maluch16290 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Witam, wie ktos moze z forumowiczow jak to jest dokladnie z ta przepustnica w tym aucie?? czy trzeba robic adaptacje i czy wylacznie vagiem. czytalem o odlaczeniu i zaplon na minute/5minut potem wylaczyc zaplon i wlaczyc silnik na minute/5minut, niby slychac cos pod maska ale to slychac za kazdym razem kiedy przekrece kluczyk. ja ładowalem akumulator cala noc i zresetowal mi sie samochod, zrobilem ta "adaptacje" bez vag, jednak od tamtego momentu dzialo sie cos z tym autem, dodam ze to byla zima i minusowe temperatury takze jak odpalilem auto to wszystkie pseuda adaptacje itp robily sie na ssaniu, z autem na benzynie bylo juz tak zle ze nie chcialo ruszyc z miejsca prawie, na luzie troche bujalo obrotami ale dawal rade, ale jak wrzucilem bieg i chcialem ruszyc to stal prawie, czytalem ze to przez instalacje moze byc, ze ecu lpg nauczyl ecu auta zlych korekcji, takze zrobilem kalibracje lpg od nowa i jakby delikatnie lepiej, zobacze jeszcze jak ostygnie auto bo te problemy byly najczesciej w fazie rozgrzewania, czy wie ktos moze co sie dzieje w tym audi, podejrzewam ze mial juz ktos taka przypadlosc. w wyszukiwarce owszem byly podobne tematy ale jestem ciekaw jak z ta przepustnica, na innym forum gosc pisal ze ADR nie musi robic adaptacji wogole, wiec wole posluchac kogos z tad heh, dzieki za pomoc z gory Pozdrowiam
maluch16290 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Kurcze to gdzie się udać z tym wątkiem ? bo sam nie wiedziałem gdzie to wkleic
prezesik18 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Adaptacje się robi. Też mam adr, u mnie po każdym włączeniu zapłonu słychać jak się adaptuje (a nie powinno tak być). Jeżdżę tak od kilku lat i nie ma problemów. Może te cyrki od rozregulowanego lpg? Proponuje zakręcić wielozawór, wypalić gaz co pozostał w przewodach. Zdjąć przewód podciśnienia przy reduktorze i go zaślepić. Odłączyć aku na noc, wykasować błędy vagiem, spróbować zaadaptować przepustnicę i pojeździć na samej benzynie ok 150km. Ecu poukłada sobie na nowo mapy paliwa, korekty powinny wtedy być bliskie zera - długoterminowe i krótkoterminowe - jeśli tak nie będzie to jest jeszcze gdzieś problem. Ogólnie auto powinno zacząć normalnie jeździć, wtedy udać się do dobrego gazownika.
maluch16290 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Mi też się adaptuje co włacze zapłon właśnie, no nie wiem, zrobię jak mówisz, może pomoze, a co do gazu to wolę sam, w Toruniu nie regulują dobrze Kme , jeszcze żaden z dwóch gazownikow nawet nie wyjechał na ulice więc wiesz..a na których kanałach w vagu obserwować korekty długoterminowe i krótkoterminowe ?? Mam słaby kabel vag i nie mogę robić wielu rzeczy takich jak adaptacja przepustnicy właśnie ;( ale w engine/means blocks na kanale 6,7 i jeszcze na paru są jakieś korekty lambdy..ale nie wiem które od czego hebr
prezesik18 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 Odezwij się do mnie na PW. Nie można mieć słabego kabla Jedynie możesz mieć problem z programem obsługującym interfejs.
maluch16290 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Opublikowano 28 Lutego 2016 A czy to ze muli na benzynie w zakresie obrotów 1300-1700 to może być wina tej przepustnicy?? Na każdym biegu w tym samym zakresie,na gazie jest ok a na pb lipa. Po przekroczeniu 1700rpm jest luzik, a pod górkę na drugim biegu nie podjechała nawet ;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się