Skocz do zawartości
IGNOROWANY

czujnik G40


jan1audi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś się orientuje jaki jest numer seryjny czujnika (G40) położenia wałka rozrządu. Bo wszędzie szukam i nigdzie nie moge tego wygrzebać do silnika BPW 2.0 tdi 140km. Z góry dzięki i pozdrawiam:-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś się orientuje jaki jest numer seryjny czujnika (G40) położenia wałka rozrządu. Bo wszędzie szukam i nigdzie nie moge tego wygrzebać do silnika BPW 2.0 tdi 140km. Z góry dzięki i pozdrawiam:-))

Cześć,'jakie miałeś objawy uszkodzenia tego czujnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proste. Auto trzeba dluzej krecic zeby odpalilo. Typowy objaw uszkodzenia G-40 z gory mowie ze bardzo ciezki towar do zdobycia jedynie orginal pare stowek kosztuje.na vagu by ci wywalilo blad

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź,

natomiast :

Bardzo proste. Auto trzeba dluzej krecic zeby odpalilo.

Bez względu na to czy ciepły czy zimny silnik?,

oraz czy może mieć wpływ na podwyższone obroty silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie z obrotami u mnie nic nie bylo wspolnego. Ale trzeba bylo dluzej krecic na zimnym i cieplym. Jak masz vaga to sprawdz bledy. Powinno wywalac blad czujnika G-40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli G40 jest walnięty, to ECU ma wtedy problem z identyfikacją 1-szego cylindra i kolejnością wysterowania wtrysku na pompkach. Zapodaje wtedy tryb awaryjny w czasie rozruchu, posiłkując się sygnałem z G28 (tj. impulsuje pompkę na 1-szym cylindrze do czasu, aż nie nastapi zapłon, wtedy wał przyspiesza i co mierzy właśnie G28). Stąd jedynym objawem uszkodzenia G40 jest długi rozruch, bez względu czy silnik zimny, czy ciepły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli G40 jest walnięty, to ECU ma wtedy problem z identyfikacją 1-szego cylindra i kolejnością wysterowania wtrysku na pompkach. Zapodaje wtedy tryb awaryjny w czasie rozruchu, posiłkując się sygnałem z G28 (tj. impulsuje pompkę na 1-szym cylindrze do czasu, aż nie nastapi zapłon, wtedy wał przyspiesza i co mierzy właśnie G28). Stąd jedynym objawem uszkodzenia G40 jest długi rozruch, bez względu czy silnik zimny, czy ciepły.

Dzięki za informację - muszę podpiąć pod VAG -będę wiedział dużo więcej- jeszcze raz wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...