Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co mógłbym sprawdzić/zmienić Vag-iem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie, mam do was pytanie posiadam Audi a4 B5 90KM AHH. Chciałbym się dowiedzieć kilka rzeczy:

1. Dawka paliwa (startowa) jak sprawdzic i zmienić w razie potrzeby.

2. Dawka paliwa ogólna

3. Kąt wtrysku

4. Po nocy odpala mniej więcej 2-3 sec czy jest to normalne? Jeśli nie gdzie szukać przyczyny?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A wiesz co nie wiem generalnie na desce rozdzielczej szybko znikają jak jest na + pogoda. Jak to sprawdzić powiedz mi to zobaczę.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Świece trzeba wykręcić i podpiąć do aku i zobaczyć czy grzeją. A co do VCDSa to możesz zobaczyć błędy, a parametry masz tutaj:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/285275-allcharakterystyka-poszczegolnych-blokow-pomiarowych-w-programie-vag-com/

Opublikowano (edytowane)

Jeśli świece będą grzały to gdzie szukać dalej? Za drugim już razem odpalam od strzała.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez BEpower07
Opublikowano

Filtr paliwa, lejące wtryski, słaba pompa wtryskowa, źle ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku.

Opublikowano

najlepiej zrób logi wszystko się wtedy wyda :) a co do odpalania to też tak miałem że najpierw kręcił 2-3 sekundy ale można było zgasić i od razu zaplać i było ok - wtedy ustawiłem kąt wtrysku i zwiększyłem dawke rozruchową i pali od strzała czy to ciepły czy zimny.

Instrkucje jak robić logi masz na forum tak samo jak ustawic kąt wtrysku co do dawki paliwa za pewne też ale nie pamiętam czy gdzies tu widziałem z tego co mi się kojarzy to można ją zwiększyć po przez adaptacje wchodzisz w

  1. engine
  2. login (12233)
  3. adaptacja kanał 5
  4. zapisz sobie gdzies jaką miałeś wartość a poźniej spróbuj ustawic maksymalną 33268 jeśli dobrze pamiętam ale możesz wpisać np 34000 a i tak Ci wyświetli ile jest max
Opublikowano

najlepiej zrób logi wszystko się wtedy wyda :) a co do odpalania to też tak miałem że najpierw kręcił 2-3 sekundy ale można było zgasić i od razu zaplać i było ok - wtedy ustawiłem kąt wtrysku i zwiększyłem dawke rozruchową i pali od strzała czy to ciepły czy zimny.

Instrkucje jak robić logi masz na forum tak samo jak ustawic kąt wtrysku co do dawki paliwa za pewne też ale nie pamiętam czy gdzies tu widziałem z tego co mi się kojarzy to można ją zwiększyć po przez adaptacje wchodzisz w

  1. engine
  2. login (12233)
  3. adaptacja kanał 5
  4. zapisz sobie gdzies jaką miałeś wartość a poźniej spróbuj ustawic maksymalną 33268 jeśli dobrze pamiętam ale możesz wpisać np 34000 a i tak Ci wyświetli ile jest max

Tutaj jest bardzo mały zakres tolerancji i przeważnie można tak zmniejszyć dawkę, ale można spróbować. Jeśli to jednak nie pomoże to trza puknąć w nastawnik.

Opublikowano

jesli chodzi o dawke paliwa to zgadza sie ostatnio u siebie to robilem to VAG nie pomógł wcale i trzeba było nastawnikiem manewrować ale chodziło mi o dawke rozruchowa która ustawiałem 2 lata temu i kompletnie nie pamietam jak to było ale kojarzy mi się że właśnie za pomocą VAGa w kanale 5

Opublikowano

U mnie dawka rozruchu się nie zmienia obojętnie co wpisze ciągle to samo.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...