lutas Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) Dzisiaj podczas demontażu zwrotnicy i rozdzielania jej z głównym wahaczem (tym z amortyzatorem) zsunął się ze sworznia ten pierścień zabezpieczający i gumka się nieco odchyliła. W konsekwencji musiałem zdjąć ten pierścień (z drugiej strony siedzi dobrze). Kto to demontował to wie że łatwo nie idzie i bez młotka raczej nie ma opcji żeby to zdjąć (mówię o zwrotnicy). Teraz pytanie - czy założyć to z powrotem i powinno być ok, czy lepiej np. całkowicie to rozebrać, wymyć, nasmarować itp. Czy w ogóle takie zabiegi się stosuje przy tych wahaczach ? Dodam że gumka nie jest uszkodzona ani pęknięta - po prostu zsunęła się. Edytowane 11 Marca 2016 przez lutas
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Marca 2016 Opublikowano 11 Marca 2016 mozesz dac troszke smaru i załóż tak jak było
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się