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2016 i tak dokladnie bedzie;) jutro testujemy dalej;) dzis kolejne kilometry nakrecone. zalalem do pelna i zrobilem 115km dolalem do pelna 8,5l. komputer pokazywal srednie 8,3l/100km jazda mieszana 70% miasto. kola zalozone 19. 235/35. wiec mysle ze spoko. dzis wyskoczyl znowu blad zgasilem odpalilem i ok. pod kompem wywalilo 665 boost prusure regulation cos takiego pisze z pamieci;)
marny88 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 To chyba coś z ciśnieniem doładowania turbiny, może gruszka do wymiany? N75?
bubson22 Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 panowie dzis zauwarzylem taki problem ktorego wczesniej nie bylo pojawil sie tylko dzis i chyba juz nie wystepuje. mianowicie przy ruszeniu na 1 biegu jade do 2.5tys.obr i zmieniam bieg a za autem buhhhhh niebieskiego dymu widoczny w lusterku. i tak samo przy zmianie z 2 na 3 bieg tylko jeden buch moge cisnoc do 5tys.obr i juz nie ma. wsiadl znajomy ja chcialem zobaczyc co sie dzieje za autem. jak wyzej ruszyl 1 do 2.5tys.obr zmienia bieg na 2 jeden buhh i spokoj. na pierwszym biegu jak rusza i leeko obroty spadaja da dymka na czarno ale to chyba na obciazeniu. peklo 2000km srednie spalanie miedzy 7.8/8,5 w kolo komina, ostatnio trasa 150km na raz wyszlo 6,9 predkosc 100/120km lata dobrze nic sie nie dzieje.
piotrsob1 Opublikowano 2 Maja 2016 Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) I soft nadal nie dłubany ??? Jeżeli tak , to na prawdę dobra opcja z wymianą na 1,9 Jeżeli chodzi o koszty , to nic lepszego się chyba nie wymyśli Liczyłeś koszty ? How much ? Edytowane 2 Maja 2016 przez piotrsob1
bubson22 Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Opublikowano 2 Maja 2016 jeszcze softa nie robilem poszlo na inne pierdoly;) a koszta takie slupek 850zl dwumasa 550 uszczelki 250zl zestan uszczelek na pompki 120zl. nabicie klimy 110zl uszczelka na wale 100 robota 400zl to tak z grubsza.ceny to mniej wiecej jak pamietam;) jest jeszcze pewnie pare rzeczy o ktorych nie pamietam. ale ogolnie jestem bardzo zadowolony. pali na strzal nie buja i ogolnie jak to 1.9;)
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) No koszty śmieszne, własnie czytałem temacik innego forumowicza, władował sześć koła w reanimację BPW z podobnymi uszkodzeniami : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/357350-wymiana-uszczelki-pod-glowica-bpw/ Maciek napisz co tam dalej w temacie , jakie spostrzeżenia po 3kkm eksploatacji AVF-a w B7 A i do modów, chyba by można już temacik podwiesić, niech służy potomnym w podejmowaniu trafnych decyzji Edytowane 16 Maja 2016 przez piotrsob1
bubson22 Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Opublikowano 16 Maja 2016 jestem mega zadowolony, na dobra sprawe juz zapomnialem ze cos bylo przerabiane;) zero problemow. pare niedociagniec bylo ale to glupoty typu( niedopieta zapinka dpf) pali na strzala zero bujania narazie bez zadnych softow chyba Dev pisal ze musi byc zrobiona korekcja softu u mnie nie bylo i lata elegancko.oleju nie ubywa i co wazne nie przybywa;) ostatnio wlasnie lecialem do niemiec i nie szukalem w bagazniku linki wrazie czego hahahah jeszcze troche i mam nadzieje ze uda sie zrobic program w tym miesiacu ciekaw jestem jaka bedzie roznica;) pytanie czy warto? w 100% warto duzo taniej i napewno ma sie spokoj na glowie;) co do kolegi co mu sie sypna piec i wladowal worek pieniedzy to troche porazka polecam wsadzenie 1.9
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 (edytowane) No , podrzuciłem mu Twój temacik, ale nie wybrał słusznej drogi Jego sprawa, jego pieniądze I do tego dalej ma silnik, którym bez liny holowniczej w bagażniku poza miasto bym nie wyjeżdżał A z tym programem u Ciebie , jak jest wszycho OK, tylko wqurwia błędami od DPF-a, to z czasem się pewnie idzie przyzwyczaić Ciekawy jestem jak obecnie wyglądają kreski , nie byłeś może na hamowni ? Edytowane 16 Maja 2016 przez piotrsob1
bubson22 Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Opublikowano 16 Maja 2016 nie bylem nigdzie szkoda 100zl co do dpf-a masz racje jak wiadomo co sie swiecy to mozna sie przyzwyczaic;) szkoda ze nie wkladal 1.9 duzo kasy wkieszeni by zostalo;) szukam teraz ladnej a4 b7 2.0 tdi bpw z zajechanym motorem bedziemy szykowac dla kumpla takie same rozwiazanie;)
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 No dobra , tylko za mocno nie szalej z ilością tych swapów, bo jak nie daj Bóg moje BPW się przekręci, to okaże się że AVF-y będą na Alle chodzić drożej od BPW A i zajechanych BPW nie uświadczysz w dobrej cenie .
kuba84 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Piotrek nie od dziś wiadomo, że AVF pasuje zamiast BPW. Są jeszcze na tym świecie ludzie którzy siedzą w "podziemiu" i nie wrzucają wszystkiego na forum
bubson22 Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Opublikowano 16 Maja 2016 Piotrek nie od dziś wiadomo, że AVF pasuje zamiast BPW. Są jeszcze na tym świecie ludzie którzy siedzą w "podziemiu" i nie wrzucają wszystkiego na forum a jak czlowiek szukal informacji pomocy to nie bylo komu pomoc;) zart No dobra , tylko za mocno nie szalej z ilością tych swapów, bo jak nie daj Bóg moje BPW się przekręci, to okaże się że AVF-y będą na Alle chodzić drożej od BPW A i zajechanych BPW nie uświadczysz w dobrej cenie . narazie jeden projekt bedzie. ja sie juz zastanawiam czy niekupic ze 4/5 sztuk avf-ow zeby sobie lezaly;) puki tanie
piotrsob1 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Odnoszę wrażenie że co niektórzy nawet próbują siać lekką dezinformację w tym temacie
bubson22 Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Opublikowano 16 Maja 2016 ahahha ciekawe;) ja tam polecam i bede polecac;)
bubson22 Opublikowano 3 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Maciek jakie wieści, AVF żyje ? ma sie swietnie;) lata zdrowo. juz przeszlo 4 tys.km na liczniku 203tys. i zloto;) jedyne co sie wysypalo to napinacz paska pk. mam juz nowy zestaw w bagazniku bedziemy wymieniac;) silnik pali na strzal. ostatnio zauwazylem ze jak odpale na zimnym i sobie pracuje to po jakiejs minucie pojawia sie niebieski dym przez jakies 40sec i przestaje?moze egr cos swiruje.? podczas jazdy nie dymi. i co wazne oleju wogole nie ubywa caly czas mam stan. Edytowane 3 Czerwca 2016 przez bubson22
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się