Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem posiadaczem audi a4 b7. Auto kopci mi na zimnej pogodzie mminusowe temperatury tak do plus 3 stopni po 10 15 minutach na cielym silniku auto przestaje kopcic. Wymienilem uszczelke pod glowica, wyszlifowana głowica, pierscienie, katalizator. Komputer wyswietla blad przepustnicy. Jak uwazacie wymiana lub oczyszczenie cos pomoze? Obroty w miare sie trzymaja nie widze jakiegos szalenstwa. Prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jaki kolor kopci? Przeciez kazde auto tak ma

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde auto lekko kopci jak dodaje gazu to chyba para bo kolor biało szarawy widze na samej gorze tylnej szyby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi sie tylko wydaje bo szkoda zebym pomylil sie przy rozbiorze. Spotkałeś sie już kiedyś z takim czymś ? A w razie wjak myslisz nowe czy czyszczenie starczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba każde tak ma po 1 - 3 min po odpaleniu tak jakby "para wodna" aż do nagrzania względnego ( chodź 40 stopni )

no chyba ze dasz buta to czarny bąk ale to raczej w ON :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przez 15 minut dym non stop ponad tylna szybe? Nie spotkalem sie z takim czyms. Dym jest bialo szarawy. But na maxa i koles z tylu nic nie widzi. Moje drugie auto kopci jak kazdy czyli lekko.

Dodam ze jeszcze przezpare minut na cieplym silniku kopci na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki zapach ? w benzynie ( bez Turbo ) to chyba duzo opcji niema najpewniej uszczelka pod głowica...( chodz wymieniona .... )

Edytowane przez Adam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik mam praktycznie nówke sztuke. Przy minus 20 odpala na strzała i wszystko działa super ślicznie. Myśle na temat tej przepustnicy. Nówka troche droga natomiast czyszczenie juz duzo lepsze w kosztach. Ale musze byc choc troche pewien ze to bedzie wlasnie to. W Autoryzowanym serwisie krzykneli prawie 3 kafla. A swojego mechanika niestety niemam ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się za dużo nie znam ale przepustnica to od powietrza a to do aż takiego dymienia raczej nic niema ( raczej brak mocy, utrudnione gaszenie ) niech się wypowiedzą mądrzejsi ....( przepustnica do 3.0 tdi ok 900 zł nowa wiec nie wiem skąd w benzynie kwota 3 tys :o )

Edytowane przez Adam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dodatkowo lpg wiec to normalne że będzie dymił na biało zwłaszcza w chłodniejsze dni. Jakie odcinki pokonujesz samochodem krótsze czy dłuższe, płyn chłodzący ubywa czy nie, odma drożna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jak jade na samym lpg to kopci raczej krotkie bo mam 5 min do pracy ale woda sie nie skrapla bo na krotkie dystansy nie odpalam gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też kopci na biało, a jak robisz krótkie odcinki to nie zdąży wyparować woda z wydechu. Jak Ci nie ubywa płynu to nie masz co się bać. Ostatnio zauważyłem, że większość audi dymi na biało a szczególnie w niskich temperaturach. Ja na początku też panikowałem ale już drugie moje audi i też czasami kopci jak jest niska temperatura. Gdzieś ta woda musi wyparować a przy krótkich odcinkach nie ma szans :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obserwuj płyn chłodniczy czy nie ubywa, a tak to sie nie masz co martwić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ubywa napewno niczego. Nie martwie sie tylko denerwuje mnie te kopcenie bo jest strasznie duze

http://zapodaj.net/c648a71fda46b.jpg.html

http://zapodaj.net/895ba5486f0b3.jpg.html

http://zapodaj.net/29a4f03565ae1.jpg.html

DLACZEGO KOPCI ? proszę o dalszą pomoc i sugestie.

wymienione: Brok Silnika, filt oleju, świeca zapłonowa, króciec układu chłodzenia, napinacz łańcucha, napinacz paska wielorowkowego, pasek wielorowkowy, pierscienie tlokowe, plyn chlodniczy, rolka prowadzaca, kompletny rozrzad, sprzegielko alternatora, uszczelka, uszczelka kolektora, uszczelka kolektora ss, uszczekla ukladu wydechowego, uszczelka zaworu, uszczelniacz walka rozrzadu, zestaw srub glowicy, wz glowicy, wz misko olejowej, regeneracja glowicy, normalia, katalizator. Są to rzeczy wymienione w moim aucie po gwarancji więc napewno one są sprawne. Naszczescie nic nie musialem zaplacic bo poplynal bym kupe tysiecy. POMOCY...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...