Piotr Mucha Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Witam, pytanko mam. 2.5TDI V6 BDG 2004r. czy mogę w opisywany na przez was na forum sposób przeczyś? Ostatno zauważyłem drgania na biegu jałowym, oraz podczas przyspieszania, auto faluje na obrotach dławi się w okolicy 2 tys. obrotów. Korekcje mam j chyba bardzo wysokie.tj. od 1 cylindra zaczynając.. 1.02 mg/str 1.96 mg/str 0.16 mg/str 1.96 mg/str 3.06 mg/str Pomyślałem aby przeczyścić wtryski. Pytanie czy można. Czytałem też że objawami dławienia się w okolicy 2 tys. może być problem z przepływomierzem, prawda? Pozdrawiam , z góry dziękuje za pomoc.
wieczmar Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 Witam, pytanko mam. 2.5TDI V6 BDG 2004r. czy mogę w opisywany na przez was na forum sposób przeczyś? Ostatno zauważyłem drgania na biegu jałowym, oraz podczas przyspieszania, auto faluje na obrotach dławi się w okolicy 2 tys. obrotów. Korekcje mam j chyba bardzo wysokie. tj. od 1 cylindra zaczynając.. 1.02 mg/str 1.96 mg/str 0.16 mg/str 1.96 mg/str 3.06 mg/str Pomyślałem aby przeczyścić wtryski. Pytanie czy można. Czytałem też że objawami dławienia się w okolicy 2 tys. może być problem z przepływomierzem, prawda? Pozdrawiam , z góry dziękuje za pomoc. Cześć, Ja mam BDH z 2004 i mimo że moje korekcje wyglądały znacznie lepiej niż Twoje tzn. u mnie najgorszy wtryskiwacz miał +2mg. Jak się okazało po sprawdzeniu na maszynie wszystkie wtryski strasznie lały. W moim przypadku czyszczenie preparatami na niewiele by się zdało. Wszystkie końcówki wtryskiwaczy regenerowałem pod Lublinem. Podejrzewam że u Ciebie jest podobnie bo konstrukcyjnie BDG jak i BDH też ma dwusprężynowy wtryskiwacz. Co drgawek na biegu jałowym - poczytaj o wadzie wrodzonej BDG oraz BDH. Eliminacja falowania obrotów przy przyspieszaniu bez poprawnego logowania raczej nie możliwa. pozdr
slawinio Opublikowano 17 Marca 2016 Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Witam, pytanko mam. 2.5TDI V6 BDG 2004r. czy mogę w opisywany na przez was na forum sposób przeczyś? Ostatno zauważyłem drgania na biegu jałowym, oraz podczas przyspieszania, auto faluje na obrotach dławi się w okolicy 2 tys. obrotów. Korekcje mam j chyba bardzo wysokie. tj. od 1 cylindra zaczynając.. 1.02 mg/str 1.96 mg/str 0.16 mg/str 1.96 mg/str 3.06 mg/str Pomyślałem aby przeczyścić wtryski. Pytanie czy można. Czytałem też że objawami dławienia się w okolicy 2 tys. może być problem z przepływomierzem, prawda? Pozdrawiam , z góry dziękuje za pomoc. A najlepiej podnieś dekle zaworowe i posprawdzam stan dźwigienek i hydrosztosow , bo są duże różnice w korekcjach miedzy głowicami. U mnie w BDG kilka wypadko popychaczy. Jeżeli chodzi o wtryski to tylko maszyna w serwisie Boscha . Jak wymienisz koncówki rozpylaczy we wtryskach, to proawopodobnie drgawki ustąpią.Sprawdzenie sztuki to około 50 pln i masz jasność. Działaj. Edytowane 17 Marca 2016 przez slawinio
Piotr Mucha Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Opublikowano 17 Marca 2016 Najdziwniejsze jest to ze największe drganie i dławienie jest w okolicy 2 tys. oborotów powyżej i poniżej nie jest najgorzej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się