Nowak50 1 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Witam Stałem się szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 1.9 TDI PD 131km AWX z 02.2002r. Auto kupione w lipcu 2015 z przebiegiem 222tys. Km. Po śladach użytkowania widać że auto służyło rodzinnie, dzieci dały o sobie znać. Aktualnie zrobiłem nim 12tyś. Km i nie było problemów z eksploatacją. Po zakupie był wymieniony olej na Motula i filtry Boscha oraz termostat z czujnikiem temperatury. Rozrządu nie miałem potrzeby wymieniać gdyż był robiony w ASO. Na sezon letni posiadam oponki Dunlop Sport BluResponse a na zimę Goodyear UltraGrip8. Wyposażenie: klimatyzacja dwustrefowa podgrzewane i elektryczne lusterka elektryczne szyby x4 Alufelgi 15' 6x poduszek powietrznych podłokietnik x2,przód podświetlony domykanie szyb z kluczyka pakiet chrom 3-ramienna skórzana kierownica pełny pakiet oświetlenia z ambiente Plany: Podniesienie mocy Większe hamulce z przodu i z tyłu Usunięcie katalizatora Układ wydechowy od 2.5tdi Oklejenie dekorów folią 3M Podświetlenie dekorów z osobnym włącznikiem Regeneracja przycisków Pranie tapicerki [Zrobione] Usunięcie skrzypienia plastików klapy Naprawa zamka klapy (nie zawsze zamknie się za pierwszym razem) Wycieraczki aero + wycieraczka z tyłu + spryskiwacze mgiełkowe Czujniki cofania Valeo lub ori Nagłośnienie bose + wyciszenie drzwi Dorobienie kompletu kluczyków Składanie lusterek Naprawa kompresora klimatyzacji Pełny FIS Pozdrawiam Edytowane 15 Listopada 2016 przez Nowak50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Binek1.8T 2 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Koniecznie w dół i jakies koło.. od tego bym zaczął ogólnie ładna a4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Ze wzgledu na polskie drogi wolałbym zostać przy serii :-) Jeszcze mam pytanie dotyczące modułu komfortu a mianowicie czy można określić na podstawie mojego wyposażenia bo nie mam jak podłączyć do Vag'a Wczoraj wpadł oto taki zestaw Jakiś czas temu wyprałem całe wnętrze a oto efekty pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Przydałoby się odnowić/wymienić plastiki w środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Miałem zamiar zrobić pełną regeneracje przycisków razem z tunelem ale pogoda nie dopisała już podczas prania tapicerki i musze odłożyć to na wiosnę. Niestety nie mam garazu żeby zrobić to jeszcze w tym roku Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 13 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Czas na małą aktualizacje tematu W tym roku wpadł zestaw świec żarowych BERU od kolegi @dzik dodatkowo wpadły oryginalne ramiona pod aero przód + tył z q5 i tu znowu kolega @dzik spisał się na medal Długo nie nacieszyłem się tylnią wycieraczką bo los tak chciał ze silniczek padł ale szybka akcja i od kolegi z forum trafiła się dobra sztuka No i po ostatniej trasie niedaleko domu pękła rurka bagnetu i cały silnik zasyfiony od oleju, na szczęście wożę olej ze sobą i jakoś dojechałem. Poszedłem za ciosem i postanowiłem wymienić wszystkie wężyki podciśnienia, wyczyścić cały układ dolotowy oraz wymienić egr trafiła mi się używka w dobrym stanie, wszystkie uszczelnienia zamówiłem w aso. Przewody o średnicach 3,2mm oraz 4mm Po rozkręceniu wszystkiego ukazał się nagar grubości około 3mm więc chyba tak źle nie było. Rury dolotu były pokryte mgiełką z oleju a z IC wyleciało z 30 ml oleju. Tutaj fotki z pracy Przy okazji sprawdziłem turbinke i nie ma żadnego luzu wzdłużnego i minimalny, ledwo wyczuwalny luz poprzeczny Następnie silnik od góry i dołu został wymyty Na koniec wpadła wymiana oleju wraz ze wszystkimi filtrami od kolegi @dzik Dodatkowo kilka dni temu kupiłem dwa komplety żarówek Tungsram megalight ultra 120 i wziąłem się za wyczyszczenie lamp od środka i soczewek przy pomocy IPA i wody demineralizowanej ale niestety chrom wokół soczewki miejscami zszedł a odbłyśniki posiadają pierwsze oznaki wypalenia tzn takie male punkty się na nich porobiły i teraz nie wiem czy regenerować czy pójść jeszcze dalej i przerobić lampy na bihalogen na soczewce hella 3. Może pomożecie podjąć decyzje i może ktoś wie jak to świeci. Tak to na dzień dzisiejszy świeci Moim zdaniem warto było poświecić czas i nerwy na cały ten zabieg bo silnik ma teraz lepsza kulturę pracy i chętniej wkręca się na obroty Panowie macie może pomysł jak dorobić te trzpienie mocujące pokrywę silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dekiel 13 259 Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Odbłyśniki do wymiany. Skontaktuj się z QWERTY na forum , on zajmuje się profesjonalnie regeneracją lamp. Zapoda bihalogen i będzie o wiele lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 13 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Już się z nim kontaktowałem ale nie wiem czy różnica w świetle jest warta inwestowania w lampy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 polecamy się i niech graty służą Wieśka Tico nie ma szans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 Prace idą w dobrym kierunku , stan techniczny to dla mnie podstawa - najpierw ma jeździć, potem wyglądać Trochę masz czarny ten wirnik po stronie zimnej, możliwe, że lekko popuszcza... luz poprzeczny i tak kasuje się samoczynnie po odpowiednim ciśnieniu oleju w turbo... Wtedy ośka pracuje na tzw. poduszce olejowej Ważne ze wzdłużnego nie ma... Te węże z tymi zielonymi uszczelniaczami, to im nie wyszły niestety... z czasem się robią luzy i przez to puszczają olej, ja zrobiłem teraz u siebie mały patent i będę testował czy się sprawdzi z usztywnieniem tych połączeń... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MilUl 3 Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 2 godziny temu, kamil-vag napisał: Prace idą w dobrym kierunku , stan techniczny to dla mnie podstawa - najpierw ma jeździć, potem wyglądać Trochę masz czarny ten wirnik po stronie zimnej, możliwe, że lekko popuszcza... luz poprzeczny i tak kasuje się samoczynnie po odpowiednim ciśnieniu oleju w turbo... Wtedy ośka pracuje na tzw. poduszce olejowej Ważne ze wzdłużnego nie ma... Te węże z tymi zielonymi uszczelniaczami, to im nie wyszły niestety... z czasem się robią luzy i przez to puszczają olej, ja zrobiłem teraz u siebie mały patent i będę testował czy się sprawdzi z usztywnieniem tych połączeń... Daj znać czy się to sprawdziło :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowak50 1 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 11 godzin temu, kamil-vag napisał: Te węże z tymi zielonymi uszczelniaczami, to im nie wyszły niestety... z czasem się robią luzy i przez to puszczają olej, ja zrobiłem teraz u siebie mały patent i będę testował czy się sprawdzi z usztywnieniem tych połączeń... No trochę im nie wyszło pomimo ze uszczelniacze wymienione na nowe z aso to i tak jedno połączenie podczas jazdy się rozsuwa na jakieś 2mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się