House Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Najważniejsze, że Tobie pasuje. Bezawaryjności i do zobaczenia na drogach.
Piotrek81 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) wazne ,ze tobie sie podoba,oby ci sluzylo jak najdluzej bedziesz wymienial jakies elemety wnetrza,celuj z b7,sa trwalsze jakosciowo.. Edytowane 7 Kwietnia 2016 przez Piotrek81
niebieski708 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Co do przycisków i ich wytarcia ;-) to mojej Żonie wystarczyło 5000km, kremami i paznokaciami załatwiła dobrze wyglądający klimatronik ;-)
darkle Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Niestety w przypadku tych aut nie ma zwiazku pomiędzy stanem plastyków a przebiegiem. Nie ma co wierzyć w mity o wielkiej jakości skoro wnętrze wykonane jest z tandetnego plastyku, pokrytego nie żadną farbka, ale czymś w rodzaju nieco przyschnietej plasteliny. Wystarczy raz nieopatrznie dotknąć paznokciem i zdrapane.
Orayle Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Jeli jest ktoś zainteresowany to mogę wrzucić kilka zdjęć zużycia mojej b6 która ma obecnie 330000 km . auto jeździ po Włoszech gdzie latem temperatura przekracza 35 stopni a zimą schodzi sporo poniżej 0. Wnętrze jest w kiepskim stanie i dopiero będę sie brał za wymiane elementów
W.W. Opublikowano 19 Maja 2016 Opublikowano 19 Maja 2016 Jeli jest ktoś zainteresowany to mogę wrzucić kilka zdjęć zużycia mojej b6 która ma obecnie 330000 km . auto jeździ po Włoszech gdzie latem temperatura przekracza 35 stopni a zimą schodzi sporo poniżej 0. Wnętrze jest w kiepskim stanie i dopiero będę sie brał za wymiane elementów Witam! Wybrałeś bardzo fajne auto z silnikiem o już dopracowanej konstrukcji ,nieskomplikowanej budowie.Sinik (tłok-cylinder) ,jak wszystkie z grupy VAG nie jest spasowany ciasno,i może brać nawet 0,5 L oleju 10w40 na 1000 km,ale to nie problem.Ten silnik,nie jest drogi w utrzymaniu,i każdy mechanik go zna,w razie jakichś pytań,i nie będzie gdybania.Silnik słaby? To bzdura,a bierze się stąd,że u nas jest mało tych aut,a dlatego,że są tam w Niemczech np, dobre,i o wystarczającej dynamice.Dokup sobie koniecznie auto mapę,żebyś się zbytnio nie rozpędzał,bo nie sztuka jest "grzać "stówą,tam gdzie trzeba zwolnić,a tak jest niemal co krok."Lać benzynę i jeździć" ! Mam takie samo auto,i tylko środkowy tłumik już bym chętnie wymienił na nowy,ale trudno dostać.Teraz już wiesz,dlaczego tak mało jest materiału na forum o tym silniku 1,6 ALZ. Nie psuje się po prostu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się