lemi88 Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Witam, Zmienialem termostat ponieważ poprzedni utrzymywał max 70* Wymieniłem go, dolałem płyn odpowietrzyłem (odkręceniem korka) i jest ok. Prawie... Jest jedno "ale" a w zasadzie dwa. 1. Trzeba jeździć dynamiczniej aby silnik uzyskał 90*, jeśli jeżdżę wolno bądź spokojnie to temp spada. 2. Jak ostro się jeździ to wywala mi plyn ze zbiorniczka nadmiarem. Sprawdziłem gdzie ubywa tego płynu i po śladach itd widać że to z nadmiaru I poziom spada poniżej minimum na zbiorniku, na fisie nie ma info że mało płynu. Jak termostat był walnięty to nie wyrzucało tego płynu. Pytanie dnia: Jaka to może być przyczyna tego? W oleju brak śladów płynu a w płynie brak śladów oleju. Auto to B6 avb Edytowane 14 Marca 2016 przez lemi88
lukaszooo Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Zsun przewod z zasilania nagrzewnicy w podszybiu oczywiscie na odpalonym i sprawdz czy nie idzie powietrze. Jak to ogarniesz to na odpalonym niech ktos gazuje silnik a ty sprawdz czy przez zbiorniczek nie uciekaja zadne gazy. Poczytaj w dziale diagnostyki jak sprawdzic czujnik temp plynu i go sprawdz.
ayew Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 Długo masz to auto? Sprawdź szczelność głowicy. (tester spalin w układzie chłodzenia). Do sprawdzenia też korek zbiorniczka.
lemi88 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Auto kupiłem z sąsiedniej miejscowości na początku lutego. Poprzedni właściciel miał go od 2011r, trochę ich znam i pamiętam jak go kupowali. Podobno nic nigdy się nie działo i żadnych problemów nie było. Korek sprawdzałem jest ok, podmieniałem też inny i to samo. Czyli jutro muszę sprawdzić to co pisał lukaszooo i podjechać do mechaniora aby wykonał ten test. Edytowane 13 Marca 2016 przez lemi88
Gentleman Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Moc jest, normalnie odpala? przy butowaniu nie ma klebow dymu z tylu?
erchi Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Długo masz to auto? Sprawdź szczelność głowicy. (tester spalin w układzie chłodzenia). Do sprawdzenia też korek zbiorniczka. A co, jeśli podczas testu w momencie otwarcia termostatu zaczyna wywalać płyn?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się