Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Za duża temperatura płynu chłodzącego


misiekA80

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

Jak w temacie. Wczoraj odebrałem auto od mechanika po wymianie termostatu, pompy wody i paska na rozrządzie i mam problem z temperaturą oraz wyciekiem płynu, poniżej dodaję fotki. Za duża temperatura, po przejechaniu 5km, Dodam że podczas takiej temperatury wąż dolny od chłodnicy jest chłodny. Ktoś miał podobny problem ???

za duża temperatura

http://www.fotosik.pl/zdjecie/0c61179cb11c2d28

a tu wyciek

http://images75.fotosik.pl/365/d768a1560432e321med.jpg

Pojechałem odrazu po pracy dzisiaj do mechanika i auto znowu stoi u mechaniora. Zobaczymy co z tym zrobi, ale wydaje mi się, że wcale nie wymienił termostatu i nie odpowietrzył układu.

Edytowane przez misiekA80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do tego asa co ci to montował i niech poprawia, wysoka temp. może być od wadliwego termostatu który sie nie otwiera, a wycie może z pompy wody ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do tego asa co ci to montował i niech poprawia, wysoka temp. może być od wadliwego termostatu który sie nie otwiera, a wycie może z pompy wody ?

jutro sie okaże co jest grane, bynajmniej tak sądzę, a jak nie, to niech kase oddają i pojadę gdzie indziej, bo zapłaciłem im 280zł, a jest gorzej niż po kupnie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli byłby wadliwy termostat temperatura poszłaby ci na max ( kiedy nie otwiera sie) .Może poprostu nie odpowietrzył go i płyn wywala z tyłu zbiorniczka jak podchodzi na max

Edytowane przez lukasz2107
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem auto 2 godziny temu, już tak mocno się nie grzeje, mechanik mówił że podłączył audi pod kompa i temperatura była 90 stopni a na liczniku koło 100 stopni. Czyżby licznik przekłamywał ???

A tu daję zdjęcie jak auto chodzi po powrocie od mechanika, lekko kopci czy to jest normalne ??? temperatura na dworze +1C.

http://images78.fotosik.pl/367/7c659fc49eaac9abmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to biały dym czy niebieski?jeżeli biały to wszystko jest oki.Jak temperatura jest wysoka to ogrzewanie masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to biały dym czy niebieski?jeżeli biały to wszystko jest oki.Jak temperatura jest wysoka to ogrzewanie masz?

lekko biały, ogrzewanie jest, zauważyłem że licznik się zawiesza, jak wyjeżdżam z garażu to potrafi pokazać 60km/h. I pytanie odnośnie chłodzenia, czy wiatrak na chłodnicy powinien działać od momentu uruchomienia silnika ? Bo u mnie tak jest.

Zauważyłem też że słychać lekkie bulgotanie, jakby wody, po lekkim dodaniu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może czujnik temp płynu jest do wymiany, skoro mówisz ze na vagu masz 90°C a na zegarach cały wskazówka gania po całym zakresie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor spalin jak najbardziej w porządku, a wyciek i za duża temperatura to ewidentnie mechanik cos pochrzanił :) W tej sytuacji nie dowiesz z czego to ciekło może źle założone węże. Z tym bulgotaniem to mnie ciekawi :) Bo może zapowietrzony układ a może uszczelka pod głowica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B4 bardzo ciężko się odpowietrza to raz. Dwa - mechanik-naciągacz który wymienia w 1Z pompę wody wraz z rozrządem powinien dostac w łeb i sprzedawac precle pod tesco. (wyjaśniam - pompa wody w tych silnikach nie ma nic wspólnego z rozrządem - zresztą większośc silników do 99 roku - nawet benzyny z turbo - tak miały).

Widziałem wiele b4-rek które nie miały odpowietrzników przy grodzi na wężach od nagrzewnicy bo 20 lat temu komuś się udupcyło i założył zwykły przewód od golfa. Wystarczy poluzowac opaski i opanowac sytuację.

Obejrzałem zdjęcia - dyskusja w końcu o B4 czy A4 ? zresztą co do silnika znaczenia nie ma, poza tym że w a4 oczywiście odpowietrzników nie ma ...

Edytowane przez kaczorvw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie odnośnie temperatury, miałem problem z temperaturą. A objawiało się to wyrzucaniem wody pod zbiornikiem wyrównawczym, i temperatura była 105 i potem spada. Dziś postanowiłem wymienić zbiornik i korek na używany, i popłukałem chłodnice pod bieżącą wodą tak z 15 min lałem wodę w jedną i drugą stronę i po tym zabiegu przegoniłem auto na drodze i ogrzewanie na ful i tak jezdziełem z 30 km. Po tym zabiegu temperatura nadal jest od 92 do 105 i po podpięcu pod kompa temperatura na silniku jest 90 więc myśle ze czujnik przekłamuje. Więc czekam na czujnik, po wymianie napisze co i jaK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...