Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czyszczenie wtryskiwaczy w 2.5TDI V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pytanko mam.

2.5TDI V6 BDG 2004r. czy mogę w opisywany na przez was na forum sposób przeczyś? Ostatno zauważyłem drgania na biegu jałowym, oraz podczas przyspieszania, auto faluje na obrotach dławi się w okolicy 2 tys. obrotów. Korekcje mam j chyba bardzo wysokie.
tj. od 1 cylindra zaczynając..

1.02 mg/str
1.96 mg/str
0.16 mg/str
1.96 mg/str
3.06 mg/str

Pomyślałem aby przeczyścić wtryski. Pytanie czy można. Czytałem też że objawami dławienia się w okolicy 2 tys. może być problem z przepływomierzem, prawda?

Pozdrawiam , z góry dziękuje za pomoc.

Opublikowano

Witam, pytanko mam.

2.5TDI V6 BDG 2004r. czy mogę w opisywany na przez was na forum sposób przeczyś? Ostatno zauważyłem drgania na biegu jałowym, oraz podczas przyspieszania, auto faluje na obrotach dławi się w okolicy 2 tys. obrotów. Korekcje mam j chyba bardzo wysokie.

tj. od 1 cylindra zaczynając..

1.02 mg/str

1.96 mg/str

0.16 mg/str

1.96 mg/str

3.06 mg/str

Pomyślałem aby przeczyścić wtryski. Pytanie czy można. Czytałem też że objawami dławienia się w okolicy 2 tys. może być problem z przepływomierzem, prawda?

Pozdrawiam , z góry dziękuje za pomoc.

Cześć,

Ja mam BDH z 2004 i mimo że moje korekcje wyglądały znacznie lepiej niż Twoje tzn. u mnie najgorszy wtryskiwacz miał +2mg. Jak się okazało po sprawdzeniu na maszynie wszystkie wtryski strasznie lały.

W moim przypadku czyszczenie preparatami na niewiele by się zdało. Wszystkie końcówki wtryskiwaczy regenerowałem pod Lublinem.

Podejrzewam że u Ciebie jest podobnie bo konstrukcyjnie BDG jak i BDH też ma dwusprężynowy wtryskiwacz.

Co drgawek na biegu jałowym - poczytaj o wadzie wrodzonej BDG oraz BDH.

Eliminacja falowania obrotów przy przyspieszaniu bez poprawnego logowania raczej nie możliwa.

pozdr

Opublikowano (edytowane)

Witam, pytanko mam.

2.5TDI V6 BDG 2004r. czy mogę w opisywany na przez was na forum sposób przeczyś? Ostatno zauważyłem drgania na biegu jałowym, oraz podczas przyspieszania, auto faluje na obrotach dławi się w okolicy 2 tys. obrotów. Korekcje mam j chyba bardzo wysokie.

tj. od 1 cylindra zaczynając..

1.02 mg/str

1.96 mg/str

0.16 mg/str

1.96 mg/str

3.06 mg/str

Pomyślałem aby przeczyścić wtryski. Pytanie czy można. Czytałem też że objawami dławienia się w okolicy 2 tys. może być problem z przepływomierzem, prawda?

Pozdrawiam , z góry dziękuje za pomoc.

A najlepiej podnieś dekle zaworowe i posprawdzam stan dźwigienek i hydrosztosow , bo są duże różnice w korekcjach miedzy głowicami. U mnie w BDG kilka wypadko popychaczy. Jeżeli chodzi o wtryski to tylko maszyna w serwisie Boscha . Jak wymienisz koncówki rozpylaczy we wtryskach, to proawopodobnie drgawki ustąpią.

Sprawdzenie sztuki to około 50 pln i masz jasność.

Działaj.

Edytowane przez slawinio
Opublikowano

Najdziwniejsze jest to ze największe drganie i dławienie jest w okolicy 2 tys. oborotów powyżej i poniżej nie jest najgorzej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...