elton22 Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Witam mam problem z obrotomierzem w moim Audi a4 b5 z 96r. Podczas wymiany zegarka w zegarach (ponieważ stary kręcił się cały czas nawet przy wyłączonym zapłonie a miałem drugie zegary w których było coś innnego popsute) rozpadły mi się trybiki które napędzają obrotomierz i teraz nie mogę ich złożyć tak aby obrotomierz działał poprawnie. Opada aż na wskazówki od zegarka i gdy dodam maksymalnie gazu pokazuje 2000 obr/min i gdy powraca wygląda tak jak by się lekko zacinał. Może ktoś kiedyś miał podobny problem??,
marcin_franz Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 To obrotomierz też przełóż z tego drugiego licznika
elton22 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Właśnie w tych starych zegarach nie działał obrotomierz
marcin_franz Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 To pozostaje wymiana chyba wymiana całego licznika, albo spróbuj jeszcze raz poskładać ten co masz wzorując sie na tym drugim.
elton22 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Opublikowano 21 Lutego 2016 Dodam że głownie chodzi mi o ten trybik który jest ze sprężynką.
marcin_franz Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Nie miałem do czynienia z przedliftowymi zegarami, ale mam w piwnicy jeden na części. Masz tdi czy benzynę? Rano sprawdzę co ja mam bo szczerze nie pamiętam i może się dogadamy Pisz na PW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się