Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wpada w tryb awaryjny


BEpower07

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem auto od dwóch dni wpada w tryb awaryjny powyżej 2000/2500 obrotów. Dodam że rok temu było czyszczenie turbiny i wymiana n75. Generalnie jeżdżę po mieście, pytanie czy znowu do czyszczenia turbina? Czy n75. Dodam że podmienilem z n18 efekt ten sam. Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie :) A tak na poważnie zrób logi i wrzuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k**wa xd jest jakaś inna opcja żeby jej nie wyciągać, do czyszczenia?. To jednak zawór N75 dobry?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez BEpower07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma innej opcji usuń katalizator ze środka jeśli masz albo jezdzisz za delikatnie albo wtryski leją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam opcje że właśnie delikatnie jeżdżę, więcej po mieście niż w trasie i takie są skutki. Co masz na myśli wywalić kata? Gdzie on się znajduje powiedz mi.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez BEpower07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam opcje że właśnie delikatnie jeżdżę, więcej po mieście niż w trasie i takie są skutki. Co masz na myśli wywalić kata? Gdzie on się znajduje powiedz mi.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Jak wywalisz kata to mozesz jezdzic jak piz*a do konca zycia. No oczywiscie pod warunkiem ze uklad wtryskowy nie leje. Ale na 90% problemem odpowiedzialnym za zawalanie sie kierownic w turbinie jest zawalony katalizator ktory powinno sie wymieniac co 150 tys km. Oczywiscie wszyscy to robia w autach 20letnich. Przerabialem dokladnie to samo co Ty. Po roku znow zawalona turbina. A w serwisie mowil dziadek wywal kata. Zapomnisz o turbo. A ja co tam bedzie mi pier**lil. No i za rok znow to samo. Po 5 latach bez kata zgnila gruszka. Jak ja wymienialem to geometria opadala sama pod grawitacja ziemska. Masakra. 0 oporu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra, powiedz mi jeszcze jak to dobrze zrobić żeby nie było żadnego problemu. Najlepiej jakiś opis na forum jakby był, ja nie mogę znaleźć.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Dzisiaj byłem mile zaskoczony po przejechaniu 400km turbina jakby dostała nowa młodość, mam nadzieję że starczy to na trochę, jak się zrobi ciepło to można wtedy czyścić.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Niestety moje marzenia się skończyły xd nadal to samo, ale nie zawsze. Zauważyłem że jak odpuszczę w pewnym momencie gaz i później do dechy to nie ma przeładowania. Czyli tak czy siak trzeba wyjąć i wyczyścić? Albo może jednak ten zawór N75 znowu poszedł ?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez BEpower07
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od tak nagaru z turbiny nie wysrało.

Wrzuciłeś przedtem logi i dostałeś odpowiedź że vnt stoi w miejscu.

Albo czyscisz sam albo mechanik, co w tym trudnego do zrozumienia? Po co ciągnąć dalej tą bezsensowną dyskusje?

Tutorial czyszczenia VNT znajdziesz na forum passata.

A wszukając przez wujka google to całe 15 sek.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się tylko dlaczego po dodaniu gazu turbina pracuje normalnie?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notlauf czyli tryb awaryjny turbiny powstaje gdy turbina pompuje zbyt duże ciśnienie przez zbyt długi czas. Jeśli przeładuje Ci tylko przez chwilę to nie wpadnie w tryb awaryjny to musi trwać określoną ilość czasu. Możliwe, że jeśli odpuszczasz gaz i znowu dajesz masz inne obroty i przeładowanie nie trwa tak długo. Nie mniej jednak turbo masz do czyszczenia i nie zależnie czego tutaj nie napiszesz to Cię to raczej nie ominie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko dzięki za poświęcenie czasu. Pozdrawiam

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notlauf czyli tryb awaryjny turbiny powstaje gdy turbina pompuje zbyt duże ciśnienie przez zbyt długi czas. Jeśli przeładuje Ci tylko przez chwilę to nie wpadnie w tryb awaryjny to musi trwać określoną ilość czasu. Możliwe, że jeśli odpuszczasz gaz i znowu dajesz masz inne obroty i przeładowanie nie trwa tak długo. Nie mniej jednak turbo masz do czyszczenia i nie zależnie czego tutaj nie napiszesz to Cię to raczej nie ominie.

A dokladnie 8s i nie moze byc wieksza różnica niz 5% zadanego cisnienia. I dziala to w 2 strony. Jak ma niedoladowanie tez wpadnie w TA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałem to przy walniętej gruszcze i nie wpada w awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi jeszcze ten katalizator to po prostu ze środka wyjąć i później zespawać wszystko? Czy dawać jakąś rurkę w środek?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytłucz go prętem ze środka i zostaw samą puche.

Jak się pozbędziesz puchy katalizatora to na przeglądzie mogą się przyczepić.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wytłuczesz ze środka to może być głośniejszy, jak wspawasz do środka rurę powinno być ciszej, zrób jak Ci wygodniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...