Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż kierownicy z B6


wypor

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy 2 pytania mam:

  1. Jak się sprawy mają z wymianą kierownicy na S-line z B6? (np. http://allegro.pl/kierownica-skora-airbag-audi-a3-8l-a4-b6-s-line-i5828776370.html) Trzeba coś rezać czy p&p?
  2. I jak to jest, gdybym się zdecydował na multifunkcję i chciał ją pogodzić ze swoim rns-em? Co wtedy brać najlepiej? Kierę z C5 czy z B6?

Auto mam z 2000 r. także już zapewne na dużym wieloklinie.

Z góry dzięki za pomoc.

Edytowane przez wypor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak trzy ramienna to lepiej z A2 A3 8L -lift lub A6 C5 Lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezły zbieg okoliczności. Kolega Houdini polecał mi Twoje usługi i o kierownicy myślę właśnie w kontekście oddania Ci jej do obszycia. :)

Czemu B6 zła, a lepsza C5?

Edytowane przez wypor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

One są prawie takie same tylko ta od C5 ma dwa miejsca na kabelki od taśmy, a ta od B6 ma trzy kabelki z taką płytką za stelażem.
Jak miałem A6 C5 to miałem problem z klaksonem na kierze z B6, a na poliftowej z C5 nie było problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem kierę od C5.

Rozumiem, że do szczęścia potrzebne mi są jeszcze:

  1. taśma airbag
  2. przekaźnik (na module mam hw03)
  3. wiązka multifunkcji

I niezależnie od kiery licznik FIS VDO + tuner tmc + wiązki.

Dobrze to widzę? Czy coś pominąłem?

Edytowane przez wypor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...