Kama Przychodzen Opublikowano 19 Marca 2016 Opublikowano 19 Marca 2016 Witam, Problem dotyczy auta A4 B5, 1.8 benzyna z 2001 roku, automat. Autko od jakiegoś czasu już sprawia problemy, tu link do wcześniejszego tematu:http://a4-klub.pl/index.php?/topic/342831-audi-a4-b5-18-problemy-z-sonda-i-nie-tylko/ W logach pojawia się błąd 17925 P1517 Przekaźnik sterowania silnika - niesprawność obowodu prądowego - J271. Z uwagi na wcześniejsze problemy, została sprawdzona sonda lambda i przepływomierz powietrza (teraz jest ok). W związku z błędem 17925 wymieniłam dwa przekaźniki znajdujące się koło sterownika silnika (w plastikowym pudełku pod maską). Niestety, to nie rozwiązało problemu. Kolega zmierzył napięcie na bezpiecznikach z boku kierownicy, jedyna anomalia (tak mi się wydaje, że to nie standardowe) to napięcie na bezpieczniku 32 (ok. 8 V). Po spięciu tego bezpiecznika bezpośrednio z prądem, napięcie było ok ale auto dalej nie odpaliło.Tak jak przed wymianą przełączników auto udawało się odpalić (nie można było ponownie uruchomić jeśli auto osiągnęło 90st), tak teraz kompletnie odmawia współpracy i nie startuje. Nie startuje również na starych przełącznikach. Masy były sprawdzone i też wydaje się, że wszystko tam jest ok, prąd na przekaźnikach przy sterowaniu silnika też wydaje się być prawidłowy. Czy to może być wina którejś wiązki kabli? Jak to sprawdzić (bardzo proszę o łopatologiczną instrukcję). Co jeszcze powinnam sprawdzić? Z góry bardzo dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się