lukaszooo 20 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wszyscy zapomnieliście o najważniejszym, spaliny beda duzo bardziej gryzące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Mi to nie przeszkadza a w mojej okolicy na 3 stacjach kontroli pojazdów nie zwrócili na to uwagi. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 30 Marca 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEpower07 0 Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Mi też raczej nie jestem pro ekologiczny, a przynajmniej będę miał spokój jak kolega wyżej pisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Jesli kat nie jest zatkany to nie warto go ruszac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 A myslisz ze jakikolwiek kat po 20 latach jest sprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Kogo obchodzą spaliny to jest traktor A jak wywalisz kata to czasami czuć jakby turbo wcześniej wstawało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Kiedys bylem za wywaleniem kata ale po wywaleniu sporej ilosci stwierdzam ze przynosi to wiecej wad niz zalet. Wycinalem kata z 1z czyli 21lat i tam byl jak nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Katalizator może się zapchać, rzadko się to zdarza ale jednak. Jak układ paliwowy leje i część mieszanki dostaje się do katalizatora może go uszkodzić (paliwo pali się w nim) Może był drożny, wyglądał jak nowy ale czy na pewno oczyszczał spaliny jak powinien, czy przez 21 lat starczyło mu naniesionych na rdzeń pierwiastków reagujących ze spalinami?... nie wydaje mi sie Nie jestem jakiś bardzo eko, bo to się odbija na naszych kieszeniach, zresztą i tak dużo płacimy za paliwo a 3/4 ceny to różnego rodzaju podatki i itp. a państwo tak na prawde ma w d*pie ekologie i żadne z tych pieniądzy nie jest przeznaczanych na ochronę środowiska. Z drugiej strony medalu - jak można czymś chronić środowisko to czemu nie, ale żeby to było w rozsądnych cenach. Ps. Żeby nikt się nie doczepił że jestem niewiadomo jakim przeciwnikiem wszystkiego co jest eko - Pracuję na centrum obróbczym, robie tarcze hamulcowe do wiatraków prądotwórczych i cieszy mnie to że jestem jednym z bardzo wielu "trybików" dzięki którym mamy zieloną energię i czystsze powietrze Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BEpower07 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Turbina na zewnątrz wszytko ładnie poszło. Jedynie nie mogę odkręcić śrub od katalizatora, generalnie słabe jest dojście. Jakieś pomysły jak go wyjąć? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się